וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסיפור האמיתי מאחורי "הפמליה"

3.6.2015 / 9:56

רגע לפני ש"הפמליה" מגיע לבתי הקולנוע, סרטון שמתאר את מה שקרה בסדרה יוצא לרשת, "נמלטים" אולי חוזרת לסיבוב נוסף וצ'נינג טייטום מעניק לפ-דאנס פרטי. לייב בלוגינג תרבותי

16:18 - "Suffragette" יפתח את פסטיבל הקולנוע בלונדון

חדשות מהממלכה הבריטית: "Suffragette" של הבמאית שרה גברון יהיה הסרט שיפתח את פסטיבל הקולנוע בלונדון, כך הודיעו מארגני הפסטיבל.

"Suffragette" הוא דרמה העוקבת אחר המאבק הפמיניסטי למען מתן זכות הצבעה לנשים בתחילת המאה הקודמת. בסרט מככבות קארי מאליגן, הלנה בונהם קרטר ומריל סטריפ.

אבנר שביט, מבקר הקולנוע שלנו, סימן כבר בחודש אפריל את "Suffragette" כאחד הפייבוריטים לטקס האוסקר הקרוב.

פסטיבל הקולנוע בלונדון ייערך בין התאריכים 7 ו-18 באוקטובר.

11:15 - צ'נינג טייטום מפנק במופע חשפנות

ההכנות לקראת יציאת "מג'יק מייק XXL" הולכות ונשלמות ובזמן שרוב הנשים (וגם כמה גברים) יסתפקו בבהייה מלאת ריר במופע החשפנות של טייטום וחבריו לסרט, כמה אנשים קיבלו יותר.

צופים שהגיעו להקרנה מיוחדת של הסרט, שכללה מפגש עם איש שיווק מזוקן ומטריד ששאל אותם מה הם מצפים לראות בסרט, הופתעו לגלות שאותו איש שיווק הוא למעשה צ'נינג טייטום. אבל כל זה קרה רק אחרי שכמה חשפנים שריריים הגיעו למקום והפכו את חווית הצפייה בתלת-ממד למשהו אחר לגמרי.

למה זה לא קורה לנו?

צפו:

10:12 - "נמלטים" בדרך לסיבוב נוסף?

אתר "TVLine" מדווח כי רשת FOX שוקלת ברצינות את החייאת הסדרה "נמלטים". לפי הדיווח, וונטוורת' מילר ודומיניק פורסל (שהתאחדו השנה ב"הפלאש" של רשת ה-CW ויחזרו בשנה הבאה ב"Legends of Tomorrow") יחזרו לככב בעונה החדשה, שתהיה ככל הנראה עונה מקוצרת בדומה לקאמבק של "24" בשנה שעברה.

מילר אמר בריאיון שהעניק בתחילת השנה כי הציע לאנשי FOX להחיות את הסדרה וכי התרשם שברשת הטלוויזיה אהבו את הרעיון. ברשת FOX אמרו בזמנו כי "נמלטים" תתאים לקונספט של עונה מקוצרת אולם טענו כי אין תוכניות ממשיות להחזרתה.

בשלב זה לא ברור מתי תתרחש עלילת "נמלטים" שכן - זהירות, ספוילר - דמותו של מילר מצאה את מותה בתום הסדרה.

9:56 - "הפמליה" הוא בעצם "סקס והעיר הגדולה" רק עם גברים

האנשים הטובים של "Honest Trailers" חוזרים עם טריילר אמיתי נוסף והפעם לקראת "הפמליה", הסרט שמבוסס על הסדרה המצליחה של HBO.

על מנת לגרום לאנשים ללכת לצפות ב"הפמליה" בבתי הקולנוע, מתוארות בסרטון התרחשויות שונות שקרו בסדרה לאורך השנים. כך למשל אומר הקריין כי "הפמליה" הוא הגרסה הגברית של "סקס והעיר הגדולה", מעיד על מיעוט האנשים השחורים וכמובן - חושף את הכוכבים האמיתיים של המותג: מריחואנה, אלכוהול ושיחות טלפון.

כן, נראה שחסכנו לכם צפייה בסרט.

  • עוד באותו נושא:
  • הפמליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully