וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האורגיה של קיאנו ריבס הפכה לסיוט: צפו בטריילר המותח

25.5.2015 / 9:25

"Knock Knock", סרטו החדש של ריבס, מציג אותו כאיש משפחה למופת שנופל קורבן לשתי נערות פתייניות כשאשתו ובנותיו נוסעות לטיול. זה מתחיל לוהט וממשיך ממש אלים

יח"צ - חד פעמי

הגיע הזמן לומר את זה: קיאנו ריבס הפך לניקולס קייג'. לא ברור אם מדובר בחובות או בסתם טעם גרוע בבחירת פרויקטים, אבל המציאות היא שהאיש שנחשב בעבר לכוכב מבוקש מדשדש בשנים האחרונות בתחתית החבית של הוליווד. הסרט החדש שלו מצליח להביא את המציאות החדשה הזאת לשיאים חדשים.

ב"Knock Knock" מגלם ריבס אדריכל ואיש משפחה למופת, שנותר לבדו בדירה לאחר שאשתו ובנותיו נוסעות לטיול. באותו ערב נקרות על סף ביתו שתי נערות שנקלעו לסערה ומבקשות ממנו מחסה. בסופו של דבר השתיים מפתות אותו לשלישייה סוערת, שמובילה לתגלית כי מדובר בצמד מתעללות סדרתיות שחיפשו קורבן.

אלי רות', אחד מיוצרי האימה הבולטים בשנים האחרונות ("הוסטל", "המלוק גרוב"), מביים את הסרט שהוא למעשה רימייק ל"Death Game", אותו ביים פיטר טריינור ב-1977. הביקורות הראשונות, כצפוי, קורעות את הסרט לחתיכות, אבל זה הרי לא מה שימנע מכם לצפות בטריילר. הסרט עצמו לא צפוי, אם חששתם, להגיע לקולנוע בישראל. ב-VOD לעומת זאת יש סיכוי טוב שתצליחו לתפוס אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully