וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסקו, דינוזאורים והיטלר: הסרט שמשגע את העולם בסוף השבוע

30.5.2015 / 18:06

בי מובי מטורף לחלוטין בשם "Kung Fury" הפך ללהיט הגדול של הרשת עם יותר מ-6 מיליון צפיות במשך יומיים. במרכזו שוטר על שיוצא למסע בזמן כדי לחסל את היטלר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אל תתעסקו עם ההיטלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בימים אלה, שבהם המונים מוכנים לממן כמעט כל טירוף שתצליחו להעלות על הדעת, כל מה שצריך הוא מזל והייפ גדול מספיק. זה בדיוק מה שקרה לדיוויד סנדברג, במאי שבדי שיצר טריילר לסרט קונג פו סטייל שנות ה-80 בשם "Kung Fury". סנדברג העלה את הטריילר לאתר מימון המונים בדצמבר 2013 וביקש לגייס 630 אלף דולר כדי להפוך את הטריילר לסרט קצר. שנה וחצי ו-170 אלף תורמים מאוחר יותר, חלומו התגשם.

"Kung Fury" הוא קאלט מוחלט ומודע לעצמו, שמצליח לשלב בתוך כחצי שעה של זמן מסך דינוזאורים, גיבורי על, מסע בזמן ונאצים, כל זאת לצלילי דיסקו-פופ אלקטרוני אייטיזי וסגנון עיצובי של משחק ארקייד ישן. העלילה מתארת את סיפורו של שוטר פרובלמטי בעל כוחות על, שנשלח חזרה בזמן כדי להתנקש בנמסיס הגדול שלו, היטלר. הסרט כולל גם הופעת אורח של האיש והטראש, דיוויד הסלהוף, שגם מבצע את השיר החדש שלו "True Surviver" במהלכו.

למרות שמדובר בלא יותר מבי מובי חסר מעצורים והיגיון, גולשים ומבקרי קולנוע הפכו את הסרט לאחד הנושאים המדוברים ביותר במהלך שתי היממות מאז הועלה ליוטיוב, והסרט שותף שוב ושוב ברשתות החברתיות. יותר מ-6 מיליון גולשים הספיקו לצפות בו בפרק הזמן הזה. לא בטוח שההייפ מצדיק את התוצאה הסופית, שנראית קצת מתאמצת יתר המידה להיות מגניבה וקלישאתית. הצלחות כמו "שרקנדו" ו"Kung Fury" מוכיחות כמה טראש הוא ז'אנר פופולרי, וככל שהוא מופרך ומוגזם יותר כך עדיף

הסרט הוקרן לראשונה במהלך פסטיבל קאן האחרון ולפני שהועלה ליוטיוב, הופיע בהקרנת בכורה טלוויזיונית בערוץ El Rey, רשת חדשה שהוקמה על ידי רוברט רודריגז, האיש שמבין אולי יותר מכולם בתחום הבי מוביז בהוליווד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully