וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: אל תתעסקו עם הריהאנה

2.7.2015 / 9:53

הקליפ החדש של הזמרת כולל התעללות, רצח, עירום, כסף ושיזוף בביקיני על יאכטה - לא בהכרח בסדר הזה. אם אתם מתכוונים לצפות בו, ודאו שאתם לבד. לייב בלוגינג תרבותי

21:19 - גל גדות מככבת בשער "Entertainment Weekly"

ההייפ והבאזז לקראת "באטמן נגד סופרמן" מגיע לשיא עם חשיפת שער הגיליון החדש של "Entertainment Weekly". גדות מככבת כוונדר וומן לצד בן אפלק כבאטמן והנרי קאוויל כסופרמן ובאמת שכבר אין לנו יותר מה להגיד על הסרט. לפחות לא היום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

17:45 - טריילר דנדש ל"קיץ אמריקאי חם ורטוב"

האנשים הטובים של נטפליקס משגרים טריילר חדש וארוך ל"קיץ אמריקאי חם ורטוב", הסדרה שחוזרת אל סרט הקאלט מ-2001 על קורותיהם של החניכים והמדריכים במחנה קיץ אמריקאי ב-1981. משתתפי הסרט חוזרים לסדרה שעלילתה מתרחשת עוד לפני המאורעות של הסרט למרות שכולם זקנים עכשיו ב-15 שנים.

17:26 - תמונה ראשונה: גל גדות כדיאנה פרייס

הקמפיין מתחמם, עכשיו כבר קיבלנו תמונה ראשונה משמעותית מתוך הסרט עם גדות לראשונה בתפקיד דיאנה פרייס (הזהות הבדויה של וונדר וומן). התמונה מתפרסמת במסגרת ריאיון שערך מגזין "Entertainment Weekly" עם בן אפלק, שנראה כאן לצדה של גדות בדמות ברוס וויין.

"באטמן הוא בעצם הגרסה האמריקאית להמלט", הסביר אפלק, "אנחנו מקבלים את זה ששחקנים שונים יוצרים פרשנויות שונות שלו. בגרסה הזאת הוא כבר בסוף הדרך שלו, אולי אפילו בסוף חייו. יש סוג של תשישות שאופפת את הדמות הזאת". האם דיאנה פרייס תהיה התרופה שתחזיר את הרעננות לאיש העטלף? לפחות לפי התמונה הזאת נראה שזה אפשרי.

"באטמן נגד סופרמן" יגיע לבתי הקולנוע, למקרה ששכחתם, ב-25 במרץ, 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפאוור קאפל החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:50 - ככה תיראה דמות הצעצוע של גל גדות

אולפני וורנר מתחילים את קמפיין הקידום לקראת "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", קמפיין שאמור להכניס הרבה מאוד כסף. השלב הראשון הוא חשיפת דמויות הצעצוע של כוכבי הסרט, שיימכרו לראשונה בכנס קומיק-קון בסן דייגו בשבוע הבא.

אם רציתם לדעת איך תיראה גל גדות בסרט, זה יהיה הדבר הקרוב ביותר למקור (מאחר ולא זכינו לראות אותה בטיזרים ששוחררו עד כה). גם באטמן של בן אפלק וסופרמן של הנרי קאוויל זוכים לדמויות משלהם כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיני גל. דמות הצעצוע של וונדר וומן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צעצועים מסרבים להיות אויבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

13:04 - כל מה שרציתם לדעת על "מלרוז פלייס" ומעולם לא העזתם לשאול

מסורת סרטי "מאחור הקלעים" של רשת לייפטיים ממשיכה במסורת הטראש הקדושה. אחרי הסרטים על "בברלי הילס 90210" ו"צער גידול בנות", מכריזים שם היום גם על "The Unauthorized Melrose Place Story".

על פי ההודעה של הרשת, סרט הטלוויזיה יחקור את הדרמות מאחורי הקלעים של הסדרה, החל מהאודישנים לסדרה ועד לעזיבה המתוקשרת של הת'ר לוקליר.

אמנדה וודוורד. באדיבות yes,
בקרוב נגלה את האמת? הת'ר לוקליר/באדיבות yes

13:00 - "הגננת" של נדב לפיד זכה בפרס הראשון בפסטיבל טייפה

פסטיבל טייפה, מהפסטיבלים הגדולים והחשובים באסיה, העניק הלילה את הפרס הראשון ל"גננת", סרטו של נדב לפיד. בנוסף לתואר הוענקו ללפיד גם 60,000 דולר טייוואני (כ-20 אלף דולר אמריקאי) ובנימוקי השופטים נכתב שמדובר בסרט "מסתורי, מרגש ומלא חמלה".

סרטו של לפיד ממשיך לעשות חיל מאז הוקרן לראשונה בפסטיבל קאן בשנה שעברה. מאז הספיק להיבחר על ידי שורה של מבקרים לאחד מעשרת הסרטים הטובים של השנה, להופיע בפסטיבלים משפיעים ברחבי העולם וכמובן להפצה רחבה במדינות רבות.

12:56 - האישה הזאת ממש - אבל ממש - התרגשה מ"עולם היורה"

יש אנשים שיצאו מ"עולם היורה" והרגישו עצובים על אובדן הילדות ושעתיים מהחיים, ומנגד יש גם מי שהתקשו מאוד להירגע. האישה בסרטון שלפניכם לא הצליחה להספיק לבכות מאושר במשך רבע שעה תמימה, לאחר שסיימה לראות את ברייס דאלאס-הווארד בורחת על עקבים מטי-רקס. רק בריאות אנחנו אומרים.

10:47 - מתגעגעים ל"סיליקון ואלי"? האתר של פייד פייפר מחכה לכם

ריצ'רד, ארליך, ג'ארד, דינש וגילפויל יצאו לפגרה אחרי עונה שנייה יוצאת מן הכלל, אבל הותירו אותנו עם משהו לחזור אליו כשהגעגועים ל"פייד פייפר" יהיו חזקים מדי. האתר הרשמי של חברת כיווץ המידע מכיל את כל המידע הגיקי שתצטרכו לגבי הטכנולוגיה, כמו גם פוסטים טיפשיים של ארליך וברכות מרגשות של ג'ארד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחזרו כבר!/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:34 - יכול להיות שזה קרה? ג'ורג' מרטין סיים את הספר השישי?

מיני התקף לב משולב בריור מתמשך נגרם למיליוני מעריצים ברחבי העולם אתמול. זה קרה אחרי שג'ק בנדר, אחד מהבמאים שנבחרו לעונה החדשה של "משחקי הכס", כשטען שג'ורג' מרטין סיים את כתיבת הספר השישי בסדרת "שיר של אש ושל קרח".

בנדר השתתף בסשן שאלות ותשובות באתר Reddit, וכשנשאל על ידי אחד הגולשים אם הספיק כבר לקרוא עותק מוקדם של הספר השישי כהכנה לעונה החדשה, ענה בפשטות "כן".

התשובה הזאת הכניסה, כאמור, את מעריצי הספרים לאקסטזה. ארבע שנים חלפו מאז ש"ריקוד עם דרקונים" יצא לאור. מאז הוצף מרטין באינספור שאלות ותהיות לגבי מועד סיום הספרים, אך סירב בתוקף לספק תאריך יעד. האם יכול להיות שכמעט בדרך אגב מתברר שהוא סיים את העבודה?

על פי אתרי המעריצים של הספרים, השמחה עדיין מוקדמת. מקור בסדרה מסר לאחד מהם: "בנדר לא קרא עותק מוקדם של 'רוחות האביב'. הוא כנראה התבלבל וחשב ששואלים אותו לגבי תסריט העונה השישית כשהשיב על השאלה".

על אף שהדבר מעולם לא אושר רשמית, ההנחה הרווחת היא שמרטין סיפק ליוצרי הסדרה לפחות קווים מנחים לקראת העונה הקרובה, המבוססים על הספר הבא. האם הם ישתמשו בהם או לא? נותרו עוד 9 חודשים לגלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיים או לא? ג'ורג' מרטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:25 - ריהאנה היא הזמרת המצליחה ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הדיגיטלית

אם לא הספיק הקליפ המטריד הזה, אנחנו נאלצים לבשר שגם אהובתנו היחידה והנצחית, מלכת הפופ הבלתי מעורערת והטיילור הגדולה מכולן - כבר לא מחזיקה בתואר הזמרת המצליחה ביותר במכירות מוזיקה דיגיטלית.

איגוד תעשיית ההקלטות של ארה"ב חשף כי ריהאנה חצתה את ראשונה רף 100 מיליון הסינגלים שנמכרו ברשת. עשר שנים בלבד נדרשו לה כדי להגיע להישג הזה מאז ש"Music of the Sun" הוצא למכירה ב-2005. סוויפט מדורגת במקום השני ברשימה וקייטי פרי שלישית.

ריהאנה. GettyImages
אני לא מעוניינת להגיב/GettyImages

10:15 - הוא כבר ילד אמיתי: פינוקיו מקבל סרט "אמיתי"

המגמה של יציאת פנטזיות הילדות מבית דיסני ל"עולם האמיתי", נמשכת כבר כמה שנים טובות. "אליס בארץ הפלאות", "שלגייה והצייד", "מליפיסנט" ו-"סינדרלה" כבר עשו את זה בשנים האחרונות. עכשיו נראה שהגיע גם תורו של פינוקיו להצטרף לגל החדש ולצאת מעולם האנימציה.

הבמאי פול תומאס אנדרסון ("זה ייגמר בדם", מגנוליה", "המאסטר") יכתוב ויביים את הסרט, אותו מפיק רוברט דאוני ג'וניור, שגם יגלם את ג'פטו. אם לשפוט לפי הסגנון של אנדרסון, "פינוקיו" החדש צפוי להיות קודר וציני מאי פעם, שונה לחלוטין מהדמות עליה גדלנו בקלטות הילדים.

פינוקיו. GettyImages
נתראה בקולנוע/GettyImages

09:57 - דם, עירום והתעללות - הקליפ החדש של ריהאנה

אם מסיבה כלשהי הלוויתם מריהאנה כסף בעבר ושכחתם להחזיר, אולי כדאי שלא תצפו בקליפ החדש ל"Bitch Better Have My Money". בעצם, תנו לנו לנסח את זה מחדש: אם הנפש שלכם רכה, אם אתם במשרד כרגע, אם יש סיכוי שמישהו אחר עשוי להתגנב מאחוריכם ולצפות בזה, או בגדול אם אתם לא בעד מוזיקה נוראית - אולי לא כדאי שתצפו בקליפ הזה.

ריהאנה מככבת בקליפ החדש בתור גובת חובות, מלווה בחבורה של שותפות לפשע וכלב, שיוצאת לנקום באדם שזוכה לשם "רואה החשבון". בתפריט: חטיפת אשתו, עינויים, קשירות ובסופו של דבר רצח. כל זה מלווה בעירום פרונטלי של כמעט כל המופיעים, בראשותה של ריהאנה.

אריק רוברטס ומאדס מיקלסן מככבים בסרטון בתור השוטר ובעל החוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully