וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמך חדש חושף: ביל קוסבי הודה כי סימם נשים לצרכי מין

7.7.2015 / 7:24

עדות שהעניק הקומיקאי במהלך משפט ב-2005 חושפת שימוש בתרופות לטשטוש הכרה כאמצעי לקיום יחסי מין עם נשים. בנוסף שלח קוסבי כספים למתלוננות לפחות במקרה אחד

מערכת וואלה!

אחרי העדויות הקשות של עשרות קורבנותיו, הסיפורים הקשים וההתחמקות מתשובות - מתברר שביל קוסבי הודה כבר לפני עשור בכך שעשה שימוש בסמים כדי לגרום לנשים לשכב עמו. במסמך שהגיע לידי סוכנות הידיעות AP, ובו תיעוד של עדות תחת שבועה שהעניק קוסבי במהלך משפט בשנת 2005, חשף הקומיקאי כי נתן לשלוש נשים כדורים מסוג "בנדריל" המטשטשים את ההכרה. התובעת במשפט, עובדת באוניברסיטת טמפל, הגיעה בסופו של דבר להסדר עם קוסבי מחוץ לכותלי בית המשפט.

במהלך עדותו סיפר קוסבי כי נהג להחזיק ברשותו מספר מרשמים לתרופה מסוג Quaaludes, אשר משמשות לטיפול בחולים הסובלים מנדודי שינה קשים. לטענתו הוא חלק את המרשמים עם "אנשים אחרים". בתשובה לשאלה "האם כשקיבלת את המרשמים, היה בכוונתך לנצל את השימוש בתרופה כדי לגרום לנשים צעירות לשכב איתך?", השיב קוסבי בחיוב.

ביל קוסבי. AP
לא מסתיר את השיטה. ביל קוסבי/AP

קוסבי הודה גם כי שכב עם המתלוננת במשפט, אז נערה בת 19, בעודה תחת השפעה תרופות. "פגשתי אותה בלאס וגאס מאחורי הקלעים. נתתי לה Quaaludes וקיימנו יחסי מין". עורכי דינו של הקומיקאי ניסו למנוע את פרסום המסמך בטענה כי מדובר באדם "פרטי". בית המשפט הסכים להשאיר כמה מהפרטים חסויים בשלב זה, אך התיר לפרסם את מרבית הפרטים שפורסמו בו. ביניהם עדות נוספת של קוסבי, לפיה ביקש מאדם בשם תום לוס להעביר כסף למתלוננת אחרת, מבלי לספק הסברים לגבי מטרת הכספים. בתשובה לשאלה: "האם שלחת בעבר כספים לנשים נוספות?", השיב קוסבי כי אינו בטוח.

במשך שנים טענו קוסבי ומקורביו כי ההאשמות נגדו נבעו אך ורק מרצונן של נשים להתפרסם על חשבונו. כעת, משנחשף כי הודה בעצמו במעשים, עשויה להתחדש הקריאה להעמיד אותו למשפט על מעשיו.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully