וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול VIP": האח עם קופסת האיפור

אביעד "צפניה" קדרון

3.6.2015 / 0:00

נטלי מודחת, מוטי נעלב מכל דבר ונירו מפשל בנאום קופים שני אבל הרבה יותר מעניין לנסות להבין למה סטלה וסתיו כל כך שונאים את שיר. בלוג "האח הגדול VIP" - התור של צפניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האוהבים הצעירים/מערכת וואלה!, צילום מסך

01. אין כמו פרקים של "האח הגדול" שעוסקים בהפרשות גוף. שיר משחררת נפיחה, נטלי נוחרת, סטלה יוצאת לבדוק איזו דיירת נמצאת במחזור (ברור שזו לא נטלי, היא כבר בהיריון מאיציק. תאומים, אם תהיתם). מהיכן הגיעו עטיפות הטמפונים על הרצפה? נו, זו שאלה טובה. ממש. מי בכלל ידע שלטמפונים יש עטיפה. דבר שני, ממתי נשים מפליצות?

02. כל הקטע של סטלה והטינופים על שיר מעט מטריד. קודם כל, הייתי בטוח שאנשים שמנים הם אנשים מאושרים יותר. כי הם כל הזמן אוכלים (הכניסו כאן רפרור ל"אני לא יכולה לעצור כשאני פותחת את הפה" של סטלה). אז למה סטלה כל כך מרירה? אני מבין שסטלה שונאת את שיר כי היא מזכירה לה את איך שהיא נראתה לפני 200 ק"ג וזה מבאס. אני קצת פחות מבין את זה שסטלה טוענת ששיר טיפשה ואז מסרבת לטנף עליה בשידור חי בערוץ 2 ובמקביל פותחת את הג'ורה המזעזעת שלה בערוץ 26. היא לא יודעת שכולם ייראו את זה בערוץ 2 בסופו של דבר? נו, יש משקל עודף, אין דאגות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל למה כולם שונאים את שיר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. צריך גם לדבר על זה שסתיו הוא מפלצת לא פחות קטנה מסטלה. אני מניח שסתיו שונא את שיר כי היא מזכירה לו שהוא לעולם לא יהיה אשה יפה כמוה. סתם, אין לי מושג למה סתיו שונא את שיר. עם כל הסיפור העצוב שלו על איך שהוא גדל ברחוב או וואטאבר, היה אפשר לחשוב שהוא פגש אדם או שניים שהוא חשב שהם טיפשים ממנו. אז היה אפשר לחשוב. מבאס לגלות שסתיו, שאמור לייצג את כל הדברים הליברליים הטובים שיש לישראל להציע, הוא בסופו של דבר בריון ממוצע. כמו כולנו.

04. טוב, אז אני רואה שנטלי ואיציק שוב ביחד. כאילו, זה מה שהבנתי מזה שאיציק קרא לצופים להצביע עבורה ומכל הנשיקות. חייב להודות שהם הפכו להיות, במהירות שיא, אחד הזוגות שאני הכי אוהב ב"האח הגדול" לדורותיה. מת על זוגות שרבים על כלום, משלימים, רבים על הפיוס, משלימים לאחר המריבה על הפיוס, רבים שוב, משלימים, שורדים הדחה, רבים שוב. ואז מודחים. בסוף כולם מודחים. מעניין אם הם יישארו בקשר אחרי התוכנית. סביר להניח שלא. הרי אין להם שום דבר במשותף, חוץ מחיבה בלתי נשלטת לסאדו מאזו, למה שיהיו בקשר אחרי התוכנית? וכל כך חבל על בית המלון שלא ייבנה בתל אביב. אין מספיק בתי מלון בתל אביב.

05. עכשיו, בלי נטלי, הבית יהיה משעמם יותר. ממש חיבבתי אותה. כלומר, את ההתפרצויות ההורמונליות שלה. והיא באמת נראית כמו אדם טוב. מעט לא יציב אבל ממש טוב. היא בטח גם לא היתה אחראית לאף אחד מ-1,987 הקנסות שהדיירים צברו. הלוואי וילהקו אותה שוב לעוד ריאליטי. שמעתי שנדב פרי עזב את המקצוע, מישהו צריך להגיש את "המטה המרכזי", למה לא נטלי?

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בריון ישראלי ממוצע. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

06. לגבי מוטי וכל הסיפור על זה שהוא נפגע והוא עצובי מאוד ואיציק לא רוצה לשבת לידו יותר כי הוא לא רוצה להידבק בזיקנה, כאילו, איך אכתוב את זה בדרך הכי מנומסת, אולי כמו שרתם אומרת: "על הכ*** שלי". וואו, אין מספיק מילים בשפה העברית כדי לתאר כמה לא מעניין אותי מה עובר על מוטי גלעדי באולפני "האח הגדול" ומה הוא מרגיש. הנמלה שעליה דרכתם הרגע? יותר מעניינת אותי. ואני בכלל לא בקטע של נמלים. ועדיין, היה מרגש לראות את החלה שמוטי אפה. היישר לעונה הבאה של "מאסטר שף VIP".

07. הרגע המרגש של הערב: מושיק מנענע את קרטון החלב (אחוז אחד), מגלה שהוא ריק, משאיר אותו על השיש, מביא קרטון אחר (שלושה אחוזים). הזלתי דמעה.

08. אז נאום הקופים השני של נירו? הדוגמה הטובה ביותר לכמה סרטי המשך יכולים להיות מחורבנים.

09. חושבים שכשסתיו שמע את האזעקות במסגרת תרגיל העורף היום הוא הצליח לנתק את עצמו מישבנה של סטלה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, היא לא האשה הכי נחמדה בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מה קרה לסטלה אבל?" (אף אחד, אף פעם)

"לא סתם עושים לי חיבוק" (סתיו פותח את שבוע הגאווה)

"את הביצים אפשר לכבות" (סתיו. נו, יותר מדי קל)

"יא אדיוט קטן" (איציק מלטף את סתיו)

"את בוגדת" (סטלה לשיר, שומרת על פרופורציות)

"הפתיע אותי קצת לדעת שאני מעצבן" (נירו פוגש מראה לראשונה בחייו)

"כשאני נמצא עם ביבי, יש לנו שיחות טובות" (ברק אובמה מציאותי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully