וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מליסה מקארתי היא ההימור הבטוח של הקיץ

7.6.2015 / 13:50

"מרגלת" בכיכוב מליסה מקארתי לא שבר שיאים אבל הוכיח שבכל מה שקשור למקארתי ולהצלחה בקופות, מדובר בבאנקר. דורון פישלר מסכם את מה שמתרחש בקולנוע בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

אולי "עולם היורה" שיגיע בשבוע הבא יחזיר את ההתרגשות ומספרי הענק לעונת הקיץ, אבל בינתיים, גם השבוע, המצב די רגוע. כמה סרטים חדשים נכנסו לטבלת שוברי הקופות באופן סולידי, אבל לא שום דבר שצריך להזעיק בשבילו את מנהל הבנק.

"מרגלת", הקומדיה של פול פייג בכיכובה של מליסה מקארתי, נמצא במקום הראשון השבוע עם כ-30 מיליון דולר. הפתיחה הזאת אמנם לא שוברת שיאים, ולמעשה היא קטנה יותר מזו של הסרט הקודם של אותו הצוות ("עצבניות אש", שפתח עם 39 מיליון דולר), ובכל זאת היא מכובדת ומותירה את מליסה מקארתי עם תואר הכוכבת הקומית האמינה ביותר היום: נראה שאפשר לסמוך על זה שסרט בכיכובה של מקארתי ייצא בכל קיץ במהלך שלוש-ארבע השנים הבאות לפחות, וכולם יצליחו באופן סביר. "תמי" שיצא בשנה שעברה היה נקודת שפל יחסית עבורה (פתיחה של 21 מיליון דולר, 84 מיליון דולר בהכנסות כוללות בארצות הברית), אבל כל הקומדיות האחרות בכיכובה – "עצבניות אש", "חשבון משותף" ו"מסיבת רווקות" הכניסו יותר מ-100 מיליון דולר, ויש שחקנים מעטים מאוד שיכולים להתגאות בעקביות כזאת.

seperator

סרט האסונות "סאן אנדראס" ירד למקום השני עם כ-25 מיליון דולר, והכנסות מצטברות שמגרדות את ה-100 מיליון מלמטה. מתחתיו, במקום השלישי, סרט האימה "הרוע שבפנים 3" ("Insidious"), עם כ-24 מיליון דולר. בשקט בשקט, הסרטים האלה הפכו לסדרת אימה מצליחה: הסרט הראשון פתח ב-2011 עם 13 מיליון דולר, הסרט השני – עם 40 מיליון דולר, והשלישי בסדרה אמנם נמצא במגמת ירידה, ועדיין, עבור סרט אימה ההכנסות שלו הן די והותר כדי להמשיך לגלגל את הסדרה הלאה. זהו הסרט הראשון בסדרה שצולם ללא מעורבות היוצר המקורי שלה, ג'יימס וואן (שעבר מכאן לביים את "מהיר ועצבני 7"), ועל פי הביקורות, הסרט החדש הוא אכן פחות מפחיד מקודמיו.

"הפמליה" נמצא במקום הרביעי, עם כ-11 מיליון דולר במהלך סוף השבוע. הסרט הזה ממשיך את סדרת הטלוויזיה הפופולרית של HBO; ערוץ הכבלים הזה כבר עשה את הטריק הזה פעם אחת, עם "סקס והעיר הגדולה", ואז זה עבד נהדר, הסרט היה להיט וגרר סרט המשך. הפעם המצב פחות מוצלח – אולי משום שהסדרה היתה פופולרית פחות, ואולי עבר יותר מדי זמן מאז שהיא נגמרה ואנשים כבר שכחו ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully