וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הנערה האמיצה שגם כדור בראש לא הצליח לעצור

21.6.2015 / 10:32

סיפורה המדהים של מלאלה יוספאזי, שנורתה בראשה מכיוון שעודדה נערות בפקיסטן לרכוש השכלה, הופך לסרט קולנוע. וגם: מאחורי הקלעים של אחת מהסצנות הקשות של "משחקי הכס". לייב בלוגינג תרבותי

11:51 - מירי רגב נגד עולם התרבות: גרסת הרמיקס

לא ברור למה זה לקח כל כך הרבה זמן, הרי הוויכוח המעיק הזה נראה כאילו הוא מלווה אותנו כבר שנים - ובכל זאת מוטב מאוחר מאף פעם. נוי אלוש מסכם את שורה של סערות, אמירות ותגובות לקצת יותר מדקה שלא תצא לכם מהראש במהירות.

מירי רגב אמרה ש.. - נוי אלוש רמיקס

עם הופעות אורח של גילה אלמגור, עודד קוטלר ונורמן עיסא.ביוטיוב: https://youtu.be/5TQa-NRCwd4נוי אלוש בפייס: https://www.facebook.com/noyalooshefanpage

Posted by Noy Alooshe on Sunday, June 21, 2015

11:28 - "פסל הואגינה" הושחת

יצירת האמנות הענקית שזכתה לכינוי "פסל הואגינה" וממוקמת בארמון ורסאי בפריז, הושחתה באמצעות ספריי צבעוני שרוסס עליה. האמן הבריטי אניש קאפור שיצרה את הפסל, הביע את אכזבתו מהמעשה וטען כי מדובר ב"קומץ של אנשים, שעבורם כל יצירה מהווה סכנה לעבר הקדוש".

היצירה של קאפור המתנשאת לגובה של 60 מטרים ועשויה מפלדה וסלעים, הוצבה בגנים של הארמון בחודש שעבר ועוררה מחאה. שמה המקורי הוא "הפינה המלוכלכת" (Dirty Corner). פעילי ימין בצרפת טענו כי היצירה מבזה את זכרה של המלכה מארי אנטואנט ושהצבתה היא עלבון להיסטוריה הצרפתית. לנו זה נראה כמו חצוצרה שתקועה בסלע, אבל מי אנחנו שנתווכח עם צרפתים על אמנות?

10:56 - סצנת האונס של אמיליה קלארק ב"משחקי הכס" היתה יותר מצחיקה ממה שחשבתם

אחרי חמש עונות בתור "אם הדרקונים", אמיליה קלארק היא אחת הכוכבות הגדולות ביותר של "משחקי הכס" ופורצת בסערה גם לקולנוע עם "שליחות קטלנית: ג'נסיס". אבל אחת הסצנות הראשונות שלה אי פעם בסדרה שבה פרצה לתודעה היתה מחרידה למדי. זה קרה כשדאינריז טארגאריין נמכרה בעסקה לחאל דרוגו, שאנס אותה בליל כלולתיהם.

קלארק התארחה בתוכנית האירוח של גרהאם נורטון וסיפרה על הסצנה המטרידה ההיא, שמנקודת מבטה דווקא היתה משעשעת במיוחד. ג'ייסון מומואה, שגילם את דרוגו, החליט להחליף את "גרב הצניעות" המסורתית (אביזר שלובשים גברים במהלך צילום סצנות מין כדי למנוע מגע) בגרב ורודה. התוצאה הקשתה על קלארק להתרכז.

"זה היה ענק, ורוד ולא ידעתי מה לעשות", סיפרה קלארק שתפסה את עצמה לפתע והוסיפה, "וואו, באמת אמרתי את זה". ובכן, עכשיו אנחנו יודעים מה אקווהמן לובש כשהוא הולך לישון.

10:49 - כוכבת "נני" חושפת: "אני והאקס הגיי שלי עשינו הרבה סקס ביחד"

הקומיקאית האמריקאית-יהודיה פראן דרשר מוכרת בעיקר בזכות הסיטקום "נני", שהתבסס במידה די רבה של דיוק על סיפור חייה. מאז שירד מהמסכים ב-1999 לא קרה איתה יותר מדי, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לעשות כותרות.

בסוף השבוע האחרון הופיעה דרשר באירוע גיוס כספים למען הקהילה הלהט"בית, וחשפה סודות ממערכת היחסים עם בעלה לשעבר פיטר ג'ייקובסון, לו היתה נשואה במשך 20 שנה. "יש לי דרמטולוג גיי, יש לי סוחר אמנות גיי, יש לי אקס גיי!", התבדחה דרשר. "אנשים תמיד שואלים אותי: 'איך לא ידעת?', אז נכון שהוא אוהב אופנה ועיצוב, אבל האמת היא שעשינו המון סקס ביחד. לא ידעתי שבדמיון שלו הוא ראה את הברמן ב'אוליב גרדן' כשהוא היה איתי".

פראן דרשר. GettyImages
לפחות היא נהנהתה. פראן דרשר/GettyImages

10:41 - סרט הדוקו על הנערה שגם כדור בראש לא הצליח לעצור

מלאלה יוספאזי היא זוכת פרס נובל לשלום על מאבקה למען חינוך של בנות בפקיסטן. סיפורה של יוספאז נודע ברחבי העולם אחרי שנורתה בראשה שלוש פעמים על ידי פעיל של ארגון הטליבאן כשהיתה בת 15. יוספאזי ואביה נודעו כפעילים למען עידוד השכלה בקרב בנות בקהילה בה חיו.

יוספאזי הצליחה להחלים כנגד כל הסיכויים ולהפוך לסיפור מעורר השראה עבור רבים ברחבי העולם. היא נבחרה לרשימת 100 האנשים המשפיעים ביותר בעולם של מגזין Time ובפרס הגראמי על אלבום הילדים שהוציאה.

כעת מובא לראשונה סיפורה בסרט דוקומנטרי חדש "He Named Me Malala" (הוא קרא לי מלאלה). "הסרט הזה הוא הזדמנות בשבילי להשמיע את קריאתי, לא רק כדי לייצג את עצמי אלא למען כל הבנות שהחינוך נשלל מהן", סיפרה מלאלה בריאיון לג'ון סטיוארט ב"דיילי שואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully