וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הסיפורים המלוכלכים של "בוורלי הילס" יוצאים לאור

16.6.2015 / 9:51

סרט חדש של רשת Lifetime מתיימר לחשוף את הדרמות שהתרחשו מאחורי הקלעים של סדרת הנעורים המצליחה. וגם: לנה הידי מדברת על הסצנה הבלתי נשכחת. לייב בלוגינג תרבותי

12:52 - האם נמצא 007 הבא?

דניאל קרייג מצלם בימים אלו את "ספקטר", סרטו הרביעי בתפקיד ג'יימס בונד. על אף ההצלחה העצומה של "סקייפול" והציפיות להצלחה גדולה לא פחות גם בסרט הקרוב, נראה שזו תהיה הפעם האחרונה בהחלט שקרייג ישרת את הוד מלכותה מעל מסך הקולנוע. וכמו תמיד במקרים כאלה, קרב הירושה מתנהל במלוא העוצמה מאחורי הקלעים.

בחודשים האחרונים הועלתה שוב ושוב האפשרות לשינוי דרמטי במיתולוגיה של בונד, עם אידריס אלבה ("הסמויה") בתפקיד הראשי. בנוסף לאלבה הוזכרו גם שמותיהם של יו גרנט, קולין פירת', סם ריילי ודומיניק קופר, אבל אם תשאלו את סוכנויות ההימורים המועמד המוביל הוא שם אחר לחלוטין: דמיאן לואיס.

כוכב "הומלנד" הפך בשבועות האחרונים לשם חם במיוחד בתעשיית ההימורים על כוכב הסרט, ונראה שהעניין הזה לא מקרי. לואיס הצהיר בעבר מספר פעמים על רצונו לגלם את המרגל האיקוני. יכול להיות שנקבל את התשובה לגבי היורש של קרייג עוד לפני שהסרט הבא יגיע לבתי הקולנוע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיינו אותו עם חליפה ואקדח משתיק קול/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:56 - המתיחה שהפילה את כריס פראט

הכוכב הכי גדול בהוליווד בימים אלה הוא גם האיש הכי חמוד בתעשייה. כריס פראט מככב בימים אלה ב"עולם היורה" מנפץ השיאים, שם הוא מגלם מאלף דינוזאורים חסר פחד. מפיקי הסרט החליטו לבחון את חוסר הפחד הזה כשהמצלמות כבות, והמתינו לפראט עם הפתעה בדיוק כשעבר במסדרון. התגובה שלו חמודה בדיוק כמו שהייתם מצפים.

11:15 - לספין אוף של "הארי פוטר" יש כוכבת חדשה

אחרי שאדי רדמיין הוכרז רשמית כניוט סלמנדר, כוכב "Fantastic Beasts and Where to Find Them", חושפים יוצרי הספין אוף מעולמו של הארי פוטר את הכוכבת שתשחק לצדו. קתרין ווטרסטון, שעשתה את הפריצה הגדולה שלה ב"מידות רעות" של פול תומאס אנדרסון, תגלם את דמותה של פורפניטה, מושא אהבתו של סלמנדר.

כזכור, הטרילוגיה החדשה תתרחש 70 שנה לפני הולדתו של הארי פוטר, ובמרכזה זואולוג שנשלח למשימה על ידי משרד הקסמים לגלות את היצורים הקסומים, הנדירים והמסוכנים ביותר בעולם. המסע מתואר בספר הלימוד שלומדים הארי, רון והרמיוני בהוגוורטס.

הסרט מיועד לצאת ב-18 בנובמבר, 2016

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התפקיד שיקפיץ אותה לתודעה. קתרין ווסטרסטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:35 - לנה הידי מגיבה על "הסצנה ההיא" מתוך פרק סיום העונה

ה"ווק אוף שיים" של סרסיי לאניסטר, היה אחד משיאי הפרק האחרון בעונה החמישית של "משחקי הכס". מאז כבר הספקנו לגלות שהידי הוחלפה בכפילת גוף ובאפקטים ממוחשבים שדימו את העירום, ובכל זאת מדובר בסצנה אינטנסיבית במיוחד. כעת הידי עצמה מתייחסת לסצנת ההשפלה של סרסיי.

"כשאנשים צורחים עליך וזורקים עליך דברים ואתה נראה כמו חרא ומרגיש מושפל, לא קשה להיכנס לדמות ולהתחבר למה שהיא חווה", סיפרה הידי ל"Entertainment Weekly" בריאיון שהתפרסם לאחר שידור הפרק. "היה בתוכי חלק שהיה מפוחד בטירוף. אני לא יכולה לדמיין מצב שבו אנשים רוצים להרוג אותך. סרסיי עשתה דברים רעים, אבל היא לא באמת ראויה לזה".

הדי ממשיכה ומספר עוד על תחושותיה כלפי הדמות. "היא הורעבה והוכתה והושפלה. היא חשבה שאם תצא ותתוודה זה ייגמר - אפילו שם כשהיא על ברכיה היא משקרת חלקית. היא חושבת שהיא חופשייה ללכת. לא היה לה שום מושג שזה מה שעומד לקרות לה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא לא האמינה שזה מה שעומד לקרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:16 - כל האמת על מאחורי הקלעים של "בוורלי הילס"

רשת Lifetime, המוכרת יותר בכינוי "תנו לנו רכילות - אנחנו נעשה מזה סרט", מתכננת להעלות עוד סרט סנסציוני בקרוב. מעריצי סדרת הנעורים המצליחה מהניינטיז, ידעו היטב שהדרמה מאחורי הקלעים היתה לא פחות סוערת מאשר זו שהופיעה על המסך.

הסרט של Lifetime יתמקד בהתרחשויות שסבבו את ארבעת העונות הראשונת של הסדרה. בעיקר אמורים הדברים לגבי המתחים שהתגלו בין הכוכבים לבין עצמם, ובינם לבין מפיקי הסדרה. בנוסף מבטיחים ברשת לחשוף כמה קרובה היתה "בוורלי הילס" לביטול, כמו גם את ההשפעה התרבותית העצומה שלה על דור שלם.

בשלב זה לא ברור עדיין מתי נזכה לראות את הסרט, אבל אל דאגה. בימים אלה עובדים שם על קונספט דומה שיתמקד באחורי הקלעים של "צער גידול בנות". יש למה לחכות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב, הלכלוך יוצא לאור/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully