וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "אמא ואבאז" בפייסבוק: הסדרה בוטלה

29.6.2015 / 19:59

אבנר ברנהיימר חשף הערב כי הסדרה המצליחה שכתב עבור HOT לא תשוב לעונה שנייה. "אני מקווה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה", כתב בעמוד הפייסבוק שלו

אמא ואבאז/NEXT TV

אבנר ברנהיימר, יוצר סדרת הדרמה "אמא ואבאז" חשף הערב (שני) בעמוד הפייסבוק שלו כי הסדרה לא תשוב לעונה שנייה, וזאת על אף שכתב כבר את כל 12 הפרקים המתוכננים. "בצער רב, אחר שלוש שנות עבודה, חודשיים לפני הצילומים, קיבלתי היום הודעה מהוט שלא יעלו את העונה השנייה של 'אמא ואבאז'", כתב ברנהיימר.

התסריטאי קבל על כך שדווקא בשבוע בו אישר בית המשפט העליון בארה"ב נישואים חד-מיניים, מחליטה HOT לבטל את הסדרה. "יצאנו יחד למסע ארוך ומלא תהפוכות נפש", כותב ברנהיימר, "במהלכו נכתבה עונה שנייה סוערת, רומנטית ומפתיעה עם עלילות חדשות ודמויות חדשות מלאות פוטנציאל, לצד דמויותיהן של יפתח קליין, יהודה לוי, מיה דגן, מאור בן הרוש, רוני אהרון ורבים אחרים".

ברנהיימר חתם את דבריו בתקווה כי לא מדובר בסוף פסוק. "אני מקווה שלא נאמרה עדיין המילה האחרונה... לכל מי שליווה אותי בדרך הקשה והמרתקת הזאת, תודה מראש על התמיכה. I Will Survive".

אבנר ברנהיימר. ניר פקין
אולי לא נאמרה המילה האחרונה. אבנר ברנהיימר/ניר פקין

בתגובה לוואלה תרבות אמר ברנהיימר: "אני עצוב וכואב שזאת ההחלטה, לאחר 3 שנים של עבודה מאומצת עם שירלי מושיוף וארז קו-אל. אני מקווה שנמצא לסדרה במה חדשה, זו באמת סדרה אהובה ומצליחה, ויש לה מקום על מסך הטלוויזיה בישראל". טמירה ירדני, מפיקת הסדרה הסתפקה ב"אין תגובה".

מ-HOT נמסר בתגובה: "במכלול הסדרות שאנחנו עומדים להפיק בשנים הקרובות, הוחלט לא להוציא לפועל את העונה השנייה של אמא ואבאז. אנו גאים בדרמה הייחודית הזו, ועל ההזדמנות לעבוד עם יוצר מוכשר כמו אבנר ברנהיימר וחברת ההפקה 'טדי הפקות', ובטוחים שתהיינה עוד הזדמנויות ליצירה משותפת בעתיד"

"אמא ואבאז" עלתה לשידור בנובמבר 2012 ועסקה בקורותיהם של שלושה הורים, זוג גברים ורווקה סטרייטית, שמנסים לבנות תא משפחתי סביב התינוק שנולד להם. התוכנית נחשבה לפורצת דרך בעיקר בשל ההצגה של מודל המשפחה החדש על המרקע הישראלי והצגת שאלות לגבי הורות וזהות מינית. הסדרה זכתה להצלחה בקרב המבקרים והצופים, וההחלטה לבטלה מגיעה בהפתעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אמא ואבאז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully