וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג מק: מק דימרקו מגיע להופעה בתל אביב ושועלי האינדי בכוננות שיא

יש רק מוזיקאי אחד שמכר את הנעליים שלו בעבור 21 אלף דולר כדי להקים קייטנת רוקנרול לבנות (!). לאיש הנהדר הזה קוראים מק דימרקו והערב הוא ייתן בראש במועדון הבארבי בתל אביב. צפו בהמלצה היומית

מערכת וואלה!

שלום לכם שועלי תרבות ויום שלישי שמח לכל מעריצי האינדי אי שם שלא יכולים להסתיר את ההתרגשות מההופעה של מק דימרקו שתתקיים הערב במועדון הבארבי בתל אביב.

המוזיקאי הקנדי מגיע לכאן לראשונה דווקא ביום בו פיקוד העורף מארגן תרגיל של התקפת טילים על מרכז הארץ, תודו שזה קצת משעשע. בכל מקרה, בחייו הקצרים והפורים הספיק דימרקו לבלות במעצר, למכור את נעליו ב-21 אלף דולר כדי להקים קייטנת רוקנרול לבנות וגם לצבור עוד ביקורות משבחות וקהל שעף על אלבומו האחרון - "Salad Days".

דימרקו מצטיין במיוחד בלקחת מקצבים מבולגנים ולהפוך אותם למלודיות נעימות עם טקסטים פשוטים אך רגישים, שזה אולי נשמע פשוט אבל לא באמת - אין להקל ראש במשימה שהרבה ממוזיקאי האינדי נכשלים בה.

אגב, ההסתערות על הכרטיסים למופע היתה חסרת תקדים והם נמכרו כמו לחמניות חמות. לנו לא נותר אלא להגיד תודה למפיק ערן אריאלי מנרנג'ה, שממשיך לייבא לארץ הופעות נהדרות שהופכות את הנוף המוזיקלי המקומי להרבה יותר מעניין, מסקרן ובעיקר מפתיע.

תנו בראש ובילוי נעים!

מק דימרקו בהופעה, הערב, בארבי תל אביב

דיקפריו או דימרקו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully