וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 52: רוצה לככב בסרט? תבואי עם פוש אפ

25.6.2015 / 0:00

קוד הלבוש בסרטו החדש של אדם סנדלר מעורר סערה, האקס של קיילי ג'נר עם שיר שעשוי להכניס אותו לכלא ופמלה אנדרסון מקבלת את הכבוד שמגיע לה. חדשות הטראש של השבוע

כבר לא ילדה, עדיין לא אישה: איך להתמודד עם פרידה כמו בריטני

אם יש מי שאפשר ללמוד ממנה על התנהלות בעתות משבר זו בריטני ספירס. וב"ללמוד איך להתנהג" הכוונה היא, כמובן, לראות מה היא עושה ולעשות את ההפך. כולנו זוכרים את התמוטטות העצבים המתועדת שעברה ב-2007, שעוררה בהלת ענק אבל בעיקר העניקה פרספקטיבה לכל הפעמים בהן אנחנו היינו בתקופה קשה ועשינו דברים שחשבנו שיביכו אותנו.

מאז מפגינה הכוכבת קצת יותר יציבות, לפחות כלפי חוץ, ויש מי שישייכו אותה למערכות היחסים שהיא מנהלת עם בחורים אנונימיים יחסית. האחרונה שבהן היא עם צ'רלי אברסול, מפיק טלוויזיה, ממנו נפרדה רק השבוע. הקשר ביניהם היה דביק לחלוטין, כולל חופשות משפחתיות עם הילדים ועוגות ענק עם כיתובים כמו "צרלי ♥ בריטני". את כל היופי הזה היא שיתפה עם העולם באינסטגרם, אבל עם בוא הפרידה, נעלמו כל התצלומים המשותפים מחשבונה של ספירס. לגיטימי, בהתחשב בעובדה שבאינסטגרם אי אפשר לגזור את הראש של האקס מהתמונה. לפחות צ'רלי לא מרפה, עדיין, מהזיכרונות ומאפשר לנו להתרפק בחשבון שלו.

תרימי: מה תצטרכי לעשות בשביל לקבל תפקיד בסרט של אדם סנדלר

זו לא התקופה המוצלחת ביותר להיות אדם סנדלר. אחרי שקבוצת שחקנים ממוצא אינדיאני עזבה במחאה את סט צילומי סרטו האחרון, "ששת המגוחכים" (Ridiculous 6), תוך טענות לגזענות, סנדלר מצליח להוכיח שהוא יודע להיות גם סקסיסט. הוא, או לכל הפחות אנשי הליהוק של סרטו החדש, ששלחו את קוד הלבוש הבא לשחקניות שנבחנו לתפקיד בסרט: "גופיה שחורה (או כהה) ומחמיאה עם מחשוף (חזיות פוש אפ יתקבלו בברכה)".

מי שלא שתקה על המעשה היא השחקנית רוז מק'גוון, שקיבלה את ההודעה והחליטה לפרסם אותה בטוויטר. על פרטיותו של סנדלר היא ניסתה לשמור, כשחשפה רק שמדובר בסרט של מי ששמו מתחרז עם "מאדאם פאנהנדלר" (מקבץ נדבות). מק'גוון לקחה את העניין ברוח טובה אבל החשיפה שלה הצליחה לעצבן הרבה אנשים, ובצדק. כי למה שישפטו אותך על כישורי המשחק שלך כשאפשר לשפוט אותך על איך החזה שלך נראה?

פושע חלקלק: טייגה כתב שיר מפליל במיוחד על חברתו הקטינה קיילי ג'נר

מערכת היחסים בין המוזיקאי טייגה לבת זוגו קיילי ג'נר לא באה לאף אחד בטוב. שום דבר חיובי מעולם לא נכתב עליה, בעיקר הודות לעובדה שטייגה בן 25 וקיילי הקטינה רק בת 17. השבוע שחרר הראפר שיר חדש בשם Pleazer, הכולל שורות מפלילות כמו "הולך לחטוף עבירה" או "מצוץ את כ*ס הקרדשיאן הזה" (בתרגום חופשי). לא צריך הרבה בשביל להבין שמדובר בשיר די דוחה, וברחבי הרשת נשמעו קולות המאשימים את טייגה בבעילת קטינה. טייגה טוען שכתב את השיר לפני שנתיים, כך שניתן להסיק שכל היופי הקרדשיאני הזה מוקדש לאקסית שלו, הדוגמנית והחשפנית לשעבר, בלאק צ'יינה. חכה עוד חודש וחצי, טייגה. ב-10 באוגוסט קיילי חוגגת 18 וכל זה יהפוך להיות בסדר!

כנסייה בלי שכל: ארגונים נוצרים יוצאים נגד הסדרה הלא נכונה

בחודש שעבר עלתה בערוץ "לייפטיים" התכנית Preach"", העוקבת אחר כומרות (נשים המשמשות בתפקיד כומר), מטיפות ונביאות, ואחרי קהל המאמינים הנאסף אחריהן. מדובר בדרך כלל באנשים ממעמד סוציו אקונומי נמוך עם סיפורי חיים שנראים כמו כל הפלאשבקים מ"כתום זה השחור החדש", כאלו שהריאליטי אוהב למרוח על המסך ואז להשליך לכלא. אבל הניצול הזה הוא לא מה שעלה לכמה ארגונים נוצרים על העצבים, אלא דווקא העובדה שהתכנית מעיזה להציג כמורה אחרת, כלומר כזו שאוהבת יותר העצמה אישית ופחות בקטע של לאנוס ילדים. אז עצומות נפתחו ואנשים חתמו בהמוניהם ועכשיו כולם נורא שמחים כי הם הצליחו, לטענתם, להביא לביטול הסדרה. ב"לייפטיים" בינתיים עסקים כרגיל, אבל היינו שמחים לראות את ההתגייסות הנוצרית המלבבת הזו גם כלפי נוצרים אדוקים דוגמת ג'וש דאגר.

אצלנו בחצר: טורי ודין משלימים הכנסה

השבוע התחיל הקיץ באופן רשמי, ומבחינת טורי ספלינג ודין מקדרמוט זה אומר דבר אחד: גראז' סייל! הזוג המרושש הוציא במהלך סוף השבוע את כל הזבל שלהם לחצר, בתקווה שעדיין יש אנשים שם בחוץ שיתרשמו מחפצים שדונה מרטין נשמה בקרבתם. ואם זה נשמע לכם מוכר, אתם צודקים. זו לא הפעם הראשונה שספלינג מציעה את מרכולתה לעוברים והשבים, אך כנראה שאזל מלאי הממורביליה מ"בוורלי הילס 90210" והרוכשים הפוטנציאלים נאלצו להסתפק בבגדי הריון ישנים ומיליון צנצנות מייסון. הדברים שאנחנו עושים כדי לא להשלים עם אמא וליהנות מירושת 600 מיליון הדולר של אבא.

טורי ודין חי בלה לה לנד. yes
בקרוב ישנים במחסן? טורי ספלינג ודין מקדרמוט/yes

משמר כבוד: פמלה אנדרסון היא מעכשיו רוזנת

פעילותה ארוכת השנים של פמלה אנדרסון למען זכויות בעלי החיים זיכתה אותה בתארים רבים, אבל מעתה היא גם בת אצולה. במהלך ביקור באיטליה הוכתרה כוכבת "משמר המפרץ" כרוזנת, כאות הוקרה על מאמציה. גם בניה, דילן וברנדון, לא נשארו הידיים ריקות, והם זכו לתואר אבירות. את התארים העניק נסיך מונטנגרו סטפן סרנטיק, רק שבמונטנגרו הפסיקו עם כל הקטע המלוכני עוד בתחילת המאה הקודמת, והנסיך המדובר הוא בן מלוכה מטעם עצמו, מה שמעמיד את כל הרוזנות הזו באור די מפוקפק. בסדר, הוא לא נסיך ואת לא בת של מלך, אבל אם זה מה שיעזור בשימור הדגה באזור, שיעניקו לה גם תואר נסיכה בממלכה התת-מימית אטלנטיקה.

Santa Margherita, Italy Countessa de' Gigli

A photo posted by The Pamela Anderson Foundation (@pamelaanderson) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully