וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: תמונות הילדות של כוכבי "משחקי הכס"

7.6.2015 / 9:51

גלריית תמונות מקסימה מציגה את הקאסט של "משחקי הכס" בצעירותם. וגם: הכרישים חוזרים לטרוף את לוס אנג'לס ויוצרי "דוסון קריק" חושפים כיצד הסדרה אמורה להסתיים. לייב בלוגינג תרבותי

13:43 - עובדי מוזיאון ישראל יוצאים למחאה

עובדי מוזיאון ישראל יקיימו מחר, יום ב' (8.6) הפגנה מול המוזיאון במחאה על התעלמות ההנהלה מקיום מו"מ ענייני ובמסגרת סכסוך העבודה הקיים במוזיאון. להפגנה צפויים להצטרף ועדי עובדים נוספים ממרחב ירושלים. במקביל להפגנה צפויים להגיע למוזיאון תורמים ואורחים רבים לכינוס המועצה הבינלאומית של המוזיאון.

הסתדרות העובדים במרחב ירושלים. הכריזה כבר בסוף חודש מרץ על סכסוך עבודה במוזיאון ישראל. סכסוך העבודה הוכרז לאחר שלפי טענת העובדים גררה ההנהלה את המו"מ עם העובדים, עשתה זאת למראית עין בלבד והובילה אותו למבוי סתום.

ממוזיאון ישראל נמסר בתגובה: "הנהלת מוזיאון ישראל מלאת הערכה לעובדי המוזיאון. ועד העובדים דרש מההנהלה לתת תוספת שכר לכלל העובדים. ההנהלה הביעה את הסכמתה לשפר את תנאי העסקתם של העובדים והיא מנהלת מו"מ רציני עם הוועד וההסתדרות במטרה להגיע להסכמה בנושא זה. הנהלת המוזיאון קוראת לעובדים לשוב לשולחן המו"מ".

10:51 - כל הרגשות של פיקסאר

רגע לפני ש"הכל בראש", סרטם המקורי הראשון מזה שלוש שנים, יוצא לאקרנים - זה הזמן להיזכר ביכולת הנהדרת של פיקסאר לגרום לדמויות מצוירות להביע רגש. המאש-אפ הנהדר הזה משלב סצנות ממגוון סרט האולפנים, וכולל רגשות שנעים מפחד ועד אהבה.

10:36 - עצרו הכל! פרופסור סנייפ חי ועובד בשדה תעופה

אם כל הטוויסטים של "הארי פוטר" מתמקד בחשיפתו של סוורוס סנייפ, הנבל האולטימטיבי, כמלאך השומר של הארי פוטר. הווידוי שלו על ערש דווי שינה את חיי כולנו, וגרם לנו להתגעגע אליו רבות, אבל מסתבר שהנסיך חצוי הדם חי שוב שיטה בכולנו וממשיך לפעול בחשאי בתוך רשת תעופה ענקית.

נוסעים עירניים בנמל התעופה לה-גרדיה הבחינו בו מספר פעמים בחודשים האחרונים, מאייש את עמדת דייל הקרקע בעמדת של "אמריקן אירליינס", ומשרת את הנוסעים בחוסר חדווה בולט ומקסים.

אחרי כל כך הרבה אבחנות של נוסעים, החליטו גם בחברה להתייחס לעובד המפתיע בפוסט משעשע במיוחד. בפעם הבאה שאתם עוברים בטרמינל 9 ושלושה רבעים, שימו לב, אולי המורה לשיקויים האהוב עליכם נמצא ממש בסמוך.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקט שיהיה בכיתה הזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

Severus Snape will assist you in the boarding process for Flight Nine and Three Quarters from LaGuardia to Hogwarts. We'...

Posted by American Airlines on Friday, June 5, 2015

10:23 - מתמודד "דה וויס" מת בגיל 28

אנתוני ריילי, אחד ממתמודדי העונה השמינית של "דה וויס" ארה"ב, נמצא ללא רוח חיים במרתף הבית בו התגורר. חוקרי משטרת פילדלפיה שהגיעו למקום קבעו כי ריילי שם קץ לחייו וכי גופתו היתה מוטלת במקום מספר ימים לפני שנמצאה.

אחרי אודישן מזהיר, הפך ריילי לאחד מהכוכבים המבטיחים של העונה האחרונה, אך החליט לעזוב במפתיע בחודש ינואר ממה שהוגדר "סיבות אישיות". לפארל וויליאמס, המנטור שלו בתוכנית, סיפר ריילי כי על בעיית ההתמכרות שלו לסמים. הפקת התוכנית אירגנה עבורו שהות במוסד גמילה מצליח וכיסתה את הוצאות הטיפול, אך ללא הועיל.

רובי פרסונס, חברו של ריילי, סיפר לאתר Yahoo: "היו לו המון בעיות לאחרונה. אבל במרכז עמד תמיד אדם מאוד רגיש ואדיב".

10:13 - כך "דוסון קריק" היתה צריכה להסתיים

מעריצי פייסי וויטר יכולים לשמוח. או להיות ממש עצבניים. בפאנל מיוחד שנערך בפסטיבל ATX בטקסס, חשפו יוצרי "דוסון קריק" כי הסדרה היתה אמורה להסתיים בדרך אחרת. מתברר שבמקור, קווין וויליאמסון, יוצר הסדרה, רצה שג'ואי תבחר בדוסון והוא אף החל לכתוב את הפרק האחרון עם המחשבה שכך הוא יסתיים. באמצע תהליך כתיבת התסריט, סיפר המפיק פול סטופין, התקשר אליו וויליאמסון ואמר לו כי שינה את דעתו.

"חשבתי לעצמי שלא כך הסדרה אמורה להיות. אולי היא התחילה כך, אבל היא התפתחה והפכה למשהו אחר", הוסיף וויליאמסון. "תמיד רציתי שהסדרה תהיה מפתיעה וכנה ורציתי לומר משהו על נשמות תאומות. החבר הכי טוב שלנו יכול להיות נשמה תאומה... זה לא תמיד רומנטי. בדרך מסוימת, ג'ואי ופייסי נשמות תאומות. אני חושב שדוסון וג'ואי נשמות תאומות. אני חושב שדוסון ופייסי נשמות תאומות. זה משולש. זו הסדרה".

וויליאמסון חשף כי למרות שהוא לא מתחרט על הדרך בה הסתיימה "דוסון קריק", אמו המנוחה לא אהבה שג'ואי בחרה את פייסי על פני דוסון ולא סלחה לו עד יום מותה. וויליאמסון גם סיפר שמותה של ג'ן היה הכרחי מפני שגיבורי הסדרה התמודדו עם דברים שונים במרוצת השנים פרט למוות של אדם ממעגל החברים הקרוב. לדברי וויליאמסון, מוות כזה אמור לגרום לאנשים להבין כי החיים יקרים ולהניע אותם לקבל החלטות. "וזה מה שג'ואי עשתה: היא החליטה", סיכם.

10:00 - הכרישים חוזרים בפעם השלישית

אומרים שכל טראש טוב מגיע בשלושה חלקים, כלומר אף אחד לא אמר את זה עד עכשיו - אבל בדיוק בשביל זה הומצא "שארקנדו". סרט הטראש של רשת SyFy על מתקפת כרישים אמיתנית שמגיעים ללוס אנג'לס בגלל סופה אימתנית, נתנו סיבה מחודשת לקרוא לאיאן זירינג וטארה ריד שחקנים. כיאה לתפעת הקאלט שהוא, כל סרט מביא איתו עוד ועוד כוכבים שמבקשים להצטרף לחגיגה ולהיטרף בדרך איומה. הפעם מדובר בדיוויד הסלהוף.

09:55 - כך נראה הקאסט של "משחקי הכס" בשנות הילדות

לפני שהם היו דאינריז טארגאריין, ג'ון שלג וחאל דרוגו, כוכבי "משחקי הכס" היו טינאייג'רים תמימים עם תסרוקות נוראיות ותקווה לעתיד טוב יותר - כמו כולנו בעצם. רק תראו איזה חמודה אמיליה קלארק! ובלינק הזה מחכים לכם עוד תמונות חמודות עד מבהילות של חבריה לסדרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היא עוד תהיה מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully