וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הומר ומארג' מתגרשים

10.6.2015 / 9:30

אחרי 26 שנות נישואים מרגשות על המסך, ייפרדו ראשי המשפחה הצהובה בפרק הבכורה של העונה החדשה. וגם: ג'רי סיינפלד נגד הכנה לריאיונות והשתלטות התקינות הפוליטית על הקומדיה, למה וונדר וומן לא מוזכרת בתקציר הרשמי של "באטמן נגד סופרמן?" לייב בלוגינג תרבותי

12:00 - ילדי גן במחווה כובשת על הבמה ל-"Vogue" של מדונה

זה קרוב לוודאי הדבר הכי חמוד שתראו היום: גנן בגן ילדים יצר יחד עם הילדים מחווה בימתית לקליפ האיקוני של "Vogue" של מדונה, כולל אקט, כוריאוגרפיה וצילום בשחור לבן. צפו בהם מזייפים כמיטב יכולתם, לא תתחרטו.

11:43 - ג'רי סיינפלד נגד הכנה לריאיונות והשתלטות התקינות הפוליטית על הקומדיה

ג'רי סיינפלד התארח הלילה (בין שלישי לרביעי) לראשונה בתוכנית הלילה של סת' מאיירס ב-NBC והשניים חשפו מעט מאחורי הקלעים של הקומדיה. ראשית סיפר סיינפלד שאחרי לכתם של ג'יי לנו ודיוויד לטרמן (ומותו של ג'וני קרסון), כעת עליו לעשות אודישנים לתוכניות לילה אחרות ולכן הגיע אליו. יחד עם זאת, המשיך סיינפלד, הוא סירב לבצע ריאיון מקדים - שיחה עם המפיק לקראת התוכנית שבה הם מקבלים כיוון על נושאי שיחה ועל סיפורים מצחיקים וכיו"ב. אתם יודעים, הדברים שהופכים את הריאיונות האלה בדרך כלל למלאכותיים. "אני בכלל לא רוצה להיות כאן", הוסיף.

בהמשך התוכנית, כאשר הצטרף אל הכורסה דיוויד רמניק עורך "הניו יורקר", שוחחו השלושה על תרבות התקינות הפוליטית והדרישות להתנצל על כל דבר. סיינפלד סיפר שבמהלך קטע בסטנד אפ שלו שבו סיפר כיצד תנועת הגלילה בסמארטפון גורמת למי שעושה את זה להיראות קצת כמו מלך גיי צרפתי, הוא חש את ההתנגדות של חלק מהקהל. לדידו מדובר בהתדרדרות מטרידה.

צפו בקטעים במלואם.

10:50 - לברון + פרק 9 + דרוגון = לב

מהאנשים שהביאו לכם את "טיילור + לברון + עז = לב", מגיע הלהיט הגדול הבא. סצנת הסיום הדרמטית של פרק 9 בעונה החמישית של "משחקי הכס", עוברת התאמה למצבה של סדרת גמר ה-NBA והכוח הדומיננטי ביותר שלה. וזה כל כך נפלא, שאנחנו לא יכולים לחכות לפרק הבא.

10:47 - תפסיקו לקרוא לה ג'סיקה צ'סטיין

נכון, אין הרבה ג'ינג'יות בנוף ההוליוודי, אבל זה לא אומר שכל הג'ינג'יות בתעשייה הן ג'סיקה צ'סטיין. ברייס דאלאס הווארד, כוכבת "עולם היורה" (והבת של הבמאי רון הווארד) סובלת כבר תקופה ארוכה מהשוואות לקולגה המצליחה, וזה הגיע לה עד כאן. אחרי הסרטון הזה אתם כבר תדעו לתת לה את הכבוד המגיע.

Everyone get it yet? : ) performance by #BryceDallasHoward not #JessicaChastain

A video posted by Jessica Chastain (@chastainiac) on

True story. #BryceDallasHoward is in #JurassicWorld

A photo posted by Jessica Chastain (@chastainiac) on

10:27 - והפרס לתביעה הכי הזויה בהיסטוריה הולך ל... סין

סין עוברת בשנים האחרונות סוג של מהפכה כוללת, לפחות למראית עין, במטרה להציג את עצמה כמדינה המכבדת זכויות אדם ומתחשבת באזרחיה. אחד הצעדים ברפורמה הזאת היה שינוי התקנות של בתי המשפט, במטרה להקשות עליהם לסגור תיקים בקלות כמו בעבר. על מנת לסגור תיק זקוקה נדרש כעת בית המשפט לפרסם באופן פומבי את הסיבות לסגירה, ולהעניק את זכות הערעור לאזרחים.

כל ההקדמה הזאת נועדה להסביר כיצד התביעה הבאה הגיעה לכדי דיון. אדם החליט לתבוע את השחקנית הסינית ג'או וויי בגלל שהמבט החודר שהציגה במהלך סדרת הטלוויזיה "Tiger Mom" הפחיד אותו. בכתב התביעה טוען התובע כי המבט של ג'או גרם לו ל"נזק רוחני".

הסיכויים שהתביעה תתקבל אמנם נמוכים, אבל הסיכוי הקלוש שזה יקרה מפריע לשנת הלילה של לא מעט שחקנים סיניים בימים אלה.

ג'או וויי. AP
אל תסתכלו עליה ישירות!/AP

09:51 - הו לא: הומר ומארג' ייפרדו בעונה הקרובה של "משפחת סימפסון"

זה באמת קורה במשפחות הכי טובות. ראשי המשפחה הצהובה המוכרת ביותר בעולם, מחליטים לפרק את החבילה. לפחות זמנית. מפיק התוכנית אל ג'ין, סיפר בריאיון למגזין וראייטי כי מארג' והומר "ייפרדו באופן חוקי" במהלך פרק הבכורה של העונה החדשה בספטמבר.

"הנרקולפסיה של הומר (מחלה נוירולוגית המלווה בהתקפי עייפות) יוצרת מתח עצום על הנישואים שלהם", מסביר ג'ין, "ובמהלך הטיפול הוא מתאהב ברוקחת שאת קולה מדובבת לינה דנהאם". גם יתר כוכבות "בנות" יופיעו בהופעות אורח במהלך העונה.

העונה ה-27 של "משפחת סימפסון" תצא לדרך ב-27 בספטמבר, לראשונה ללא הארי שירר (הקול של מר ברנז, נד פלנרז ודמויות נוספות), שהודיע על עזיבה לפני מספר חודשים בעקבות כישלון השיחות על חוזה חדש.

יחצ. imdb
יצליחו להתגבר על הקשיים?/imdb

09:33 - וונדר וומן לא מוזכרת בתקציר הרשמי של "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק"

כמות הגיבורים שנדחסו לתוך "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" כל כך עצומה, עד שהיה ברור שחלקם יהיו שם רק כדי להגיד שלום לקראת הופעותיהם בסרטים הבאים. ובכל זאת, הופעת הבכורה של וונדר וומן על המסכים היתה אמורה להיות אחד מרגעי השיא של הסרט הגדול מבית היוצר של אולפני וורנר. ובכן, אם לשפוט לפי התקציר הרשמי של הסרט, לא ממש בטוח שזה יקרה.

אחרי הרבה מאד ספקולציות לגבי השאלה מה גרם לבאטמן וסופרמן להפוך לאויבים, שופך הסינופסיס אור על המחלוקת בין שני גיבור העל. מעשיו של סופרמן מהסרט הראשון ("איש הפלדה") הפכו אותו לסוג של אל עלי אדמות, עניין מסוכן במיוחד מנקודת מבטו של באטמן שכבר ראה מה הכוח הזה עשוי לעשות לאנשים.

המאבק בין השניים על הדרך הנכונה של גיבור על לפעול מאפשר לכוח חדש ומאיים במיוחד לצמוח באין מפריע, ולהציב את האנושות בפני סכנה גדולה במיוחד.

ומכאן לספקולציות. האויב החדש עשוי להיות לקס לות'ור (ג'סי אייזנברג) שיצליח להביא את דומסדיי, רוצח קטלני רב עוצמה, אל כדור הארץ. האיום אמור להיות כל כך גדול שבאטמן וסופרמן יחדיו יתקשו לעצור את הנבל החדש, וכאן אמורה גל גדות להיכנס לעניינים. בתמונות למטה ניתן לראות את התלבושות של הגיבורים בסרט החדש, הפעם לשם שינוי זה גם מגיע בצבעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמאס מהפוזות של סופרמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נלחם על מעמדו החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינתיים היא עדיין בצל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully