וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד שלו: ספר חדש בסדרת "חמישים גוונים של אפור"

1.6.2015 / 16:58

הספר שייצא לחנויות ב-18 ביוני יציג את עלילת הספר הראשון בטרילוגיה כפי שנראה מנקודת מבטו של כריסטיאן גריי. "כל מי שהיה במערכת יחסים יודע: יש שני צדדים לכל סיפור", מסבירה הסופרת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו תורו לדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפלצת המיליונים שהיא "חמישים גוונים של אפור" לא מתכוונת לעצור בשלושה ספרים וטרילוגיית סרטים סוערת. מעריצי ומעריצות סיפור האהבה הקינקי של כריסטיאן גריי ואנסטסיה סטיל צפויים לקבל מתנה מפתיעה בדמות ספר חדש. 125 מיליון עותקים נמכרו עד כה משלושת ספרי הטרילוגיה המקורית, זאת בנוסף ל-570 מילון הדולרים שגרף סרט הקולנוע.

למעשה מדובר בשחזור של "חמישים גוונים של אפור", אלא שבניגוד לספר המקורי שהוצג מנקודת מבטה של סטיל, הפעם יהיה זה המיליונר המסתורי שיגולל את מערכת היחסים בין השניים. המטרה הספרותית היא להעניק לקוראים הצצה נרחבת הרבה יותר אל תוככי נפשו של הגבר המסוגר. המטרה השיווקית? להכניס הרבה מיליונים נוספים לכיסה של הסופרת אי אל ג'יימס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה נגלה כשניכנס לראש של כריסטיאן גריי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כריסטיאן הוא דמות מורכבת והקוראים תמיד הסתקרנו לגלות את התשוקות, המניעים והסודות בעברו", נכתב בהודעה שמכריזה על יציאת הספר מטעמה של ג'יימס. "בנוסף, כפי שכל מי שהיה במערכת יחסים אי פעם יעיד: יש שני צדדים לכל סיפור".

הספר החדש, שייקרא "Grey", צפוי להגיע למדפי הספרים בעולם ב-18 ביוני (יום הולדתו של גריי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully