וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוח הגדול: צפו בטריילר הראשון ל"סטיב ג'ובס" בכיכובו של מייקל פסבנדר

18.5.2015 / 7:18

הסרט החדש, בבימויו של דני בויל על פי תסריט של אהרון סורקין, יעסוק בניצחונותיו ובכישלונותיו הגדולים של מייסד "אפל". סת' רוגן, קייט ווינסלט וג'ף דניאלס מככבים בתפקידי המשנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יתקן את העוול? מייקל פסבנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

סטיב ג'ובס האדם היה בסך הכל מנכ"ל קשוח עם מלתחה מאוד דלה, סטיב ג'ובס האייקון לעומת זאת ממשיך להצית את דמיונם של יוצרי קולנוע ואנשי תרבות פופולרית. אחרי הכישלון הקולוסלי של "ג'ובס" בכיכובו של אשטון קוצ'ר, ינסו בקרוב דני בויל ("נער החידות ממומבאיי") ואהרון סורקין ("הרשת החברתית") לתקן את העוול ולספק ביוגרפיה הולמת למייסד המותג הכי יוקרתי של המאה ה-21.

הטיזר הראשון ל"סטיב ג'ובס" שוחרר הבוקר (שני) וכיאה להצצה ראשונה הוא מכיל מעט מאוד פרטים. מייקל פסבנדר מוצג בו לראשונה באימג' המוכר של ג'ובס, לבוש בג'ינס ועומד על הבמה מול קהל נלהב במהלך אחת הפרזנטציות שלו. סרטם של סורקין ובויל צפוי, מטבע הדברים, לעסוק בהצלחותיו של ג'ובס, אך גם במחירים שנאלץ לשלם בעבורם, בין אם מדובר ביחסים עם משפחתו וחבריו ובין אם בהזנחת מצבו הבריאותי.

הפקת הסרט עברה כברת דרך לא פשוטה בשנה האחרונה. בתחילה ייעדו סוני את תפקיד הבמאי לדיוויד פינצ'ר, שדרש להביא לתפקיד הראשי את כריסטיאן בייל. לאחר שהבמאי התקיף והאולפנים התקשו להסכים על חלוקת הסמכויות, עזב פינצ'ר את הפרויקט ואיתו גם בייל. לצדו של פסבנדר יככבו גם סת' רוגן, בתור שותפו וחברו של ג'ובס, סטיב ווזניאק, כמו גם קייט ווינסלט וג'ף דניאלס. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-9 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully