וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול VIP": האח עם השחקן כדורגל כוסית

אביעד "צפניה" קדרון

10.6.2015 / 0:22

איציק ונירו מנהלים את אם כל המריבות שהיא בעצם מריבה אחת מאוד משעממת ורתם מודחת בדיוק כשהתחלנו לזכור איך קוראים לה. בלוג "האח הגדול VIP" - התור של צפניה

צילום מסך

01. החדשות הטובות הן שערוץ 2 מצא משהו יותר מביך לצפייה מכל התגובות שאורן חזן משגר: הריב הגדול בין איציק לנירו. אלוהים, בפעם הראשונה העונה הזדהיתי עם סטלה שכיסתה את פניה בידיה. יושבים להם שני גברים שנמצאים בעשור האני רוצה להגיד חמישי אבל מהספה זה נראה כמו שמיני לחייהם ומנהלים את אחת המריבות הכי מעיקות ביקום. "השיניים שלך נושרות", "לא, השיער שלך נשר", "לא, הלסת שלך נושרת", "לא, החברה שלך נשרה" וזה לא נגמר ונמשך עוד ועוד. רבאק, כל מה שהיה חסר זה ששיר תקפוץ רגע לשירותים ותביא איזו עטיפת טמפון. איפה היא באמת היתה בזמן המריבה. היא בכלל עדיין בתוכנית? אולי זה היה פחות מביך אם לא היה מדובר בשני גברים מבוגרים. אף אחד לא רוצה לראות את סבא שלו הולך מכות עם סבא אחר.

02. סטלה, אגב, מתגלה כמתמודדת חכמה. זאת אומרת, לא שלא ידענו את זה קודם אבל היה מרשים לראות אותה נותנת לשאר המתמודדים לאכול אחד את השני. סתיו שאל את סטלה למה היא לא משתתפת במריבה של איציק ונירו אבל סטלה מלמלה משהו על ראש כואב ועייפות. זו התקופה הזו של החודש, אתם יודעים. במקום זה, סטלה שאלה את סתיו למה הוא לא משתתף במריבה. לה אולי אין כוח אבל זה לא אומר שהאחרים צריכים לשתוק. היא לא סתם הכינה פופקורן והביאה אותו למיטה, מישהו צריך לספק לה הצגה. טוב, היא סתם הכינה פופקורן. טוב, זה לא פופקורן, זה מגש קישואים על מצע אורז בסמטי שהיה בתנור חמש עשרה דקות. לשפוך מעט רוטב טריאקי מלמעלה. לפזר מלח גס בקצוות התבנית. להוסיף מיונז ורסק עגבניות. לערבב. לזרוק לפח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאן השיער נושר כשהאגם קופא?/מערכת וואלה!, צילום מסך

03. בזמן שקראתם את המילים האלה עליתי כמה גרמים. אולי אפילו קילוגרם שלם. מפה לשם, רתם נעלבה מזה שנירו אמר לה שהיא עלתה כמה גרמים. רתם חושבת שההערה "מגעילה ולא מדברים ככה" בגלל שכשהייתה מתבגרת, היא סבלה מהפרעת אכילה. הו למען השם, הוא אמר "כמה גרמים". ראיתי גורילות יותר רגישות מרתם. ובכלל, לא ראיתי אותה עפה על ארז טל אחרי שהוא שאל אותה בשידור חי "מה הבטן שלך אומרת שיהיה". הוא אמר לה "בטןןןןןןן".

04. גם אתם בהלם שהמתמודדת שהיא לא VIP לא הגיעה לגמר עונת ה-VIP של "האח הגדול"? אין. שוק טוטאלי. מאז שראיתי תמונות של אורן חזן מחבק אנשים עם פנים מטושטשות בקזינו בבולגריה (ידעתם שבורגס זה בבולגריה ולא בטורקיה? מדהים) לא הופתעתי ככה. איך, איך רתם איזק הודחה. והיה לה כל כך הרבה פוטנציאל. אני זוכר את הסצנה בה היא בעטה בשק האגרוף. ואת הסצנה בה היא שכבה על הכיסא. דמות אמיתית. לא סתם קריקטורה של בחורה שכותבת טורים שקארי בראדשו זרקה לפח לפני עשרים שנים. חבל שהלכה, מקווה שתקפוץ להופעת אורח בחתונה של איציק ונטלי ותגרום לנטלי לאבד את זה סופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בתמונה: כמה גרמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

05. חיבבתי את הסולחה בין סטלה ושיר. אני לא זוכר מה בדיוק היה שם אבל נדמה לי שזה היה משהו בסגנון "שיר, אין לי שום דבר נגדך אבל את טיפשה, חלולה, ריקנית, אי אפשר לדבר איתך על כלום ואני עדיין לא מבינה למה את ממשיכה לקבל מחזור כבר שלושה שבועות" ולאחר מכן "אבל למה את לא אוהבת אותי". כך או כך, הסולחה הזו היתה מרגשת. סתם, לא באמת.

06. הידד. סוף סוף מוטי עשה משהו מועיל. המבט שהוא זרק למצלמה בתוספת הערת "לימדתי אהבת חינם" היה עבודת עריכה מעולה. מוטי יכול לעזוב את הבית כעת. תודה.

07. האם אני הצופה היחיד שמיצה את תחנת הרדיו של נירו ואם כן, למה?

08. ביום ראשון תהיה כאן רחלי עם ההדחה האחרונה של העונה. מקווה שהיא תיתקע עם מוטי וסטלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך מרגש/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטפוט

"מה זה קשור אליי?" (מושיק מעמיד פני מת בזמן המריבה הגדולה)

"מומו במומו מטיל" (נירו מעלה מופע יידישקיט)

"בגלל זה אלוהים החריב את בית ישראל" (נירו מתחזק)

"להיות רזה זה גנטיקה" (נירו מפרגן לרתם)

"הוא לא אמר כלום לא יפה" (שיר מפרגנת לרתם)

"אני ממליצה לך להיות קצת יותר עם עומק" (סטלה מפרגנת לשיר)

"עונה רגילה לא הייתי עושה בחיים" (רתם הכי VIP)

"זה שמחר אני אלך לא אומר שאני לא זוכה" (רתם. זה כן)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully