וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: בת 19 מטורקיה נורתה בראשה כי השתתפה בתוכנית ריאליטי

19.5.2015 / 14:04

מוטלו קאיה ספגה איומים על חייה בעקבות החלטתה להשתתף בתחרות שירה בטלוויזיה. אתמול (שני) היא נורתה על ידי אלמוני בזמן שהתאמנה בביתה לקראת התוכנית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל בגלל שרצתה לשיר. מוטלו קאיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתנגשות בין קהילות שמרניות למשתתפי תוכניות ריאליטי ממשיכה לגבות קורבנות ברחבי העולם. הפעם מגיע המקרה המזעזע מטורקיה, שם נורתה נערה בת 19 רק משום שהעזה לשיר בתוכנית פריים טיים. מוטלו קאיה מאושפזת כעת במצב קריטי בבית חולים בעיר דיבארקיר, לאחר שאלמוני ירה בה בשעה שהתאמנה בביתה בשירה לקראת התוכנית.

דיבארקיר, המאוכלסת ברובה על ידי הקהילה הכורדית, נחשבת לאחת הערים השמרניות במדינה המוסלמית, מקום שבו לא רואים בעין יפה את רצונן של נשים להפוך לכוכבות פופ. כבר כשהצטרפה לתוכנית "Sesi Cok Guzel" (המקבילה הטורקית ל"Briatin's Got Talent") ספגה קאיה איומים על חייה. לפי ממצאי החקירה הראשונית של המשטרה נראה כי היורה התמקם בגינת ביתה של קאיה וירה בה דרך החלון. המשטרה עיכבה לחקירה חשוד במעשה.

מחמט קאיה, אביה של מוטלו, סיפר כי בתו התכוננה במרץ לקראת התוכנית הבאה בה היתה אמורה להשתתף. "אני רק רוצה את הבת שלי בחזרה ושום דבר חוץ מזה. אני מצפה מסיביל קאן (שופטת התוכנית ואחת מהזמרות המוכרות ביותר בטורקיה), שתסייע לנו. היא היתה כמו אמא למוטלו".

ההתקפה על קאיה מגיעה על רקע התגברות הזעם בחברה הטורקית בשל כמות מקרי האלימות כלפי נשים. בכל שנה נרצחות בטורקיה מאות נשים על ידי בעליהן. האונס וניסיון הרצח של סטודנטית בת 20 לאחרונה הוביל לגל הפגנות ודרישה לעונשי מוות עבור האחראים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully