וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ביונסה וניקי מינאז' שוברות את האינטרנט

19.5.2015 / 9:12

הסצנה הנועלת של הפרק ששודר אתמול (שני), גרמה לעורכי אתר תרבות פופולרי להפסיק ולסקר את הסדרה מעתה ואילך. ספוילרים ל"מד מן" ו"משחקי הכס". לייב בלוגינג תרבותי

14:38 - תכירו את "דון דרייפר" של המציאות (ספוילר)

דיברנו על הפרסומת של "קוקה קולה" שסגרה את הפרק האחרון בהחלט בסדרה ונחשדת כעבודה של דון. עכשיו הגיע הזמן להכיר את מי שהגה אותה באמת. ביל רקר, מנהל הקריאייטיב של "מקאן אריקסון" שהגה את סלוגן "I'd Like to Buy the World a Coke", לא ממש שותף ליגון העולמי.

"לא אכפת לי, בכלל לא צפיתי בפרק", סיפר בריאיון ל-CNN. בהמשך חשף כי החל לצפות בסדרה אולם נטש בסיום העונה השנייה. "זאת הפכה להיות סדרה שעוסקת בחיים של האנשים ופחות בתעשייה שבה הם עובדים, בפרסומות ובדרך שבה הן מקבלות תשומת לב".

החברים של רקר במקאן דווקא התלהבו מאוד. חשבון הטוויטר הרשמי של המשרד צייץ קישור לפרסומת עם הכיתוב: "תודה, דון. הגיע הזמן שיהיה לך רעיון טוב".

10:23 - הספין אוף של "מד מן" כבר בדרך?

זה לא לקח הרבה זמן, ובצדק. הרעב לעוד "מד מן" כבר הוביל את ג'ון האם לזרוק את הרעיון הראשון לספין אוף איכותי. "כשאנשים בוכים בסוף הפרק, אתה מבין שזה בגלל שהסיפור נגמר", סיפר האם בטקס המיוחד שערכה האקדמיה האמריקאית לטלוויזיה לכבוד הסדרה ביום ראשון. "אני חושב שספין אוף או פריקוול או סיפור מקור אחר שיספק עוד זמן עם הדמויות האלה יהיה פחות מתגמל במידה מסוימת.

"יחד עם זאת, אם זה יקרה הייתי רוצה שזה יקרה לסאלי. הייתי רוצה לראות אותה גדלה בשנות ה-70 והופכת לכוכבת רוק כמו ג'ואן ג'ט, רוכבת על אופנוע והורגת מישהו, עושה המון המון כסף והופכת לאוליבר סטון, יוצאת עם קורט קוביין בניינטיז. היא פשוט אבן בוחן לכל דור. הייתי רואה את הסדרה הזאת "Sally Through the Decades".

קירנן שיפקה הנפלאה שגילמה את סאלי בסדרה, נשמעה נלהבת מהאפשרות הזאת, בריאיון שהעניקה בעצמה לאתר Deadline. "זה ממש מצחיק שהוא כבר כתב את כל הסדרה בעצמו. אני לגמרי אוהבת את זה, לא אומרת לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מד מן עונה 7 פרק 13. AMC, צילום מסך
כן, כן, בבקשה/צילום מסך, AMC

09:57 - אז מה באמת קרה בסצנה האחרונה של "מד מן"? (ספוילר)

סדרת המופת של רשת AMC הפכה אתמול (שני) רשמית לאופציה נוסטלגית בשירותי ה-VOD. עכשיו הגיעה העת לחפור עוד קצת בפרק הסיום המדובר ולשמוע מה יש לכוכבים הגדולים לומר עליו. ג'ון האם התייחס בריאיון ל-Vulture לפרסומת של קוקה קולה שנעלה את הפרק, ולהשערה שמדובר בדון עצמו שהגה אותה.

"כשאנחנו מגלים שדון נמצא במקום המוזר הזה, ואדם זר מספר סיפור שהוא כל כך מזדהה איתו על חוסר הערכה וחוסר הבנה, זה תהליך של תהודה מוחלטת עבורו. אנחנו רואים אותו במקום הכל כך פגיע הזה, מוקף בזרים והוא מוצא נחמה באדם היחיד שהוא יכול ברגע הזה, אדם זר.

"הפרשנות שלי היא שביום שלמחרת דון מתעורר והוא במקום היפהפה הזה, ופתאום יש לו את הרגע שבו הוא מבין מי הוא באמת. המישהו הזה הוא איש פרסום. ולכן, הרעיון הזה נולד אצלו.

"אני יודע שאנשי אומרים, 'אוי, זה נראה כל כך קומדיה רומנטית וקיטשי, או מה שזה לא יהיה. אבל זאת לא סוף הדרך. העלם לא מתפוצץ אחרי הפרסומת לקוקה קולה. אף אחד לא אומר שסטן ופגי חיים ביחד באושר ועושר, או שהעסק של ג'ואן יצליח, או שרוג'ר ומארי יחזרו מפריז כשהם ביחד. שום דבר מזה לא גמור. מת'יו ויינר אמר פעם: 'אני רוצה שהדמויות שלי יהיו קצת יותר מאושרות בסוף', ואני חושב שזאת האמת. אבל הנקודות האלה הן בשום אופן לא נקודות הסיום של הדמויות".

09:40 - ביונסה וניקי מגלות את עצמן

האינטרנט שלכם יתפוצץ הבוקר עם ממים, ציוצים ופרשנויות אינספור על הקליפ החדש של ביונסה וניקי מינאז'. "Feeling Myself", מתוך האלבום החדש של מינאז, אמנם שוחרר כבר לפני שלושה חודשים, אבל הקליפ הזה שבו היא מבלה עם ביונסה באמבטיה, בפסטיבל קואצ'לה ובבריכה נותן לו את אפקט הבאזז. הקליפ ניתן לצפייה באיכות גבוהה רק ב-Tidal של ג'יי זי, אבל כמובן שבינתיים הוא כבר דלף לרשת וכולל תרגום נלהב של המקליט.

09:20 - נו מור רייפ פור יו (ספוילר)

עורכי אתר התרבות הפופלרי "The Mary Sue" החליט שהפרק השישי בעונה החמישית של "משחקי הכס", חצה את רף הסבלנות העליון. בעקבות הפרק שהסתיים באונס האכזרי של סאנסה סטארק בליל כלולותיה על ידי רמזי בולטון, פרסמו העורכים פוסט ובו ההחלטה להפסיק ולסקר את הסדרה מעתה ואילך.

בהסבר להחלטה מנמקים עורכי האתר כי כבר עמדו בפני הדילמה הזו עוד בעונה שעברה, במהלך הפרק בו ג'יימי אונס את סרסיי. אז כמו גם היום, מדובר היה בסטיה מעלילת ספריו של ג'ורג' מרטין, שבהן כלל לא הופיעה. "השימוש באונס כמוטיבציה לשאיפות של דמות, הוא אחד המאפיינים הפרובלמטיים ביותר בספרות. אנחנו מתנצלים בפני היוצרים וצוות השחקנים של הסדרה, אבל אנחנו פשוט לא יכולים להמשיך להתלהב ממוצר שלא עונה על הציפיות שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה אפשר עוד לראות אותה סובלת?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully