וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמא לא יודעת הכל: "במטבח עם אמא" מציבה שף מול אמהות. השף מנצח

31.5.2015 / 0:01

לתוכנית הבישולים החדשה של השף אבי ביטון יש נוסחת קסם: היא פשוט חמודה. ואם מתעלמים מהתוכן השיווקי ומהעריכה הגסה, אפילו אפשר ליהנות ממנה

"מתוך ערוץ האוכל- ענני תקשורת".
כל אדם שיראה את ביטון אוחז מרית בידו יחוש פרץ הורמונים בגופו. "איך השגת כזה נתח של אנטריקוט?", תהתה מאמא תגר רגע אחרי שנראה היה כי היא מכוונת לשידוך פוטנציאלי בין בתה הנשואה וביטון השרמנטי

מתברר שגם לקרפיון וגם לדג מלוח יש ביצים. זה אחד הדברים הראשונים שלמדתי מ"במטבח עם אמא", התוכנית החדשה של השף אבי ביטון בערוץ האוכל. לכאורה, מידע די טריוויאלי. בפועל, אלוהים אדירים, דגים בוקעים מביצים זה קונספט מוזר. ואם לא מביצים, איך הדגים מגיעים לעולם? אה, זה פשוט. הם פשוט יוצאים מהבטן. בכל מקרה, גם לקרפיון וגם לדג מלוח יש ביצים. ואת זה גילינו בעזרת הדיאלוג של ביטון עם אמה של נלי תגר, רגע לפני שהשניים הכינו איקרה אסלית.

הקונספט של "במטבח עם אמא" פשוט: אנשים מפורסמים (זמרים, שחקנים ושאר ירקות) מגיעים למטבח של אבי ביטון ביחד עם אמותיהם לסשן בישולים, רכילות ושעשועונים שונים (האם אפשר להבדיל בין סלט ברוקולי של אמא לסלט ברוקולי ששף הכין? ובכן, כן). ובגלל שהקונספט חמוד ובגלל שמתברר שגם הורים של אנשים מפורסמים מצליחים להביך את ילדיהם, "במטבח עם אמא" היא תוכנית חמודה.

בתוכנית הראשונה התארחו, כאמור, נלי תגר ואמה. אמה של תגר, כך נראה, נהנתה מאור הזרקורים. כשהיא לא היתה עסוקה בהכנת איקרה אסלית, מאמא תגר זרקה הערות מהצד ואף פלירטטה קלות עם ביטון. דבר מובן מאליו. כל אדם שיראה את ביטון אוחז מרית בידו יחוש פרץ הורמונים בגופו. "איך השגת כזה נתח של אנטריקוט?", תהתה מאמא תגר רגע אחרי שנראה היה כי היא מכוונת לשידוך פוטנציאלי בין בתה הנשואה וביטון השרמנטי.

במטבח עם אמא.
כל כך הרבה מחבתות
המנה לא מושלמת. ל"במטבח עם אמא" יש בעיה אחת גדולה: העריכה גסה ולא מספיק מהודקת

אבל המנה לא מושלמת. ל"במטבח עם אמא" יש בעיה אחת גדולה: העריכה גסה ולא מספיק מהודקת. הדבר בא לידי ביטוי בשתי דרכים: האספקט הרכילותי והתוכן השיווקי הבוטה. המפורסמים והוריהם מגיעים למטבח של ביטון, בין היתר, כדי לחלוק עם הצופים פרטי מידע לא מזיקים. הבעיה היא שהשיחה, בזמן הבישול, לא מגיעה באופן טבעי למחוזות הרכילות. וכך באמצע הכנת קרפצ'יו, ביטון שואל את אמה של תגר כל מיני שאלות לא ממש מעניינות כמו "מתי נלי תגר התחילה לשחק" שזוכות גם לתשובות לא ממש מעניינות ונראה ששני האנשים שעסוקים בדיאלוג לא ממש מתעניינים בו.

הרגל השנייה של הבעיה היא התוכן השיווקי. ברור שהמטבח בו ביטון ואורחיו מבשלים הגיע לעולם בזכות שיתוף פעולה כזה או אחר. וכך גם הפרודוקטים, וכמה טוב שיש אנשים שמשתמשים במילה "פרודוקטים" בטלוויזיה. זה לא אומר שבאמצע הכנת סטייק, ביטון צריך לפלוט "בואו נעשה איזה קפה קטן" והמצלמה עוברת להתמקד במכונת הקפה. הלו ביטון, מה קורה עם הסטייק שכרגע נצלה? וכמה אנשים מפסיקים לבשל והולכים להכין קפה? הצופים שפספסו את הזום על מכונת הקפה זכו ליהנות מסטריפ בתחתית המסך שבישר על החסות של מכונת הקפה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
במטבח עם אמא. דרור הופמן,
ועכשיו, להכין קפה/דרור הופמן

כשמתרכזים בוויכוח הקליל והמבדר של מאמא תגר וביטון בנוגע לשימוש בלימון לעומת חומץ, מצליחים להתעלם מהחריקות הבוטות ב"במטבח עם אמא". לא מדובר בתוכנית שהגיעה לשנות את העולם. או אפילו בתוכנית שמבטיחה לגלות את השף הבא של ישראל. לא, "במטבח עם אמא" היא בסך הכל תוכנית שרוצה להיות תוכנית חמודה ואת זה, כמה טוב, היא מצליחה להגשים.

ומה אתם חשבתם על "במטבח עם אמא"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully