וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלבום החדש של אסאפ רוקי טוב, הירידה שלו על ריטה אורה רעה

31.5.2015 / 16:50

האלבום השני של הראפר הכי יפה במשחק, אסאפ רוקי, זכה לשם כמיטב המסורת: "At. Long. Last. ASAP". רשימת האורחים המכובדת והביטים הנעימים יוצרים אלבום מבטיח, ורק הירידה שלו על ריטה אורה מבאסת את החגיגה. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות!

אנחנו פותחים שבוע חדש של המלצות יומיות ומתחילים בראש ובראשונה עם האלבום החדש של אסאפ רוקי. רק נזכיר שאסאפ רוקי, הראפר הכי יפה במשחק (שגם יודע את זה), נולד בשם ראקים מאיירס - הוא נקרא על שם אגדת ההיפ הופ ראקים, ועם מורשת כזאת, מה בעצם יותר הגיוני מזה שיהפוך לראפר בעצמו.

בשנת 2011 יצא מיקסטייפ הבכורה שלו שזיכה אותו בהכרה בסצנת ההיפ-הופ העולמית, אחר כך הגיע אלבום הבכורה ובימים אלו מגיע האלבום השני שלו שזכה לשם כמיטב מסורת האסאפ והלונג ליב שלו-
אלבום שזכה לשם At. Long. Last. ASAP.

בסינגל הראשון מתוך האלבום התארחו מארק רונסון, רוד סטיוארט ומיגל, וסינגל נוסף מתוך האלבום נקרא אל.אס.די ועוסק, ובכן, בסמים.

לצד כל חגיגית הביטים, ההפקה ואווירת הסטלנים הממכרת, יש לציין כי באחד משירי האלבום, אסאפ רוקי זורק שורה לא מחמיאה במיוחד לזמרת ריטה אורה. ליתר דיוק, הוא אומר שיש לה "פה גדול" ודי לחכימא ברמיזה.

פינת התרבות לא מעריצה גדולה של אורה אבל מגנה כל גילוי שוביניסטי מעצבן, ולכן יוצאת פה בקריאה לאסאפ רוקי להמשיך לעשות מוזיקה נהדרת אבל לחדול עם משפטי המחץ שמתאימים יותר לראפר בן 16 שלא הגיע להישגים אמיתיים בקריירה שלו. אסאפ, תתעלה, יש לך את זה!

את האלבום החדש שלו אתם יכולים להשיג באייטיונז הקרוב לבית מגוריכם, ושתהיה האזנה נעימה.


ASAP Rocky,
At. Long. Last. ASAP.
אייטיונז


מה חשבתם על האלבום החדש של אסאפ רוקי? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully