וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": האח עם גיסנו

אביעד "צפניה" קדרון

19.5.2015 / 23:16

הבית נחלק לשני מחנות בעקבות דיון על משקפי שמש ותרגום שירים מצרפתית ואריאנה מלמד היא המודחת הראשונה של העונה. בלוג "האח הגדול" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך זה קרה לנו?!?!/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. הדבר שהכי הפחיד אותי ביממה האחרונה, כלומר, מאז שצפיתי בפרק הקודם של "האח הגדול" הוא שיחות הטלפון שניהלו קולגות שלי עם אנשי קשת. וגם שיחות שאני ניהלתי. בכל פעם שהטלפון צלצל, או שהוואטסאפ דנדן - קפצתי. חששתי שזו הבשורה הקשה מכולן. הקיץ הקץ. ישראל גודוביץ' לא עמד בתעלולים של האח הגדול ועזב אותנו לאנחות. פיזית, כלומר, לא נפשית. זה דבר נורא לחשוב. אולי אפילו מעיד על גילנופוביה. אבל בחיי שאני רק רוצה לחזור לימים המאושרים בהם התעללנו באנשים כמו ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר. כלומר, אנשים שלא חצו את גיל 80. יותר משאני חושש להם, אני חושש להנאת הצפייה שלי. זה לא כיף ככה.

02. הפרק הערב התחיל ב-21:33. זאת אומרת, הוא התחיל קודם אבל היו הרבה פרסומות ופרומואים והבטחות לעתיד טוב יותר. הסצנה הראשונה בפרק שודרה ב-21:33. הפרק היה אמור להתחיל ב-21:00 אבל בחדשות החליטו שיותר חשוב לשדר כתבה על בני זוג שהיה להם מספיק כסף לנופש בצימר ואז נדפקו. ואז תחזית עם אילנית אדלר שאמרה שנורא חם. מה את אומרת אילנית. נורא חם. כמה טוב שבאת. בכלל לא שמתי לב שנורא חם.

03. בכל מקרה, בסוף הפרק התחיל ובגלל שזה פרק הדחה, חייבים להתחיל עם המונולוג הקבוע של ארז טל על ההצבעות הצמודות. בטח הצבעות צמודות. בין דיירים שלא נמצאים בכלל בסכנת הדחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי די עם זה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. לא ברור איך זה קרה אבל רתם איזק שרדה ואריאנה מלמד היא המודחת הראשונה. אולי הגיע הזמן לבדוק כמה מכשירי מנגו מקבלים עובדי "טיים אאוט" והאם אין מגבלת סמסים. כמה אנשי מערכת בכלל יש ב"טיים אאוט"? ניחא. לזכותה של אריאנה ייאמר שמהפרקים ששודרו בערוץ 2, היא היתה מודעת לחלוטין לכל מה שהיא עושה. וזה הדבר הכי טוב שאפשר לבקש ממתמודד אינטליגנטי ב"האח הגדול". אם אריאנה היתה מאבדת את המודעות כל העסק היה הרבה יותר עצוב. אבל המודעות לא הלכה לאיבוד ובין סשן מרירות אחד למשנהו (טוב, היתה עוד מרירות אבל חוץ מזה), היה מרענן לפגוש אישה שידעה שתחטוף על הראש לכשתצא מהאולפן. רוב האנשים לא זוכרים את זה. היה מעט מכמיר לב לראות את אריאנה פגועה בזמן שהיא צפתה בעצמה. נו, המכונה מבפנים וכל זה.

05. בינתיים הפייבוריט של הבלוג, כלומר, של החצי הזה של הבלוג, הוא נירו. כן, אני שייך לחצי הזה של הבית. מונולוג הפייסבוק של נירו היה מופתי. צריך לשים אותו בסטטוסים מצייצים. צדק נירו כשאמר שהתמונות של הילדים שלכם לא מעניינות אף אחד. גם לא המתכונים לפשטידת גבינות. לא, גם לא הדיווחים על מה שקורה לכם באוטובוס. נירו, אולי בניגוד לאריאנה, לוקח את המרירות למקום מגניב. אולי גברים מרירים פשוט עוברים מסך יותר טוב. תרגום שירים מצרפתית, משקפי שמש, כאפות והתנצלות מבויימת, יו ניים איט. מדהים שיצא כזה דבר מגיסנו.

עוד באותו נושא

"האח הגדול VIP": ישראל גודוביץ' פרש מהתוכנית

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר שרמנטי משרמנטי מצוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. האם יש גבר יותר שרמנטי מאיציק זוהר? ממש אהבתי את זה שהערב איציק עבר מחיתוך עגבניה לחיתוך ירקות מסובכים כמו קולורבי וגזר. אני מבין מכל הנשיקות של איציק ושל נטלי שהם הפכו להיות זוג רשמי. וזה קצת מבאס כי חשבתי שלפני שזה יקרה, איציק יסיים לחתוך את כל הירקות בבית והוא עדיין לא התמודד עם אתגר החציל. אם איציק היה חותך חציל בהצלחה, הוא היה נכנס אוטומטית לטופ 5 של דיירי "האח הגדול". לא הרבה דיירים הצליחו לחתוך חציל בנווה אילן. מקווה שהזוגיות עם נטלי לא תמנע מאיציק להתמודד עם החציל.

07. הרגע הכי משמח של הערב: אריאנה מסתכלת למצלמות ומרשה לבלוגרים השונים למתוח עליה ביקורת. תודה לאל. כבר חשבתי שאצטרך למשכן את המנשא לחתולים שלי אחרי כל תביעות הדיבה שהיא תערים עליי. זה בערך הדבר הכי טוב שקרה לי השבוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שאלת השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

08. הרגע הכי מבאס של הערב: רתם ונטלי מדברות על "התחתית" ומוסיפות אטרקציה חדשה לכל בלייני הלילה הלבן. יופי בנות. לא הספיק לנו שתרגמו את טוויטר לעברית, עכשיו גם אי אפשר לשתות קפה בשקט בתל אביב.

09. לא קשת. זה שישראל גודוביץ' דיבר על חברת בנייה ששמה צונזר ואתם הקראתם תגובה של גוף ששמו צונזר זה לא אומר שהוא העלה את הנושא לסדר היום. אתם לא באמת מצפים שאגגל ואבין לבד במה מדובר? טוב, גיגלתי. ובכן, זה היה מיותר.

10. ביום ראשון רחלי תהיה כאן. והיא לא תוכל לכתוב שום דבר על אריאנה. חיחי.

ציטוטפוט

"מה התפקיד של מבקר טלוויזיה?" (אריאנה מלמד בשאלת מיליון הדולר)

"מפה אני לא אצא מוכה, מובס" (גודוביץ'. אבל היי, אולי תצא בארון)

"ממנו ציפיתי ליותר" (מושיק על נירו. כן, כי "רמזור" היתה כל כך מוצלחת)

"יש תפוח, שימי בשבילי" (איציק לקטיה. הפיק-אפ ליין הכי טוב בסביבה)

"אני באתי לתוכנית הזאת בשביל להכתיב עלילה אחרת" (רתם מתעקשת לחשוב שהיא רלוונטית. היא טועה)

"השנייה היא קטיה. אני לא יודע את שם משפחתה" (גודוביץ' בזינג של הערב)

"רתם עסוקה בפופיק שלה ובמוך שבפופיק" (אריאנה מסכמת)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully