וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: בקה ואיימי השמנה חוזרות לשיר

11.6.2015 / 9:54

סרט ההמשך של "פיץ' פרפקט" עושה חיל בבתי הקולנוע בימים אלה, אבל מאחורי הקלעים כבר מתנהלים המגעים להחזיר את הבלה'ס לסיבוב נוסף על המסך הגדול. בנוסף אול סיינטס מתאחדות, נחשף הפלופ הקולנועי של הקיץ, ובעצם הומר ומארג' לא נפרדים? לייב בלוגינג תרבותי

17:23 - אגדת הג'אז אורנט קולמן הלך לעולמו בגיל 85

אורנט קולמן, אחד מאמני הג'אז החשובים בעולם, הלך היום לעולמו בגיל 85 בביתו שבניו יורק, לאחר שחווה התקף לב קטלני.

קולמן נולד בטקסס ושם החל את דרכו המוזיקלית. תחילה ניגן בסקסופון טנור אך לאחר מכן המיר אותו בסקסופון אלט. בגיל עשרים עבר ללוס אנג'לס והתאפיין בעיקר בזכות נגינתו שנחשבה "מחוץ למסגרת", דבר שהקשה עליו במציאת שותפים לנגינה. בשנת 1959 הוא הקליט את האלבום "Tomorrow is The Question", ואחר כך, יחד עם הבסיסט צ'ארלי היידן, המתופף בילי היגינס והחצוצרן דון צ'רי, את האלבום -"The Shape Of Jazz To Come".

קולמן הצליח להביא עליו מבקרים רבים בשל סגנונו הייחודי ומיילס דייויס אף הצהיר כי לדעתו קולמן " דפוק מהיסוד". בשנת 1960 קולמן הקליט את האלבום " Free Jazz: A Collective Improvisation " ושם האלבום הפך עד מהרה לסגנון מוזיקלי. בשנת 2006 לאחר הפסקה של עשור, הוציא קולמן את האלבום Sound Grammar. בשנת 2007 זכה בפרס הגראמי היוקרתי על מפעל חיים.

אורנט קולמן. GettyImages
שישה עשורים של עשייה מוזיקלית. אורנט קולמן/GettyImages

17:18 - מעריצים עושים ג'ון שלג

בניגוד לג'ון שלג עצמו, יש הרבה מעריצים שיודעים לא מעט. למשל, לחקות את ג'ון שלג. ג'ימי קימל אירח שלושה כאלה באמצעות שיחת וידאו בתוכנית האחרונה, שבה התארח קית הרינגטון (ג'ון שלג המקורי). אז מהם המרכיבים לג'ון שלג טוב? מבט רציני, הפסקות דרמטיות ומבטא בריטי כבד. הבונוס הגיע כשאחד מהם החליט לחקות גם דמויות נוספות מהסדרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

13:52 - אול סיינטס מתאחדות

רביעיית הבנות הקולית הבריטית התפרקה ב-2001 ואז חזרה לזמן קצר ב-2006 עם אלבום שלישי וכמה סינגלים שהצליחו, רק כדי להיעלם שוב עד 2014, אז שבו כדי לחמם את הבאקסטריט בויז במסגרת סיבוב ההופעות של הבנים בבריטניה. כעת הן זוממות להוציא חומרים חדשים. בווידאו ששיחררו ליוטיוב (ותוכלו לצפות בו להלן) נכתב כי אחרי הרפתקאותיהן של ניקול, שאזני, מל ונטלי בשנה שעברה, הבנות מתכננות דברים ענקיים ב-2015. אם וויליאם אורביט ישוב להפיק אותן כשם שעשה באלבומן השני, זה יהיה מושלם.

13:05 - הסבת מקצוע? תכירו את דיוויד בקהאם, שחקן קולנוע

כוכב הכדורגל הכי מצליח (ובכן, כלכלית לפחות) בתולדות האי הבריטי תלה את הנעליים כבר לפני שתי עונות, אבל זה לא אומר שהאפיל שלו בתור אייקון תרבות התעמעם. הבמאי גאי ריצ'י חשף כי כוכב ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד לשעבר, יגיע להופעת אורח בסרטו החדש "המלך ארתור".

על פי דיווח באתר Film Divider בקהאם יגלם את אחד מאבירי השולחן העגול, ויופיע בסצנה המרכזית שבה מנסה ארתור לשלוף את החרב המיתולוגית "אקסקליבור" מהסלע בו נקבעה.

"המלך ארתור" צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-22 ביולי 2016.

דיוויד בקהאם ל  H&M. H&M,
האביר דיוויד/H&M

11:07 - מייקל דאגלס, ג'יי לנו ובר רפאלי נפגשים בירושלים

טקס פרס בראשית השנתי יעניק השנה את הפרס מטעמו לשחקן מייקל דאגלס. הטקס יתקיים ב-18 ביוני בתיאטרון ירושלים, כשהמנחה ג'יי לנו (זוכה הפרס בשנה שעברה) צפוי לשוב לישראל כדי להנחות את הטקס. בטקס ישתתפו גם בת זוגו של דאגלס, השחקנית קתרין זיטה ג'ונס, ראש ממשלת ישראל ויו"ר הכנסת, יו"ר הסוכנות היהודית, אנשי כלכלה ואנשי תרבות בינלאומיים. הפרס יוענק לדאגלס בזכות הישגיו המקצועיים ובשל הזיקה למורשת היהודית ולמדינת ישראל.

מייקל דאגלס זוכה קרן בראשית. קרן פרס בראשית, מערכת וואלה! NEWS
דאגלס עם מייקל בלומברג, ראש עיריית ניו יורק לשעבר/מערכת וואלה! NEWS, קרן פרס בראשית

10:51 - המפיק ההוליוודי רוברט צ'רטוף הלך לעולמו בגיל 81

רוברט צ'רטוף, הכוח המניע מאחורי קלאסיקות קולנועיות כמו "השור הזועם" ו"רוקי", הלך אתמול (רביעי) לעולמו בסנטה מוניקה, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. צ'רטוף החל את הקריירה בשנות ה-60 ויצר שותפות עם המפיק והיוצר אירווין ווינקלר בשורה של סרטים משותפים ("הם יורים גם בסוסים", "ניו יורק, ניו יורק" ועוד). סרטו האחרון "Creed" (גם הפעם מדובר בדרמת אגרוף) צפוי לצאת לאקרנים בנובמבר.

רוברט צ'רטוף. GettyImages
רוברט צ'רטוף/GettyImages

10:41 - תופים בבקשה...קבלו את הפלופ הגדול של הקיץ

אנחנו רק בתחילת חודש יוני ויש עוד מספיק זמן לפשל, אבל נראה שאף אחד לא יעשה את זה גדול ומרשים כמו "בחזרה למחר". מה שאמור היה להיות הבלוקבאסטר הגדול של אולפני דיסני בקיץ הזה, עם ג'ורג' קלוני בתפקיד הראשי, תקציב של 200 מיליון דולר ובראד בירד כבמאי - נקטל על ידי המבקרים וננטש על ידי הצופים.

על פי הערכות מומחים בהוליווד, הסרט (שהרוויח עד כה 170 מיליון דולר) לא צפוי להחזיר את ההשקעה, שלא לדבר על הוצאות השיווק והפרסום העצומות שהושקעו בחודשים האחרונים על ידי דיסני בקמפיין הקידום שלו. ההפסד המוערך נאמד בסכומים של בין 120 ל-140 מיליון דולר.

העניין הזה של סרט קיץ גדול שקורס ברעש גדול לא חדש לדיסני. ב-2013 הפסידו האולפנים 150 מיליון דולר על "הפרש הבודד" ושנה קודם לכן ההפסד עמד על לא פחות מ-200 מיליון דולר על "ג'ון קרטר". אם ממש דאגתם, זה לא צפוי להשפיע על המאזן הכללי של דיסני, שעומדת בפני שנה היסטורית מבחינה כלכלית. "הנוקמים: עידן אולטרון" הרוויח 1.3 מיליארד דולר ברחבי העולם, "סינדרלה" הכניס 500 מיליון דולר נוספים, וכל זה עוד לפני שאמרנו את ארבע מילות הקסם: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה הפסדנו שוב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:36 - אז מתגרשים או לא?

רק אתמול דיווחנו לכם על התוכנית להפריד בין בני הזוג הצהובים הכי מצליחים בטלוויזיה, אבל כעת מתברר שזעקות השבר היו מוקדמות מדי. יוצרי "משפחת סימפסון" החליטו להגיב לסערה כפי שרק הם יודעים, ושלחו את בארט לכתוב על הלוח את ההבהרה שלהם לגבי מה שעומד להתרחש בעונה הקרובה. שלום הבית חזר, אפשר לנשום לרווחה.

You heard it here first-

Posted by The Simpsons on Wednesday, June 10, 2015

10:33 - פמיניסטיות VS קליפים של ראפ משנות התשעים

באזפיד, המקום בו עולמות מתנגשים, הפגיש בין שלוש פמיניסטיות אדוקות והתופעה שהיא הקליפים לשירי הראפ של שנות ה-90. מצד אחד נשים לבושות ב...ובכן מעט מאוד, מנענעות לצלילי גברים לבושים, ומנגד מי שרואות בכל זה את הסיבה לכך שנשים היו צריכות לשלוט בעולם מזמן.

10:15 - פנו דרך: פיץ' פרפקט 3 מגיע

חובבי בלה'ס יקרים, אפשר לנשום לרווחה. המקהלה הכי מגניבה על המסך הגדול תחזור לסיבוב שלישי אחרי שהסרט השני גרף 250 מיליון דולר אחרי חמישה שבועות בלבד. מקורות בהפקה מסרו להוליווד ריפורטר כי מגעים ראשונים כבר החלו עם קאי קנון, תסריטאית שני הסרטים הקודמים.

אנה קנדריק ורבל ווילסון צפויות לחזור לתפקידהן כ"איימי השמנה" ובקה. אחרי שבסרט הראשון הרוויחו השתיים סכומים נמוכים יחסית (בסביבות ה-100 אלף דולר), אמורה העסקה החדשה להכניס לכיסה של כל אחת מהן כ-2 מיליון דולר. באולפני יוניברסל נחושים לנסות ולהחזיר גם את היילי סטיינפלד ואליזבת בנקס לסרט החדש.

פיץ' פרפקט 2.
לא נפסיק לשיר

09:59 - טיילור סוויפט וקלווין האריס חמודים שזה כואב

זוזו הצידה זוגות הוליוודיים, יש כוכבים חדשים בסביבה והם מקסימים כמו שרק זוגיות של טיילור סוויפט יכולה להיות. האישה, האייקון ושליטת האינסטגרם, חשפה כבר לפני מספר שבועות את הזוגיות החדשה שלה עם הזמר והיוצר קלווין האריס, ומאז הם שוברים את האינטרנט בכל דייט מחדש.

הפעם קיבלנו הצצה לנעשה בביתם הצנוע בשעת בילוי אחר צהריים בבריכה. איך נראה בילוי כזה? אנחנו מאוד שמחים ששאלתם. ובכן, נכנסים לברבור מתנפח עצום, מפליגים ודופקים פוזה מנצחת שתופיע לנצח על הדסקטופ שלנו. ועכשיו גם על שלכם. אין בעד מה.

טיילור סוויפט וקלווין האריס. אינסטגרם, צילום מסך
לייק א בוס/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully