וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 107: בסוף עוד נחבב את קורטני לאב

3.6.2015 / 0:00

הסטרייפס האירים מוציאים בקרוב את אלבומם השני. בנוסף, החדש של מיי מורנינג ג'קט עושה חשק דווקא לבאנד אוף הורסס, וסאן קיל מון החדש דורש התעמקות. טור הרוקנרול של מני אבירם

My Morning Jacket - Big Decisions / Tropics - Erase Traces

My Morning Jacket - Big Decisions / Tropics - Erase Traces

חודש עבר מאז צאתו של אלבום מספר שבע של מיי מורנינג ג'אקט ועוד לא באמת הפכנו לחברים טובים. אני מנסה מדי פעם, מוצא דברים שאני אוהב, שם את "Big Decisions" על ריפיט ואז שוב, כיאה לאחד מהשירים הטובים של 2015, אבל לא מצליח להתחבר כמו שרציתי. "The Waterfall" הוא אלבום טוב של ג'ים ג'יימס וחבורתו, אבל הוא יותר מדי סבנטיזי בשבילי, ובקטעים היותר טובים שלו הוא מזכיר לי את באנד אוף הורסס ושולח אותי אליהם. ג'יימס שר ממש יפה, האווירה טריפית ושמשית, הטקסטים מחלחלים פנימה, ואולי אני סתם בתקופה צינית.

Sun Kil Moon - Universal Themes

על פניו אני עוד לא בשל לאלבום חדש של מרק קוזלק, לא כש"בנג'י" עדיין דומיננטי בחיי. לקח לי מספיק זמן להתאושש מהסחיטה הרגשית שלו כדי שאתמסר בקלות לעוד מנה דומה, אבל קוזלק לא שואל אותי, וזרם התודעה שלו סוחף גם אותו. "Universal Themes" הוא קצת "בנג'י 2", אבל רחוק מלהיות המאסטרפיס שהיה קודמו, ופחות נגיש ממנו, ככל ש"בנג'י" בכלל היה נגיש. אבלה איתו בשבועות הקרובים, על שמונת הקטעים ו-53 דקותיו, אבל שיר אחד בו כבר אפשר לסמן כלא ייאמן, קוראים לו "With a Sort of Grace I Walked to the Bathroom to Cry" והוא קצת סוניק יות' והרבה קורע לב. הנה האלבום כולו באתר של סאן קיל מון, קפצו לשיר השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

The Strypes - Eighty-Four

תואר שיר השבוע הולך לקטע הזה של הסטרייפס האירים, שהם גם מעט חצופים וגם קצת רוצים להיות הארקטיק מאנקיז. האלבום החדש שלהם, "Little Victories", ייצא ביולי.

Beirut - No No No

אחד האלבומים הכי אהובים עלי של השנים האחרונות הוא "The Rip Tide" של ביירות, שכיכב גם אצלי במצעד עשרת הגדולים של 2011. יותר מדי זמן עבר מאז והשבוע הכריז זק קונדון שהוא וחבריו יחזרו ב-11 בספטמבר עם אלבום מספר 4, "No No No" שמו. שיר הנושא נשלח לחמם את האווירה והוא לא מספיק טוב, אבל לא נאבד תקווה.

Glint - While You Sleep

לגלינט הניו יורקים יש פצצה ביד, והיא מרשימה ביכולתה לרומם את הנפש. המנון נולד.

The New Pornographers - Champions of Red Wine

קליפ יפה ופריז-טקססי לשיר יפה מתוך "Brill Bruisers", האלבום האחרון של הלהקה הקנדית. על הדרך, השיר מזכיר לי קצת את גרנדדי של האלבום המופתי "The Sophtware Slump", שבמקרה חוגג בימים אלה יומולדת 15.

Destroyer - Dream Lover

ואיש הניו פורנוגרפרס דן בייהר מוציא בסוף אוגוסט אלבום חדש תחת השם דיסטרוייר, "Poison Season" שמו, שינסה לדגדג את קודמו, "Kaputt" מ-2011. הנה הסינגל הראשון, המוצלח והקצת ברוס ספרינגסטיני מתוכו.

Shaun Ryder - Close The Dam

אין כזה דבר שיר מיותר של שון ריידר. סתם, יש, אבל זה לא המקרה. הנה קטע חדש ומרים של פליט ההפי מאנדייז.

Birdskulls - Good Enough

אווירת ניינטיז לא בלתי אפקטיבית בחסות הלהקה מברייטון. נמתין לראות מה מחכה באלבומם החדש "Trickle".

Courtney Love - Miss Narcissist

לא נעים, אבל השיר החדש של קורטני לאב הוא אפילו קצת טוב. אני חושש שהיא משתמשת כאן בלי בושה במילים no apologies.

L7 - Pretend We're Dead

קולגות של לאב לעשור שממנו היא באה, L7 החמודות, החליטו שגם הן רוצות להתקמבק, והתחילו את המסע בשבוע שעבר בעיר הולדתן, אל. איי. דיווחים משם מספרים על הום ראן, והנה הקטע שסגר את הופעת הבכורה, שהוא כמובן גם הלהיט הכי גדול של הרביעיה.

Albert Hammond Jr - Born Slippy

שיר ראשון (שאינו קאבר לקטע ההוא מ"טריינספוטינג") מתוך האלבום השלישי של הגיטריסט המאוד מוכשר של הסטרוקס, אלברט האמונד ג'וניור, שכמו במקרה של האלבומים הקודמים שלו יכול היה לככב גם באלבום של להקת האם. "Momentary Masters" יוצא בסוף יולי.

The Summer Moon - Happenin' - Blue Room Mix

גם חברו ללהקה, הבסיסט ניקולאי פרייצ'ור, עושה את זה לבד, במקרה שלו עם להקה חדשה שלה הוא גם נותן את קולו. התוצאה היא גם לא סטרוקסית, גם יותר אייטיזית וגם כיפית.

Mikal Cronin - Say

אחד מהשירים היותר טובים מהאלבום האחרון של מיקל קרונין, "MC3", מקבל קליפ שכולו מחווה לקליפ ההוא של פול סיימון וצ'בי צ'ייס ל-"You Can Call me Al". התשואות לחבורת פאני אור דיי.

The Maccabees - Lean On

קאבר נאה של המכבים ללהיט של מייג'ור לייזר ומו.

פצצה מהעבר

תחילת יוני 2000. תל אביב אדומה אחרי דאבל מדהים של הפועל ו-"Rated R", האלבום השני של קווינז אוף דה סטונאייג', מתפוצץ על העולם ועלי. אני חושב שהוא היה פסקול מושלם אז, אבל אולי הרשימה הנרקוטית בשיר הפותח מבלבלת אותי. מאז ג'וש הום(י) הפך לכוכב רוק והפועל לקחה עוד דאבל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully