וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חני נחמיאס על יגאל בשן: "הוא אריה. כשהוא עלה לבמה כל השמועות התפוגגו"

יומיים אחרי שהשתחרר מאשפוז ובצל השמועות הופיע אתמול יגאל בשן באירוע לזכרו של עוזי חיטמן. חני נחמיאס, מנחת האירוע בריאיון לאולפן וואלה!NEWS: "מאוד התרגשתי שהגיע. חיבקתי ונישקתי אותו"

צילום: מאצ'י הוף,עריכה: ניר חן

לאחר התאוששות במצבו ושחרורו מבית חולים, השתתף אתמול (יום שני) יגאל בשן במופע "עכשיו התור לאהבה" לזכרו של עוזי חיטמן, לצד התזמורת הפילהרמונית ואמנים נוספים, בהיכל התרבות בתל אביב. ההתרגשות מערב המחווה גאתה כאשר עלה לבמה הזמר יגאל בשן, מספר ימים לאחר שאושפז בבית החולים עם פצעי דקירות. "הנחיתי את הערב והיה על הכתפיים שלי הרבה עומס", סיפרה הבוקר חני נחמיאס לאולפן וואלה!NEWS, "לכן הסתפקתי בלחבק אותו ולנשק אותו. אני לא חושבת שזה היה הזמן לדסקס על דברים. הוא שם, זה מאוד מאוד ריגש ושימח אותי שהוא כן הגיע, יום קודם זה לא היה ברור מאליו. אני הסתפקתי בלחבק אותו, לנשק אותו, הוא חבר מאוד ותיק שלי, ולתת לו אהבה, כמו שגם הקהל בחר לעשות".

חרושת השמועות נמצאת בימים אלה בשיאה, שכן זו הפעם השנייה שבה בשן מתאשפז עם פציעות דומות. "אני לא יודעת על האשפוזים, אני קוראת חדשות בדיוק כמוכם", אמרה נחמיאס, "אני גם בכלל לא רוצה להתייחס לשמועות. ראיתי יגאל עייף, אבל יגאל הוא אריה, והוא זמר אדיר, וכשהוא עלה לבמה כל השמועות התפוגגו להן ונשאר רק יגאל הזמר, הפרפורמר, שקיבל טונות של אהבה וחיזוקים מהקהל שמתגעגע אליו. אני לא חטטנית ואני אף פעם לא שואלת שאלות מיותרות. אם מישהו לא רוצה לספר לך אז כנראה יש לו סיבה. יגאל אריה, פנתר, חזק. כשראיתי אותו אתמול מבחינתי זה היה שהוא השאיר את הכול מאחוריו, ואני מתפללת ומקווה שכך זה"

נחמיאס סיפרה על ערב המחווה המרגש ועל הקושי לבחור רק מספר מועט של שירים מתוך המבחר העצום שהשאיר אחריו חיטמן. "עוזי כתב מעל 600 שירים ואתמול נאלצו ממש לבחור בפינצטה את מה שיבצעו בערב המכובד הזה. ""נולדתי לשלום" הגיע לבמה, "תודה על כל מה שבראת", ו"כאן נולדתי" ומחרוזת שירי ילדים שלו: "הילד הכי קטן בכיתה", "אלוהים שלי", וכמובן "מה חשוב היום", שזה אחד הלהיטים הגדולים שלו. שימי תבורי, נתן את מחרוזת שירי האהבה שעוזי כתב לו. אני השתתפתי במחרוזת שירי ילדים: "השירים המשחקים", "מגזימנים", וגם "כמו צועני". אבל אני חושבת שעוזי הכי שמח לשמוע מלמעלה את "אדון עולם", שהוא קרא לה 'היצירה שלו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully