וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליח איחר: "שישי טייק אווי" היא תירוץ עלוב לתוכנית טלוויזיה

21.6.2015 / 6:11

משחקי חברה שמבזים את האורחים, תוכן שיווקי מביך וזוגיות טלוויזיונית מוצלחת שנהרסה: זה מה ש"שישי טייק אווי" מביאה לשולחן. אפשר להחזיר את המנה

שישי טייק-אווי. אסף שמע,
שישי טייק-אווי/אסף שמע
הפורמט של "שישי טייק אווי" כל כך מופרך, מטומטם וחסר זכות קיום טלוויזיונית שקשה להאמין שמישהו חשב עליו

יודע כל אדם בעל משקל עודף, הדרך להשמנה עוברת בנשנוש. אתה יושב בבית, חסר מעש וחסר מנוחה ואז שולף איזו חבילת בייגלה ומסיים אותה. ככה, להעביר את הזמן. פעולת הנשנוש היא כנראה המקבילה למה שקרה כשאנשי הזכיינית רשת הבינו שיש להם שעה וחצי פנויה ביום שישי וצריך למלא אותה במשהו, בכל דבר. נו, להעביר את הזמן עד החדשות. כך, סביר להניח, נולדה "שישי טייק אווי", הפריכית האוורירית החדשה בהנחיית השף עומר מילר, טום באום ואוריאל יקותיאל.

הפורמט של "שישי טייק אווי" כל כך מופרך, מטומטם וחסר זכות קיום טלוויזיונית שקשה להאמין שמישהו חשב עליו: ארבעה אנשים מפורסמים (להלן: חני נחמיאס, אלון גל, ארקדי דוכין ושני אלון מ"המירוץ למיליון") שמקדמים פרויקטים חדשים (בהתאמה: הצגה חדשה, פרויקט אימון חדש, מופע חדש, תוכנית - נניח כי אי אפשר לקרוא ל"החופשה המושלמת" תוכנית - חדשה) מתחרים במשחקי חברה מטופשים ("נסו לנחש מה הכיתוב לתמונת האינסטגרם הזו") כדי לזכות בארוחה שמבשל מילר. זהו. זה הפורמט. ברצינות, אני לא עובד עליכם. זה מה ששודר במשך שעה וחצי בערב שבת בערוץ 2. כלום לא יכלו אותם אנשים לגשת לאחת המסעדות של מילר ולרכוש ארוחה במקום להביך את עצמם בטלוויזיה? שאלה טובה.

שישי טייק-אווי. אסף שמע,
שישי טייק-אווי/אסף שמע
מה שעבד לטום ואוריאל נפלא ב"המירוץ למיליון", הולך לכל הרוחות בתוכנית החדשה. פתאום טום מרגיש כמו גלגל חמישי בזוגיות החדשה של אוריאל שכוללת את עומר מילר

לא רק המפורסמים יוצאים נפגעים מ"שישי טייק אווי". גם בגזרת המגישים מסתמנת פגיעה ישירה. מה שעבד לטום ואוריאל נפלא ב"המירוץ למיליון", הולך לכל הרוחות בתוכנית החדשה. הנסיון של אוריאל (בין היתר בקליפים שונים) עשיר יותר מזה של טום והדבר נראה היטב על המסך. פתאום טום מרגיש כמו גלגל חמישי בזוגיות החדשה של אוריאל שכוללת את עומר מילר, הסטרייט הכי גיי פרינדלי שנראה על המסך מאז שארז טל פלירטט עם אסי עזר בנווה אילן, וחילופי משפטים מלווים בחיוך ממזרי כמו "ביצים, אתם אוהבים?".

מילא אם משחקי החברה היו מעניינים. הם לא. מילא אם הדגש היה על מתכוניו של עומר מילר. הוא לא. מילא אם התוכן השיווקי היה פחות בוטה מ"מה זה המיקסר המקצועי החזק הזה?" שמקבל גם זום על הלוגו. הוא לא. הכל לא ב"שישי טייק אווי". כמעט אין שום דבר טוב בתוכנית הזו. הדבר הטוב היחידי שאפשר לחשוב עליו הוא ש"שישי טייק אווי" היא מנה כל כך מקולקלת, שההשקה של "מאסטר שף" נראית כמו ביאת המשיח. יודע כל אדם בעל משקל עודף, יש נשנושים שפשוט לא שווים את זה.

ומה אתם חשבתם על "שישי טייק אווי"? ספרו לנו בתגובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully