וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטריף את הרשת: ההומלס שמנגן בפסנתר כמו מאסטרו

2.7.2015 / 16:55

אחרי ששכל את אשתו ואיבד משמורת על בנו, התדרדר דונלד גולד לחיים ברחובות סרסוטה. כשהעירייה החליטה להציב פסנתר ציבורי ברחוב, הוא הפתיע את כולם עם יכולות מוזיקליות מרשימות

צילום מסך

דונלד גולד, חסר בית בן 51, היה נותר ככל הנראה "שקוף" לעוברים והשבים בסרסוטה, פלורידה, אילולא החליטה העירייה להתקין פסנתרים ציבוריים בפינות רחוב. בזכותה הפך גולד בשבועות האחרונים לסנסציה ומוקד למשיכת קהל, כשהוא מפליא בנגינה וירטואוזית להנאת העוברים והשבים. אחת מהנשים שחלפו על פני הפסנתר בזמן שגולד ניגן החליטה להנציח את ביצועיו ולהעלות את הסרטון ליוטיוב. במהלך היומיים הבאים צפו בו למעלה מ-2 מיליון גולשים. האינטרנט התאהב.

"יצאנו החוצה כדי לדבר ואז ראינו אותו מנגן וזה היה כל כך מדהים, עד שהוצאתי את הטלפון שלי והתחלתי לצלם את הכל בוידאו", סיפרה אורורה הנרי בריאיון ל-ABC News. "כמובן שלא דמיינתי שהסרטון הזה יהיה כל כך פופולרי. גולד עצמו סיפר שיכולת הנגינה המופלאה התגלתה כבר בילדות כשהחל לנגן בקלרינט, לאחר מכן המשיך להתמקצע בכלי נגינה נוספים והפך לחבר בלהקת המארינס. עם שחרורו מהצבא נרשם לבית ספר למוזיקה במטרה להפוך למורה, אולם שכר הלימודים הגבוה לא אפשר לו להשלים את לימודיו.

גולד נישא ועבד בעבודות שונות עד שב-1998 הלכה אשתו לעולמה. הטרגדיה גרמה לו להיקלע לדיכאון עמוק והתמכרות לאלכוהול שבעקבותיהם איבד את המשמורת על בנו בן ה-3. כיום הוא מתגורר ברחובות העיר. בריאיון ל-ABC News סיפר גולד כי על אף שמעולם לא השלים את לימודיו, הוא מרגיש שהוא מלמד את כל מי שמגיע לצפות בו. "אני מסוגל לנגן כל דבר מבילי ג'ואל ועד באך. זה לא משנה אם הפסנתר הוא חדש או משומש, ברגע שילד מגיע לנגן על הפסנתר שלי אני גורם לו להתאהב בנגינה".

  • עוד באותו נושא:
  • הומלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully