וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בראון יגיע להופעה בישראל

22.6.2015 / 11:17

הראפר כריס בראון יופיע ב-27 ביולי באמפי ראשון לציון. מחיר כרטיס במכירה מוקדמת יעמוד על 259 ש"ח

כריס בראון. GettyImages
בדרך לראשל"צ. בראון/GettyImages

חובבי היפ הופ ישמחו לשמוע כי הראפר כריס בראון יופיע בישראל בחודש הבא, כך הוכרז היום (שני) במסיבת עיתונאים שנערכה בתל אביב. ההופעה תיערך ב-27 ביולי בלייב פארק ראשון לציון. מחיר כרטיסים במכירה מוקדמת יעמוד על 259 ש"ח לדשא ו-399 ש"ח למתחם הגולדן רינג.

בראון בן ה-26 הוא אחד מכוכבי ההיפ הופ הגדולים בעולם אולם בנוסף לעשרות סינגלים ששחרר ולפרסי הגראמי והבילבורד בהם זכה, הוא ידוע במזגו האלים. בשנת 2009 בראון היכה את ריהאנה, רגע לפני טקס פרסי הגראמי אליו היו אמורים להגיע כבני זוג. הזמר הורשע בתקיפה ונדון למאסר על תנאי וכן לתקופת מבחן על מעשיו. בשנת 2010 נדחה סיבוב ההופעות של בראון בבריטניה לאחר שרשויות ההגירה סירבו להעניק לו אשרת כניסה. "אנחנו שומרים את הזכות לסרב לאשר כניסה לבריטניה לכל אדם שהורשע בפשע חמור. ביטחון הציבור הוא אחת מהדאגות החשובות שלנו", נמסר אז מרשויות ההגירה. בשנה שעברה נכלא בראון למשך 108 ימים לאחר שהודה כי הפר את תנאי המאסר על תנאי שנגזרו עליו לאחר שהורשע בתקיפת ריהאנה.

בתשובה לשאלת התקשורת כיצד חשה ההפקה הישראלית עם כך שבראון הורשע באלימות וישב בכלא, אמרה ליה לוזון, שותפתו של בני מנשה בהפקת המופע בארץ: "צו ההרחקה שלו בוטל בידי ריהאנה עצמה. יש לו ילדה, הוא עבר תהליך שיקום והוא פחות מעורב בבלאגנים. אנשים כן חוזרים לתלם. תהילה עולה לאנשים לראש בדרך זו או אחרת, אבל עכשיו הוא יותר מיושב".

כרטיסים ניתן לרכוש בקופות תל אביב בטלפון *2207 או דרך האתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully