וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ת'רסטון מור: "ישראל מפרה זכויות אדם"

26.6.2015 / 20:25

שלושה חודשים לאחר שביטל את הופעתו בישראל ללא הסברים, מספק סולן סוניק יות' לשעבר את הסיבה בהצהרה רשמית: הצטרפותו לחרם התרבותי על ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מור ולהקתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

ת'רסטון מור מצטרף לחרם התרבותי על ישראל. סולנה לשעבר של סוניק יות' חשף בהצהרה רשמית את הסיבה לביטול הופעתו בישראל בחודש אפריל האחרון. "לאחר חשיבה ארוכה הגעתי למסקנה שהופעתי בישראל תתנגש עם הערכים בהם אני מאמין. הבנתי שחרם אקדמי ותרבותי הוא הכרחי על מנת לחשוף את המציאות בה זכויות אדם מופרות באופן ברוטלי, בין היתר בגלל חוקיה המפלים של ישראל והכיבוש בשטחים, והרגשתי שאני צריך לבטל את הופעתי", כתב מור. בהמשך ההצהרה מתנצל מור בפני קולגות ומעריצים ומתחייב כי יפסיק לתמוך בחרם כשתמיכה זו לא תהיה הכרחית יותר. מור אף התייחס להופעתו בישראל בשנת 1996 וכתב כי היא היתה חוויה מדהימה וכי הוא מקווה לחזור לארץ פעם נוספת.

בחודש ינואר נודע כי מור ולהקתו צפויים להופיע באפריל. כחודשיים לאחר מכן הודיעו מפיקי המופע על ביטול אולם לא נמסרה סיבה רשמית לביטול. במקביל לפעילותו בסוניק יות', שנמשכה כשלושה עשורים (כמו גם נישואיו לסולנית הלהקה קים גורדון) ברקורד של מור נמצאים שיתופי פעולה רבים והרכבים צדדיים, לייבל עצמאי, עריכת מגזינים ממוזיקה, כתיבת שירה, הוראה, וארבעה אלבומי סולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully