וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: מירי רגב מגיבה לדברי שלום חנוך

28.5.2015 / 9:07

פול מקרטני הסכים להשתתף ב"חברים" אבל אז משהו השתבש. בנוסף שרת התרבות מגיבה לשלום חנוך. ומי יהיה אהובה של גל גדות? לייב בלוגינג תרבותי

17:40 - האם להקת Thirty Seconds to Mars תגיע שוב לישראל?

להקת האימו-רוק Thirty Seconds to Mars, שהעומד בראשה הוא שובר הלבבות (וזוכה האוסקר) ג'ארד לטו, מרמזת בפייסבוק הרשמי שלה כי בקרוב תעשה את פעמיה אל ארץ הקודש. בהודעה שפרסמה היום נכתב כך: "שאלה זריזה לחברינו בישראל: מה הם המקומות החביבים עליכם להופעות וקונצרטים?".

אם הלהקה אכן תגיע, זה יהיה ביקורה השני בישראל: ב-2010 הם הופיעו בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:35 - סערת חנוך ורגב בפסטיבל ישראל

לאחר שהזמר שלום חנוך הביע מורת רוח מכוונתה של שרת התרבות והספורט מירי רגב לנאום לפני הופעתו בפתיחת פסטיבל ישראל, הגיבה רגב בעמוד הפייסבוק שלה: "הצטערתי לשמוע את דבריו של שלום חנוך, זמר אותו אני מעריכה ומוקירה, זמר שכולנו גדלנו על שיריו, שאומר שלא יהיה מוכן להופיע בפסטיבל ישראל אם שרת התרבות והספורט תנאם. עם כל הכבוד לשלום חנוך ויש כבוד, פסטיבל ישראל הוא אחד מאירועי התרבות הייחודיים במדינת ישראל. הפסטיבל נתמך על ידי משרד התרבות והספורט, כפי שנתמכים אירועי תרבות וספורט רבים ברחבי הארץ. זומנתי על ידי מארגני האירוע לשאת דברים בערב הפתיחה של פסטיבל ישראל, וכמובן שנעניתי בחיוב. לכבוד הוא לי להיות בין הנואמים בפסטיבל המשלב אומנים ויוצרים מהארץ ומהעולם. אין לי ספק, שערב הפתיחה בהשתתפות זמרים ישראלים מובילים יהיה מהנה ומרגש".

ממשרד יחסי הציבור של חנוך, נידר עוז, נמסר: "אין כאן עניין אישי כנגד שר או שרה כאלה ואחרים. לאורך כל השנים חנוך הקפיד שלא להופיע לאחר נאומי פוליטיקאים. אלפי רוכשי הכרטיסים שילמו ממיטב כספם עבור המופע ולא בעבור נאומי פוליטיקאים . טובת הקהל והמוזיקה לפני הכל וברגעים אלה ההכנות למופע המדובר בעיצומן".

אילוסטרציה מירי רגב שלום חנוך. צילום: ראובן קסטרו, אורית פניני, עיבוד תמונה
אילוסטרציה מירי רגב שלום חנוך/עיבוד תמונה, צילום: ראובן קסטרו, אורית פניני

13:28 - ג'ני לואיס חוזרת בקליפ החדש שלה אל עברה כילדה שחקנית בעזרת כוכבים אורחים

פרד ארמיסן, ונסה בייר (שניהם מ-"SNL", שניהם חזק בסצנת המוזיקה והקליפים), זוסיה מאמט (שושנה מ"בנות"), ליאו פיצפטריק (ג'וני המסומם מ"הסמויה") ואפילו פייסט עוזרים לג'ני לואיס החמודה, בעבר סולנית רילו קיילי, לשחזר את ימיה כילדה שחקנית. ביחד עם משחזרים את "בנות הזהב", "פלזנטוויל", "Troop Beverly Hills" ואחרים, וזה מקסים.

12:48 - תום יורק מרדיוהד יצר פסקול שאורכו 18 יום לתערוכה חדשה

סולן רדיוהד תום יורק יצר יצירה בת 432 שעות תמימות לטובת תערוכה חדשה, ומובטח שבמהלכן אין שתי דקות הדומות זו לזו. התערוכה - ששמה הוא 'The Panic Office' והיא מוצגת עד 6 ביוני בסידני, אוסטרליה - מציגה יצירות של סטנלי דונווד, האמן שבין היתר אחראי על כל עטיפות האלבומים של רדיוהד מאז "דה בנדס" ב-1995. המוזיקה, כפי שניתן לצפות, מאופיינת כעירוב בין אמביינט עוכר שלווה וצלילים ניסיוניים.

תום יורק. GettyImages
כמה זמן לוקח לכתוב ולבצע מוזיקה בת 18 שעות?/GettyImages

10:38 - מי יככב בספין אוף של הארי פוטר?

"Fantastic Beasts and Where To Find Them", הטרילוגיה החדשה מעולמו של "הארי פוטר", מחפשת את הכוכבים שיובילו אותה בשנים הקרובות. אדי רדמיין, זוכה האוסקר הטרי, מועמד לתפקיד הראשי של ניוט סקמנדר, וכעת נחשפת גם רשימת השחקניות שמועמדות לככב בתפקיד הנשי המוביל לצידו.

הרשימה כוללת את דקוטה פנינג וסרשה רונן, שמועמדות לתפקיד הנשי, שהפרט היחידי שידוע עליו עד כה הוא השם: טינה. קייט אפטון מועמדת לתפקיד אחותה הגדולה, קוויני. הרשימה הזאת מעניינת כבר כעת מפני שהיא לא כוללת אף נציגה בריטית. אחד המאפיינים הגדולים ביותר של "הארי פוטר" היה המבטאים הבריטיים של כוכביו.

קל לפתור את הסוגיה הזאת בטענה שעלילת הסרט מתרחשת 70 שנה לפני הולדתו של הארי, והמקום הוא ניו יורק. העלילה מתארת את מסעו של חוקר אמיץ שיוצא בשליחות של קהילת עולם הקוסמים כדי למפות את העולם והיצורים הנדירים שמתגוררים בו. ממצאיו של סקמנדר סוכמו באחד מספרי הלימוד של הארי במהלך לימדיו בהוגוורטס.

הסרט הראשון צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר 2016.

קייט אפטון במגזין ווג ארצות הברית, יוני 2013. Mario Testino,
תמיד היית קסומה בעינינו. קייט אפטון/Mario Testino

09:39 - כך פספסנו את הופעת האורח הכי טובה ב"חברים"

אין כמעט כוכב שכיבד את עצמו בשלהי שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, ולא חלם על הטלפון שיזמין אותו לבקר בפרק של "חברים". כמעט כולם היו שם, אבל נראה שבכל זאת פספסנו את אחד המבקרים הטובים באמת.

לזלי ליט, אחראית הליהוק של הסדרה, סיפרה לאחרונה בריאיון להאפינגטון פוסט כי לא פחות מאשר פול מקרטני היה אמור לפגוש את רייצ'ל, מוניקה, פיבי, צ'נדלר, ג'ואי ורוס. "דיברנו על כך שהוא יגלם את אביה של אמלי ב-1999, אשתו של רוס, אפילו סיכמתי על זה עם הסוכן שלו", מספר ליט. "יום אחד אני מקבלת ממנו פקס שבו הוא כתב: "תודה רבה על העניין וזה מאד החמיא לי, אבל זאת תקופה עמוסה מדי בשבילי".

פול מקרטני דייויד שווימר. Mary McCartney, gettyimages, עיבוד תמונה
פול יכול היה להשתדל יותר/עיבוד תמונה, Mary McCartney, gettyimages

09:24 - נמצא נסיך חלומותיה של גל גדות?

שעון החול לקראת תחילת הצילומים של "וונדר וומן" הולך ואוזל, וככל שהזמן מתקצר כך סביר שנשמע בקרוב הודעות רשמיות על ליהוקים. באתר וראייטי טוענים כי כריס פיין, כוכב "סטאר טרק", הוא השם החם בגלריית המועמדים לתפקיד מושא האהבה של אשת חיל.

בעלילה המקורית המופיעה בחוברות הקומיקס, סטיב טרבור הוא קצין מודיעין בצבא ארה"ב בתקופת מלחמת העולם השנייה. מטוסו של טרבור מתרסק אל האי הסודי בו מתגוררות האמזונות, ודיאנה פרייס עצמה היא זו שמטפלת בו בדרך להחלמה.

בשלב הזה גדות היא השחקנית היחידה בקאסט, אותו צפויה לביים פטי ג'נקינס שהחליפה בתפקיד את מישל מקלרן.

כריס פיין. Chris Pizzello, AP
גל, את מאשרת?/AP, Chris Pizzello

09:10 - טייטום אוניל חושפת: "אני אוהבת נשים"

טייטום אוניל, יספר לכם כל חובב אוסקר מצוי, היא הזוכה הצעירה ביותר בפסלון המוזהב בהיסטוריה של הטקס ההוליוודי הנוצץ. אוניל זכתה בקטגוריית שחקנית המשנה ב-1974 על הופעתה בסרט "ירח של נייר", בו הופיעה לצד אביה, ראיין אוניל. הזכייה הזו הובילה באופן כמעט צפוי לסחרור בחייה. בנעוריה זנחה את קריירת המשחק לטובת נישואים לטניסאי ג'ון מקנרו (ממנו התגרשה ב-1994) ופרסמה ספר בו חשפה התעללות קשה מצד אביה וחבריו. ב-2008 נעצרה כשניסתה לרכוש מנת קוקאין במנהטן.

אחרי כל התקופה הקשה הזו, נראה שאוניל (כיום בת 51) מוכנה לפתוח פרק חדש בחייה. בריאיון שהעניקה למגזין People חשפה אוניל כי היא יוצאת כעת עם נשים. "אני אוהבת נשים ובתקופה האחרון הן הפרטנריות העיקריות שלי. נשים הם יצורים מופלאים, הן עדינות יותר מכל הגברים שיצאתי איתן. אפילו אין לי מישהי קבועה כרגע, אני עדיין מחכה שזה יקרה.".

עם זאת, מסרבת אוניל להצהיר על עצמה כלסבית וטוענת כי המיניות שלה לא ניתנת להגדרה חד משמעית:"אני לא רק הדבר הזה או הדבר האחר", היא טוענת.

טייטום אוניל. AP, GettyImages
יחי הגיוון. טייטום אוניל/GettyImages, AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully