וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב על גילה אלמגור: "אמירתה מתנשאת ומזלזלת"

21.6.2015 / 9:29

אחרי העימות בין השתיים במהלך טקס פרסי התיאטרון ביום שישי, עונה הבוקר שרת התרבות לשחקנית בעמוד הפייסבוק שלה. "הגיע הזמן לעשות צדק ותיקון תרבותי בפריפריה"

ניב אהרונסון

(בוידאו: העימות בין אלמגור לרגב במהלך טקס פרסי התיאטרון)

על אף שבמוצאי שבת אותתה על ניסיון להרגיע את הרוחות כשהציגה את הפיוס עם נורמן עיסא, נראה ששרת התרבות עדיין לא מוכנה להניח לסערה לדעוך. הבוקר (ראשון) פרסמה השרה רגב סטטוס בעמוד הפייסבוק שלה שכוון לדבריה של השחקנית גילה אלמגור, שהתעמתה עימה במהלך טקס פרסי התיאטרון.

"אמירתה של גילה אלמגור שהיא 'מכתתת רגליה בפריפריה', היא אמירה מזלזלת ומתנשאת", כתבה רגב, "הגיע הזמן לעשות צדק ותיקון חברתי בפריפריה". בהמשך דבריה ציינה השרה כי היתה שמחה לראות תיאטראות מהפריפריה מגיעים למרכז ומציגים רפרטואר מקומי. "אין ספק שהגיע הזמן לשנות את חלוקת המשאבים באופן שיוויוני עם דגש על חלוקה גאוגרפית וחברתית צודקת יותר".

בסיום דבריה הודתה השרה לתגובות המחזקות שקיבלה, וציינה את הבמאי ניר כחלילי שכתב פוסט בנושא. לבסוף צירפה תמונה מתוך ידיעה של חדשות ערוץ 2 ובה מעידים תושבים מהצפון כי נעלבו מדבריה של אלמגור. "מטריד לשמוע דמות בכירה צורחת אמירה כזו", סיפרו התושבים.

אלמגור עצמה התייחסה בתגובה ראשונה לסערה, כששוחחה עם וואלה תרבות ביום שישי. "אף אחד לא ילמד אותנו מה זאת פריפריה", אמרה אלמגור, "היא לא יודעת כמה התיאטרון נמצא בפריפריה. מביאים את הקניינים לתל אביב לראות הצגה חדשה, ואז נכנסים לוואנים ונוסעים לפריפריה. אומרים שלום לאישה ולילדים וחוזרים בשעת לילה מאוחרת. מי שאינו יודע את זה, אין לו מושג מהתרבות הישראלית ומהתיאטרון הישראלי".

אמירתה של גילה אלמגור שהיא 'שנים מכתתת רגליה בפריפריה' היא אמירה מזלזלת ומתנשאת.הגיע הזמן לעשות צדק ותיקון תרבותי בפריפ...

Posted by ‎Miri Regev מירי רגב‎ on Saturday, June 20, 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully