וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול VIP": האח עם הפוביה מדגים

אביעד "צפניה" קדרון

26.5.2015 / 23:33

נירו מצליח להשתחל בצורה מושלמת לתפקיד הנבל העונתי, קטיה מודחת ולאף אחד לא אכפת ונטלי מאבדת כל שליטה על ההורמונים שלה. בלוג "האח הגדול VIP" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודחת הטרייה. טוב, תמיד אפשר לרצות/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. "מדיחים היום את רתם?", זעק לעברי קולגה מקצה החדר. הבטתי מבולבל בקולגה. בכלל לא הבנתי למה הוא חושב שרתם יודח היום, רק כמה שעות לפני זה דיברנו על כמה אנשים מקבלים אותו וכמה אין תגובות הומופוביות כלפיו וכמה רתם הוא די בחור מגניב, למרות הנזם באף. ואז הבנתי שאני חושב על סתיו. "כן, מדיחים היום את רתם", הפרחתי בחזרה.

02. בסוף קטיה הלכה. אני מניח שזה אמור להזיז לנו. שיר אמרה שהיא תנצח. אריאנה אמרה שהיא תנצח. ואפילו אני, כשהותקלתי בתוכנית הרדיו של אסי עזר ודפנה לוסטיג, פלטתי את שמה. כלומר, אמרתי שהבחורה שאני לא זוכר את שמה תנצח. אז אמרתי. מה אני בכלל יודע. מצד שני, לפחות עכשיו אני יודע שקוראים לה קטיה. כל יום לומדים משהו. בן אדם נחמד קטיה, חבל שהעניקה חסינות לרתם, שיהיה בהצלחה עם חיים אתגר. הגיע תורו לצאת עם אחת המודחות, לא?

03. טוב, אני לא יודע מה אני אמור לעשות. מצד אחד, אני חולה על איציק. מצד שני, כל רגע בו נירו לא מעליב איזה מיעוט הוא רגע מבוזבז לאנושות. הרי ברור שברגע שנירו ייצא מהבית אנחנו נגלה שהוא בעצם אדם טוב לב שתורם לנזקקים ומלטף אלפקות בזמנו הפנוי ושהכל היה משחק. למה הם בשני מחנות נפרדים? למה צריך לבחור? אי אפשר פשוט להיות בעד שניהם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקן אופי. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

04. תעצרו הכל! משה איבגי יכול לפרוש. תצוגת המשחק של נירו היתה מדהימה. באמת. כבר לא עושים שחקנים כאלה בישראל. כולנו, טוב - רק אני, לעגנו ל"רמזור" אבל מתברר שנירו הוא שחקן אמיתי. יש לפני הקלעים, יש מאחורי הקלעים. יש הרבה שחקנים שמתחילים לשחק רק ב"אקשן". אבל לא נירו שלנו. נירו שלנו מתחיל לשחק הרבה לפני ה"אקשן". כמובן שאם היו בישראל עוד תוכניות טלוויזיה שהן לא "האח הגדול" אולי לא היינו מתרשמים מנירו ומהמחווה שעשה לפרק 92 של "טופז" אבל זה כבר עניין אחר.

05. מי אתם אנשים שמגיעים בימי שישי בערב עד נווה אילן כדי לצעוק לאיציק להיזהר מנירו? נו, ברור שאלה ירושלמים משועממים. הרי סוגרים את העיר הזאת בסופי שבוע, מה עוד יש להם לעשות אחרי הפרשת חלה? אני מנסה להיזכר מה אני עשיתי בשישי בערב במקום לנסוע לנווה אילן ולצעוק לאיציק להיזהר מנירו. סביר להניח שמרתון "משחקי הכס". נורא מה שעשו לסאנסה.

06. אגב סאנסה, נטלי לגמרי נותנת לה תחרות בגזרת "הקורבן ההורמונלי של השבוע". אל תטעו, נטלי מהממת לחלוטין אבל קרייסט, כמה הורמונים בגוף אחד. מישהו מחייך אליה והיא הופכת לפצצת אנרגיה. מישהו אומר לה שהשמש עדיין לא זרחה והיא ישר תוקעת לעצמה חרב בבטן ומייללת "אבל למה השמש לא זרחהההההההההההההההההההה אבל למההההההההההההה". חכו שהיא תחזור הביתה ותגלה את כל הפעמים בהן איציק הסתכל היישר למצלמות סלאש גלגל עיניים בכל פעם שהיא חיבקה אותו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הם לא נראים כל כך מרוצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

07. כל כך חבל שמוטי לא ענה לשיחת הטלפון מהבת שלו. נדמה לי שזאת היתה הבת שלו. תחשבו כמה כיף היה להקשיב לו מחקה ביידיש את שמעון פרס ואת אריאל שרון ואת כל האנשים הזקנים עליהם גדלנו!

08. הרגע המיותר של הערב: סצנת הקופים פלוס הריקודים בחצר. ההיא קופה צעירה, ההוא קוף מבוגר וההיא קופה לא ממש צעירה ולא ממש מבוגרת. מעט נרדמתי בסצנה הזו אז זפזפתי לערוץ המתחרה כדי לראות אם התחילה מלחמה בעזה. מתברר שלא התחילה מלחמה אבל יש סיכוי שאשדוד לא תשרוד את הקיץ. נו, כל אחד צריך לתת את שלו במשרד.

09. הרגע המרגש של הערב: ההבנה שרתם לא באמת חסינה ולהפנים שתוך כמה דקות, ההיי של רתם צנח כמו הנתונים של "טיים אאוט" ב-TGI.

10. ביום ראשון תהיה כאן רחלי וכל שנותר לקוות זה שמשימת "משחקי הכס" תהיה נאמנה למקור ושנירו יתעלל בכל הדיירים לפחות כמו שג'ופרי עשה. באמת שעוד לא ראינו דם.

ציטוטפוט

"מי זה, האח הגדול? אני לא רואה בלי משקפיים" (שיר מסננת את בעלה בטלפון)

"נירו, איזה שחקן אתה! אני בהלם" (שיר מפרגנת)

"רגע, אין לך פוביה מדגים?" (מושיק מעכל)

"כשתתחתני, את תראי שיש הרבה אטרקציות" (שיר לרתם. אופטימיות היא שם המשחק)

"איציק, תיזהר מנירו" (נוער הגבעות. לפחות לא זרקו אבן לחצר)

"איציק תיזהר, נטלי נחש" (נוער הגבעות. לפחות למדו לפסק)

"אתה נחש, אני פרפר" (איציק בוואן-ליינר שיפתח את הטור על ההצלחה של דיוויד בלאט)

"לא יכול להיות שאיציק ואני התאהבנו?" (נטלי משיקה קריירת סטנד-אפ)

"אני לא הולכת לוותר עליך" (נטלי תופסת ארנב ומגישה אותו לאיציק)

ומה אתם חשבתם על הפרק של "האח הגדול VIP"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully