וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב החתולות של בריטני ספירס ואיגי אזליה

30.6.2015 / 15:12

בריטני ספירס והראפרית איגי אזליה נמצאות בעיצומו של דו קרב מתמשך ברשת בעקבות כשלון השיר "Pretty Girls". דווקא שיר טוב, לא ככה?

צילום מסך

המריבה הגדולה של בריטני ספירס ואיגי אזליה החלה לאחר שהשיר "Pretty Girls" לא הצליח כמצופה. בתחילת השבוע מעריצה של אזליה צייצה לזמרת שהשיר "לא ממש הצליח". הציוץ כנראה הדליק את הראפרית האוסטרלית שלא נשארה חייבת והחלה לתקוף. בין השאר כתבה אזליה: "קשה להצליח כשלא מפרסמים את השיר בטלוויזיה או בהופעות", כשהיא מתייחסת לספירס, שלא ממש שיתפה פעולה עם יחסי הציבור. כשעיתונאי המוזיקה התחילו לרנן שאזליה מלכלכת על ספירס היא צייצה: "אני לא חייבת ללקק לה 24/7 כדי להיות חברה שלה". ספירס כמובן לא נשארה חייבת וצייצה "איזה מזל שיש לי הופעות מתוכננות לכל השנה", כשהיא מתייחסת לסיבוב ההופעות של אזליה שבוטל עקב מכירת כרטיסים נמוכה.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully