וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'ורג' קלוני מתנצל על הסרט הגרוע בקריירה שלו

26.5.2015 / 9:20

עומר שריף בן ה-83, כוכב "דוקטור ז'יוואגו" ו"לורנס איש ערב", נאבק במחלת האלצהיימר. וגם: קלוני מכה על חטא ובצדק. לייב בלוגינג תרבותי

14:11 - אישה נעצרה במצרים לאחר שהופיעה בקליפ חושפני

רדה אל פאולי, רקדנית מצרייה שהופיעה בקליפ מוזיקה חדש, נעצרה על ידי הרשויות בקהיר במה שהוגדר כ"הסתה להתהוללות". הקליפ "Hands Off" לא מכיל עירום כלל, אבל אל פאולי אכן מופיעה בו כשהיא לבושה בשמלה חושפנית לצדו של הזמר, מאנה. צו מעצר הוצא גם נגד בן זוגה של אל פאולי, שהספיק להימלט בינתיים לתוניסיה. הקליפ המסעיר לפניכם.

12:09 - באטמן והג'וקר נפגשים שנית

תעשיית ההדלפות (שנראות מאוד מכוונות) סביב "חוליית המתאבדים" סרט נבלי העל של דיוויד אייר, ממשיכה בקצב מסחרר. אחרי הדלפות תמונותיהם של וויל סמית' ומרגו רובי, קיבלנו היום את ההוכחה הסופית שגם באטמן צפוי לקפוץ לביקור בסרט. בקטע שצולם בטורונטו על ידי עוברי אורח, נראית מכוניתו של הג'וקר נמלטת על הכביש, כשה"באטמוביל" דולקת בעקבותיה. על פי דיווחים של עדי ראייה, הג'וקר (ג'ארד לטו) והארלי קווין (רובי) היו בתוך הרכב הוורוד והצעקני. לא צריך לנחש הרבה לגבי מי נמצא בתוך הרכב האיקוני של איש העטלף, זהו כמובן בן אפלק.

11:31 - טריילר חדש ל"Black Mass" עם ג'וני דפ

כבר הרבה יותר מדי זמן שהקריירה של ג'וני דפ נמצאת בדעיכה. עכשיו הוא אפילו בסכנה של כניסה לכלא באוסטרליה כי לא הצהיר על הכלבים שלו במכס, כשהגיע למדינה בחודש שעבר. אם כל זה יעבור בשלום, אולי החורף הקרוב יתחיל להאיר לו סוף סוף פנים עם סרט חדש ומבטיח.

כבר בטריילר הראשון ל"Black Mass" נראה דפ מעוות בדרך "אוסקרית". בסרט הוא מגלם ווייטי בולגר, הפושע הידוע ביותר לשמצה בהיסטוריה של בוסטון. הסרט אמור להגיע לישראל ב-18 בספטמבר. הנה הטריילר החדש וגם הטריילר המצוין שקדם לו למקרה שפספסתם.

10:41 - הפנקייקס של "הנוקמים" יעשו לכם תיאבון

עדיין לא הגיע זמן ארוחת הצהריים, אבל הסרטון הזה יעשה לכם חשק להגיע אליה ממש לפני דקה. ערוץ Drdncake ביוטיוב מתמחה ביצירות פנקייקיות מרהיבות. הפעם החליטו שם להתמקד בכוכבי "הנוקמים: עידן אולטרון", וזה נראה מדהים.

10:39 - כוכבים מנקים שולחן

מי לא מכיר את הסצנה ההוליוודית השחוקה של ניקוי שולחן בזעם. הביטוי הכי קיטשי לומר "אני מה זה עצבני", בלי לומר דבר. סת' מאיירס החליט להעניק לכמה כוכבים את האפשרות לשחזר את הנוסחה האלמותית הזאת שוב ושוב ושוב, אפילו בשולחנות שכלל לא שייכים להם.

09:49 - בנותיו של בי בי קינג טוענות: הוא הורעל

אגדת הבלוז, בי בי קינג, הלך לעולמו לפני קצת פחות משבועיים בגיל 89. סיבת המוות הרשמית היתה מחלת הסוכרת, ממנה סבל קינג, אולם כעת טוענות שתי בנותיו כי אביהן נרצח.

דובר משרד חוקר מקרי המוות במחוז קלארק בנוואדה אישר כי תלונה לגבי רצח אכן הוגשה, והיא תיבדק במסגרת דגימות שנלקחו מגופתו של קינג. תוצאות הבדיקות אמורות להתברר בתוך פרק זמן של 6 עד 8 שבועות. ובינתיים כל שנותר הוא לשמוע את גרסתן של וורן ופטי קינג.

"אנחנו מאמינות שאבינו הורעל על ידי חומרים זרים שהוחדרו לגופו", טענו השתיים בהצהרה שנמסרה על ידי עורכי דינן. על פי התיאוריה של הבנות, האחראים לרצח הם שותפיו הוותיקים של קינג בתחום המוזיקה, אחד מהם אף החזיק בזכות אפוטרופוס בכל הנוגע לענייניו. הלווייתו של קינג אמורה להתקיים ביום שישי הקרוב במיסיספי, אולם בגלל הטענות החדשות, כלל לא בטוח שלא תידחה.

בי בי קינג. GettyImages
עומד בעין הסערה אחרי מותו. בי בי קינג/GettyImages

09:36 - ג'ורג' קלוני (שוב) מתנצל על "באטמן ורובין"

ג'ורג' קלוני הוא במאי, שחקן ומפיק עטור הישגים, אחד המצליחים ביותר בהוליווד הנוכחית, אבל לא משנה כמה מועמדויות אוסקר הוא יאסוף עדיין תיזכר לו ההופעה ההיא כבאטמן. קלוני נכנס לנעליו של איש העטלף ב"באטמן ורובין" של הבמאי ג'ואל שומאכר, אחד מסרטי הקומיקס הגרועים בכל הזמנים שבעקבותיו נעלם באטמן מהמסכים למשך 11 שנים.

קלוני התנצל פעמים רבות לאורך השנים על התפקיד הנורא ההוא, אבל אף פעם לא מזיק לשמוע את זה שוב. "הייתי בטוח באותה תקופה שהרסתי את המותג הזה", סיפר קלוני בריאיון לתוכנית של גרהאם נורטון, "אבל חשבתי גם שזה צעד טוב לקריירה. זה לא היה כזה.

תמיד טוב גם להפנות קצת מהאש אל שומאכר עצמו (שהרוויח כל אחת ואחת כזאת ביושר). "הוא ביים עם מיקרופון ורמקול. אני עומד בתוך החליפה העצומה הזאת ולא יכול לזוז, והוא פשוט מביים כאילו אנחנו באמצע סצנה אמוציונלית במיוחד. 'טוב ג'ורג', ההורים שלך נרצחו, אין לך סיבה לחיות יותר. אקשן!'. ואז הייתי מתחיל את הטקסט שלי עם 'אני באטמן', ולפני שהמשכתי הוא כבר צעק 'קאט!'.

רובין – באטמן ורובין. GettyImages
כל כך גרוע/GettyImages

09:28 - עומר שריף לקה באלצהיימר

עומר שריף, הכוכב הגדול של "לורנס איש ערב" (שזיכה אותו במועמדות לפרס האוסקר) ו"דוקטור ז'יוואגו", נלחם בימים אלה במחלת האלצהיימר. בנו של כוכב הקולנוע המצרי בן ה-83, טאריק שריף, חשף את מחלת אביו בריאיון שהעניק לעיתון הספרדי El Mundo. לא נמסרו פרטים נוספים לגבי מצבו של שריף או הטיפול הרפואי שהוא מקבל.

עומר שריף. GettyImages
מייחלים להחלמתו. עומר שריף/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • עומר שריף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully