וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות" חוגגת 15 שנים: הרגעים הכי טובים בתולדות התוכנית

31.5.2015 / 0:00

31 במאי 2000: הפרק הראשון של "הישרדות" עולה לשידור בארה"ב ועידן הריאליטי יוצא לדרך. לרגל חגיגות ה-15, חזרנו לרגעי השיא של התוכנית שהתחילה הכל

עונה 1: ריצ'רד האץ' מנצח, סו הוק נואמת

תוצאות השבעת המושבעים של העונה הראשונה נחשפו בזמן אמת עבור הפיינליסטים. לא עוד המתנה מותחת במשך כמה חודשים. ההלם על פניו של ריצ'רד האץ', האדם שהצליח לפצח את המשחק ולהבין כי יש להקים ולתחזק ברית על מנת להגיע לסופו, לאחר שנודע כי זכה היה ניכר. ואולי ההלם נשאר שם מנאומה המיתולוגי של סו הוק שהכריזה כי בגלל שעל האי בו חיו המתמודדים יש רק שני דברים: נחשים ועכברים, על המושבעים לנהוג כפי שהטבע נוהג ולתת לנחשים (ריצ'רד האץ') לאכול את העכברים (קלי וויגלסוורת'). הוק הוסיפה כי אם תראה את וויגלסוורת' גוועת בצמא, היא לא תתן לה כוס מים ותתן לנשרים לטפל בה.

עונה 2: מייקל סקופין נופל לאש ונשרף

מייקל סקופין היה אמור לנצח את העונה ה-2 של "הישרדות". כלומר, אם הוא לא היה מאבד שליטה, נופל לאש, נשרף ומפונה מהמקום. חוץ מסחרחורת קלה, התברר שסקופין סבל מסוג של התמוטטות עצבים שבמסגרתה הוא גם ניסה לאכול את כף ידה של אחת המתמודדות. 11 שנים לאחר מכן חזר אותו סקופין להתמודד בעונה ה-25 והפסיד גם בה. הגיוני.

עונה 4: מהפך!

אף אחד לא זוכר את העונה הרביעית. וקצת חבל שכך. כי בעונה הרביעית קרו שני דברים טובים. קודם כל, קת'י השתינה על ידו של מתמודד. אבל חוץ מזה, העונה הרביעית היתה העונה הראשונה בה החברים הפחות חשובים בברית שולטת הבינו כי הם החברים הפחות חשובים בברית שולטת וכי בכוחם לחבור לאנשים אחרים ולשנות את המשחק. המהלך הזה, שהתרחש בשלב הפיינל 9, מהווה עד היום את אחת מאבני היסוד של המשחק. על האבן הסגולה שנשלפה בשלב הפיינל 4 ושינתה, סביר להניח, את המשחק לעד, אסור לדבר.

עונה 6: עירום תמורת אוכל

הדבר הכי טבעי שיכול לקרות באתגר חסינות שמבוסס על סיבולת הוא לפרוש בתמורה למעט חמאת בוטנים. אה, ולהתפשט. זה בדיוק מה שג'נה והיידי עשו בעונה השישית. חמאת בוטנים אכן שווה יותר מחסינות.

עונה 7: סבתא חיה מתה

מתברר שאין גבול לשקרים שמתמודדים שונים ב"הישרדות" מוכנים לספר. ג'וני פיירפלי, הנבל העונתי של העונה השביעית, מתח את גבולות הטעם הטוב כשהורה, כך התגלה בדיעבד, לחברו הטוב שהגיע במסגרת אתגר פרס בו התמודדו קרובי משפחה וחברים לספר לקאסט "הישרדות" כי סבתו בדיוק מתה. השקר עבד ופיירפליי זכה באתגר. בזמן שכל הקאסט ספד לסבתו של פיירפליי, הוא וחברו דווקא נהנו מיום קסום וכייפי על האי. האם סבתו עדיין חיה? שאלה טובה.

עונה 10: בדד

העונה העשירית של "הישרדות" זכורה בגלל דבר אחד בלבד: הכחדתו של שבט שלם. שבט אולונג היה, ללא ספק, אחד השבטים הגרועים בתולדות התוכנית. תעיד על כך שורת ההפסדים המביכים שלו לשבט קורור. בשלב מסוים, נותרו רק שני חברי שבט באולונג. מיזוג? הצחקתם את מפיקי "הישרדות". ומה עושים כששני חברי השבט גם מפסידים באתגר החסינות? ובכן, גורמים להם להתמודד באתגר הדלקת האש. ושולחים את המנצחת לבלות לבד על האי. זה מה שקרה לסטפני להגרוסה. לאחר לילה מתיש ובודד, נטמעה להגרוסה בשבט היריב והפכה, באופן טבעי, לאגדת "הישרדות".

עונה 13: אין גמר בלי אש

ללא ספק אחד הרגעים המשעשעים בתולדות התוכנית. העונה ה-13 היתה העונה הראשונה בה הופיעה שלישיית גמר ובשל תיקו בשלב הפיינל 4, על מנת להכריע מי תהיה הפיינליסטית השלישית, בקי וסונדרה נאלצו להתמודד באתגר הדלקת אש וכשלו קשות. כמה כשלו קשות? בשלב מסוים ג'ף פרובסט העניק להן גפרורים והן עדיין לא הצליחו להדליק אש. כמה עצוב.

עונה 16: עידן התמימות

ללא ספק, רגע השיא של העונה ה-16, שהיתה עונה אסטרטגית מצוינת. למועצת השבט של הפיינל 5 הגיעה הברית הנשית המרובעת בחיסרון בולט: אריק, הגבר היחיד שנשאר במשחק, זכה בחסינות. הפתרון? לשכנע אותו להעביר את החסינות למתמודדת אחרת כדי שיוכיח שאפשר לסמוך עליו. אריק אכן העביר את החסינות והודח מהמשחק לאחר מכן. קלאסיקה.

עונה 20: עידן התמימות, טייק 2

זהו למעשה רגע אחד גדול שמפוצל לשניים. מעין עלילת משנה שלסופה נגיע רק בקטע הבא. תחילת הסיפור באקט תמים ומטופש של ג'יי טי בעונה 20. ג'יי טי היה בטוח שראסל נמצא במיעוט בשבט הנבלים ורצה לסייע לו נגד הברית הנשית (שראסל היה מבין מוביליה). לכן ברור שהדבר הטבעי לעשות הוא לכתוב מכתב פתוח לראסל ולהעניק לו אליל חסינות. כאמור, אקט תמים ומטופש. אליל חסינות שמופיע במערכה הראשונה, ידיח את ג'יי טי במערכה השנייה.

וזה כבר המכתב:

עונה 20: ככה עושים את זה

רגע השיא מעונה 16? ובכן, הוא מנהל קרב צמוד עם הרגע הזה מעונה 20. למיזוג עונת "גיבורים נגד נבלים" הגיעו חמישה גיבורים וחמישה נבלים. לכאורה, מאבק צמוד. בפועל, מפגן כוח מושלם של פרווטי במועצת השבט שהשתמשה בלא פחות משני אלילים כדי להציל את הברית שלה ולקבוע את הנתיב הסופי לעונה. פשוט תענוג לכל חובב "הישרדות".

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully