וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורדרוי 108: האלבום החדש של הדארקנס זורק אותנו לשלמות של הראשון

17.6.2015 / 0:03

אף פעם לא באמת היה ברור אם צריך להתייחס אל הדארקנס כמו אל הדבר האמיתי או כלהקת מחווה, שלא לומר פרודיה, לרוק הכבד של פעם. בנוסף: המון שירים חדשים שאתם חייבים לשמוע בטור הרוקנרול של מני אבירם

Foals - What Went Down

שנתיים וקצת אחרי "Holy Fire" המצוין, חברי פולז האנגלים יחזרו באוגוסט עם אלבום מספר ארבע, "What Went Down" שמו, ואתמול הם שחררו את הקטע הראשון מתוכו, שהוא שיר הנושא. הסאונד הפעם יותר מחוספס והאווירה יותר כבדה, אבל הגרוב עדיין לגמרי פה, וגם הרצון הבלתי מוסתר להמשיך את המסע לכיבוש אצטדיוני העולם. שיר די ממכר.

Titus Andronicus - Dimed Ot / Fatal Flaw

טיטוס אנדרוניקוס היא אחת מהלהקות הכי אהובות עלי בשנים האחרונות: אלבומה הקודם, "Local Business" מ-2012, הפסיד ברגע האחרון את תואר אלבום השנה לג'פנדרוידס, אבל נתן פייט הירואי. החבורה הגדולה והPאנקית של פטריק סטיקלס כמעט ולא מפספסת, ועושה כבוד למורשת הרוקנרול המפוארת של ניו ג'רזי.

בסוף יולי יגיע אלבום מספר ארבע של הלהקה, "The Most Lamentable Tragedy", ולמרות שהפעם יהיה מאתגר מתמיד לאור העובדה שהם קוראים לו "אופרת רוק" שמושפעת מלו ריד ומהאסקר דו, יש בו 29 קטעים והוא נמשך קצת יותר משעה וחצי לא בלתי אקלקטיות, אפשר לומר שמקומו ברשימת הגדולים של 2015 כבר מובטח. מי שיחפש טוב ימצא את האלבום בחוץ כבר עכשיו, ולטובת מי שלא רוצה לטרוח הנה שני קטעים שכבר שוחררו ממנו.

Sauna Youth - Transmitters / Modern Living

עד שיגיע הטיטוס אפשר לבלות עם "Distractions", האלבום השני של סאונה יות' הלונדונים, שגם הם אינם נטולי אינטליגנציה מוזיקלית. שתי דוגמאות לPאנק ההיפסטרי האפקטיבי שלהם לפניכם.

Public Access T.V. - All We Want

שיר ממש ממש מעולה של הלהקה מברוקלין, שלא יודע למה אבל עושה קצת עצוב בקטע נוסטלגי.

Solvey – The Weight

עדיין בברוקלין, הנה קטע מוצלח של ג'סיקה זמברי, שקוראת לעצמה סולבי, ושתוציא אלבום באוגוסט.

Albert Hammond Jr - Losing Touch

איש הסטרוקס אלברט האמונד ג'וניור ממשיך לבסס את עצמו כאיש השפוי והמאד מוכשר של הלהקה עם עוד שיר מצוין ואייטיזי (וסטרוקסי למהדרין) מתוך אלבום הסולו שלו "Momentary Masters" שיוצא ביולי. איך מישהו כתב בתגובות ביוטיוב? אני הולך לאבד את הבתולים שלי לצלילי השיר הזה.

Nervosas – Night Room

אייטיזיות קודרת בהרבה אפשר למצוא בקטע הזה של השלישיה מקולומבוס, אוהיו. האלבום החדש שלהם שנושא את שמם יוצא החודש.

Bueno – Assed Out

מפגש מטאפורי בין פייבמנט ללו ריד לפארקט קורטס מתרחש בשיר הזה של בואנו הניו יורקים. חפשו את שמו של ג'ורג' קוסטנזה.

Sweat Lodge - Slow Burn

כבר הרבה זמן שתת הז'אנר סטונר רוק לא זכה לגיבורים חדשים שיחזירו אותו לימיו היפים והמעושנים היטב. האם סווט לודג' הם הם הגיבורים האלה? אם לשפוט על פי השיר הזה, הראשון מתוך הבכורה של הרביעיה מאוסטין שתצא באוגוסט, ייתכן שיש על מה לדבר. תציתו.

The Arcs - Stay In My Corner

אווירה נאה בשיר הראשון מתוך אלבום הבכורה של פרויקט הצד של איש הבלאק קיז, דן אורבך. "Yours, Dreamily" יוצא בספטמבר.

J Mascis x Kim Gordon – Slow Boy

מפגש פסגה משמח בחסות קונברס בין שתי אגדות, או: כשסוניק יות' פוגשים את דיינאזור ג'וניור. רעש, דיסטורשנים והקול ההוא של קים גורדון.

Hot Chip - Dancing in the Dark

הוט צ'יפ עושים ברוס ספרינגסטין? איך לא חשבו על זה קודם.

פצצה מהעבר

אלבום חדש של הדארקנס הוא לא אירוע שמרגש אותי כמו שפעם חשבתי שירגש, למרות ש-"Last of Our Kind" בעל השם המודע לעצמו (אני מקווה) מקבל ביקורות מפתיעות לטובה. מה שהוא כן עושה זה להחזיר אותי 12 שנים לאחור לאלבום הבכורה של הלהקה האנגלית הסוערת של האחים הוקינס, שאף פעם לא באמת היה ברור אם צריך להתייחס אליה כמו אל הדבר האמיתי או כלהקת מחווה, שלא לומר פרודיה, לרוק הכבד של פעם. כך או כך "Permission to Land" היה מושלם, והנה שתי סיבות למה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully