וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 49: ג'סיקה סימפסון מעודדת פדופיליה?

4.6.2015 / 0:00

תמונות של בתה של סימפסון מעוררות סערה, הפקת "הרווקה" משחקת בלבבות הצופים ורומזת ששני מתמודדים נמשכים אחד לשני ושרה מישל גלר וסלמה בלייר מחליפות נוזלים. חדשות הטראש של השבוע

רווקי ברוקבק: האם שני מתמודדים ב"הרווקה" התאהבו אחד בשני?

מדי שבוע מתעקשים המוחות המעוותים מאחורי "הרווקה" לעשות מאיתנו צחוק. השבוע הם עשו זאת באופן זול במיוחד, עם פרומו שמבטיח סיפור אהבה בין שני מתמודדים ואף מעניק להם את הכינוי "רווקי ברוקבק". כמובן שבסופו של דבר נוכחנו לדעת כי סיפור האהבה בין השניים, קלינט וג'יי ג'יי, הוא בסך הכל עוד ברומאנס בין שני בחורים שנהנים מדי פעם ממקלחת משותפת. רשת ABC ספגה מיד מטר חצי ביקורת המאשים אותה בהומופוביה, כשהטענה העיקרית היא שאין מקום להתבדח על חשבונם של שני בחורים שמצאו, או לא, אהבה זה בזרועות זה. ומי דואג לצופים המרומים? ניאלץ לגלות לתעלול הבא מבית "הרווקה" כדי לגלות.

תזמון זה הכל: הצטרפה לטינדר יום אחרי שנעצרה בחשד לתקיפה

האחרונה בשרשרת הסלבריטאים המחפשים אהבה בטינדר היא ג'אנל אוונס, בוגרת העונה השנייה של "בגרות באימהות" וסדרות טראש קודמות. התזמון שלה אמור לגרום לכל משתמשי האפליקציה לחשוב פעמיים לפני שיגללו ימינה, כי אוונס פתחה את הפרופיל יום אחרי שנעצרה. בחשד לתקיפה. של ארוסה לשעבר ואבי בנה, ניית'ן גריפית. לגריפית יש חברה חדשה, שהספיקה לעצבן את אוונס לאחר שפגשה את בנם המשותף קייזר, מה שהוביל לפוסט זועם בפייסבוק. מכאן זה הדרדר למכות וחניקה, ולאחר שהוצא נגדה צו מעצר אוונס הסגירה עצמה למשטרה. כנראה שזה מה שהיא היתה צריכה בשביל לעבור הלאה, או שהיא פשוט נורא התגעגעה לנייד שלה.

שיר אלמליח, מאחורייך: ורן טרויר לא מרוצה מהאשה שקיבל ב"אמא מחליפה"

"אמא מחליפה" היא תוכנית הריאליטי עם גרסאות הסלבס הכי מוצדקות, אבל עם מעט מדי תשומת לב. ובכן, בשביל זה אנחנו כאן. הפרק ששודר השבוע בארצות הברית עקב אחרי ורן טרויר, לנצח מיני מי מ"אוסטין פאוורס", שהחליף את אשתו בזו של שחקן הפוטבול היינס וורד, לינדזי. כמו כל אמא מחליפה לפניה, גם לינדזי שאפה להפוך את הבית למקום ידידותי יותר על פי סטנדרטיה שלה, ו-ורן, כמו כל אבא-שהחליפו-לו לפניו, לא אהב את התוצאה. בניגוד לבן דמותו, הוא לא צעק "אייייי" נוכח העיצוב החדש, אלא הוא פשוט הפליץ. תגובה מעודנת ממי שרכב פעם בעירום על קלנועית והשתין מול המצלמות ב"החיים הסוריאליסטים".

דיק אין א בוקס: איך השתרבב איבר מין גברי לתוכנית טכנולוגיה תמימה?

ליאו לפורט הוא שדרן ועיתונאי טכנולוגיה וותיק, ומנחה תכנית בשם "הבחור הטכנולוגי". בתור אחד שמגדיר את עצמו כ"בחור טכנולוגי" הוא התנהג דווקא יותר כמו בחור אנלוגי בעולם דיגיטלי, כשהסביר באחד מפרקיה האחרונים של התוכנית שלו על אפליקציית התמונות החדשה של אפל. אל צילומי האוכל והטבע השתרבבה לה תמונה של איבר מין זכרי זקור, שהזניקה צילום מסך שעלה באתר "טוטאל דרמה" ועשה את דרכו ברחבי האינטרנט. התוכנית נערכה מחדש ללא התמונה, ולפורט טוען שמדובר בכלל בזיוף אבל בלתי אפשרי כמעט להאמין לו, כיוון שזו אינה הפעם הראשונה שפעילות מביכה שלו צצה בתוכנית: בעבר לפורט חשף בטעות התכתבויות פרטיות בעלות אופי מיני על המסך. וזה הבחור שמלמד אותנו על טכנולוגיה.

משחקי חיקוי: שרה מישל גלר וסלמה בלייר משחזרות את הנשיקה המיתולוגית

כששרה מישל גלר לימדה את סלמה בלייר להתנשק ב"משחקי פיתוי", היא לימדה דור שלם להתנשק. יש שכינו את סצנת הנשיקה בתור "הנחיתה על הירח של ילדי שנות התשעים", ובאמת, אין נער או נערה שגדלו בניינטיז והחמיצו את המאורע הזה. גלר ובלייר החליטו להעניק לילד הפנימי שבתוכנו מתנה בדמות שחזור הסצנה האייקונית, כשיצאו לבלות השבוע עם חברתן לסרט, ריס וית'רספון. השלוש פקדו את הפארודיה המוזיקלית על "משחקי פיתוי", המוצגת בימים אלו בתיאטרון בהוליווד, והבהירו ששום דבר לא מתקרב למקור. חוץ מוית'רספון, שעמדה קרוב מדי ונראתה די מובכת מהסיטואציה. מאוד אנט הארגרוב מצדה.

והשחזור:

ילדה של אמא: למה אנשים לא אוהבים את התמונות של מקסוול סימפסון

את סוף השבוע בילתה הזמרת ג'סיקה סימפסון בבריכה עם משפחתה, וכמו כולנו, תיעדה את האירוע והעלתה לאינסטגרם. הבעיה היא שלאף אחד לא אכפת מכולנו, אבל להרבה אנשים אכפת מסימפסון ומהאופן בו בתה, מקסוול, מצטלמת. מתברר, אם כן, שילדה בת שלוש ששולחת נשיקה או מניחה את ידה על המותן מהווה פתיון לפדופילים, וכמובן שמי שסופגת את הביקורת היא האם ולא האנשים שרואים באותה פעוטה אובייקט מיני. "הילדה של ג'סיקה סימפסון צריכה להילקח ממנה", קראו המגיבים והוסיפו פנינים כמו "אף פעם לא מוקדם מדי ללמד ילדה להשתמש בגופה כדי להשיג תשומת לב". משום מה אין תגובות כאלה כשסלבס מצלמים את הבנים שלהם, ואתם יודעים, מגיבים יקרים, פדופילים אורבים לא רק לילדות.

#maxidrew

A photo posted by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

Kiss #maxidrew

A photo posted by Jessica Simpson (@jessicasimpson) on

תו תקן: אפילו דייב גרוהל מעריץ את טיילור סוויפט

אם הייתם זקוקים לאישור נוסף לכך שטיילור סוויפט היא הדבר הכי חשוב בעולם, אז קודם כל, מה זה הדבר הזה שיש לכם בחיים שמתעלה עליה, ספרו לי. בכל מקרה, קיבלתם אותו עכשיו, ועוד מדייב גרוהל, שיש לו תו תקן איכותי כי הוא היה בנירוונה או משהו. גרוהל הופיע עם ההרכב הנוכחי שלו הפו פייטרז בפסטיבל בנוריץ', אנגליה, כשלפניהם הופיעה לא אחרת מאשר סוויפט עצמה. גרוהל העריך מאוד את העובדה שהזמרת המגה פופולרית, שרק השבוע הוכתרה על ידי מגזין פורבס כאחת הנשים המשפיעות בעולם, חיממה בשמחה את הלהקה שלו, אז הוא הקדיש לה שני שירים במהלך המופע והכריז שהוא "אובססיבי" לגביה. ואם אתם חשים בנימה סרקסטית בקולו, תעברו הלאה ותזכרו שההייטרז גונה הייט הייט הייט הייט הייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully