וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גברי בנאי: "הדברים שאמרתי על רגב היו מיותרים, אבל היא מוכיחה שצדקתי"

29.6.2015 / 22:16

אחרי שכינה את השרה רגב "בהמה" בריאיון לוואלה תרבות שעורר סערה, גברי בנאי חוזר בו חלקית בריאיון לחדשות 2 ("אמירה מיותרת"). עם זאת ציין כי התנהלותה של השרה מצדיקה את דבריו. השרה רגב בתגובה לוואלה תרבות: "גברי עדיין מגשש את מילותיו באפלה"

גברי בנאי מכנה את מירי רגב "בהמה"/מראיין: שגיא בן נון; צילום: ראובן קסטרו, יואב דודקביץ', עומר מירון

(בוידאו: הריאיון המוקלט עם גברי בנאי מה-14 במאי)

השחקן גברי בנאי התייחס הערב (שני) לראשונה לסערה שחוללה התבטאותו כנגד שרת התרבות מירי רגב. "זה היה מיותר מה שאמרתי", אמר בנאי בריאיון למהדורת החדשות של ערוץ 2, "אבל זה כל מה שאני יכול להגיד".

בשיחה עם וואלה תרבות ביום מינויה של רגב לתפקיד השרה, אמר בנאי לוואלה תרבות: "אני פשוט לא מאמין, זה הכל... בעיני היא בהמה. אני בכלל המום איך היא הגיעה לדרגת אלוף משנה או תת אלוף בצבא. אני לא מאמין. הדבר היחידי שאפשר להגיד זה 'כפיים'".

הערב סירב בנאי להתייחס לדברים, אולם לבסוף נאות לחזור בו מדבריו באופן חלקי. "זה לא מתאים לי להגיד את מה שאמרתי, אבל אמרתי את זה", הסביר, "והיא גם מתעקשת, אגב, להוכיח שצדקתי. אבל זה כל מה שאני רוצה להגיד".

שרת התרבות מירי רגב אמרה היום בתגובה לוואלה תרבות: "גברי עדיין מגשש את מילותיו באפלה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנצל, אבל לא עד הסוף. גברי בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השרה רגב התייחסה לדברים כבר באותו יום ואמרה בשיחה עם כתבים: "אני לא אשפוט אף אחד על האמירות שלו, אבל אני חושבת שהאמירה הזו מיותרת. אזמין את גברי בנאי אליי למשרד ואסביר לו שאני הולכת להיות שרת התרבות של כולם, ואני מבטיחה לו שהוא יופתע ממני".

לאחר מספר שבועות התייחסה רגב שוב לתקרית בריאיון למגזין "את", ואז חשפה כי נפגעה מהדברים. "אני לא אגיד שלא רציתי להיכנס בגברי, שפתח את הפה ואמר עליי 'בהמה', או בשלום חנוך, אבל קיבלתי החלטה שברגע שאני בתפקיד של אחראית עליהם, אני לא אשחק במשחק המלוכלך שלהם".

(עדכון אחרון: 00:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully