וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אייל גולן ואתניקס – הקאמבק

שי ארזואן ושגיא בן נון

25.5.2015 / 16:22

15 שנים לאחר שיתוף הפעולה האחרון שלהם, אתניקס ואייל גולן שבים לשתף פעולה, כך נודע לוואלה. הלהקה הזמינה את הזמר להופיע עמה במופע שיסכם 30 שנות יצירה של אתניקס ויתקיים בקיץ, ונשקלת האפשרות להקליט שיר משותף ביחד

אייל גולן וזאב נחמה. נמרוד סונדרס
זאב נחמה מאתניקס ואייל גולן/נמרוד סונדרס

פרסום ראשון: אתניקס חוזרת לשתף פעולה עם אייל גולן. לוואלה נודע כי הלהקה הזמינה את הזמר להופיע עמה במופע שיסכם 30 שנות יצירה של אתניקס ויתקיים בקיץ. היום (שני) אף התקיים יום צילום מיוחד של אתניקס וגולן לצורך מופע זה.

"בקרוב, כנראה באוגוסט, יהיה לאתניקס מופע שיסכם 30 שנות יצירה של אתניקס, וגם של הגלגול הקודם של אתניקס, של זאב נחמה ושל תמיר קליסקי ככותבים ביחד ולחוד", אומר לוואלה גורם המקורב ללהקת אתניקס. "אחד הדברים שאתניקס עשתה היה הפרק של אייל גולן. הלהקה חשבה שזה יהיה מאוד סביר והגיוני אם אייל ישתתף בערב כזה ויעשה איתה במופע שיר, שניים או שלושה על הבמה, במסגרת הערב הזה. עם זאת, לא יהיה מצעד אירוח אינסופי של אמנים. כרגע בלהקה דובר רק על אייל. אם יצטרף עוד אמן, יצטרף עוד אמן, אבל לא יהיה יותר מזה. הסיכוי שהמופע יתקיים הוא פיפטי פיפטי".

- יש סיכוי לשיר חדש ביחד של גולן ואתניקס?

"ייתכן שבמסגרת הדבר יהיה גם שיר חדש ביחד, עוד לא ברור אם זה יקרה כי לוח הזמנים צפוף. אם הם יספיקו בלוח הזמנים, אז יהיה שיר ביחד".

- האם הלהקה ואייל גולן השאירו מאחור את המשקעים מהעבר?

"לא יודע מאיפה נולדה האמירה שהיו משקעים בעבר. ואם היית היום ביום הצילום, היית רואה שאין שום משקעים ביניהם".

בשנת 1997, לאחר שחברי אתניקס זאב נחמה ותמיר קליסקי שמעו את גולן בהופעותיו באירועים, הם החלו לשתף עימו פעולה והפיקו לו את אלבומו השני, "בלעדייך" שכלל את הלהיטים "בלעדייך", "לב של גבר" ו"צאי אל החלון", שזכה להצלחה אדירה. האלבום תרם רבות לכניסתה של המוזיקה המסתלסלת אל המיינסטרים. בשנה לאחר מכן, היה שיתוף פעולה נוסף, הפעם באלבום "חייל של אהבה", בו קליסקי ונחמה כתבו את כל השירים, ובהם הלהיטים "יפה שלי" ו"דמעות" שנבחר ברשת ג' כשיר השנה. ובשנת 1999 שיתוף הפעולה חזר בפעם השלישית, באלבום "הסתכלי אלי", שכלל את השירים "הסתכלי אלי", "בעירי" ו"לב חולה". שיתוף הפעולה הסתיים לאחר צאת אלבום "המופע המשותף" משנת 2000.

טרם התקבלו תגובות משרדי יחסי הציבור של אתניקס ושל אייל גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully