וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הלהיט של טיילור סוויפט בעשרים ביצועים שונים

7.7.2015 / 10:21

המפיק ג'רי ויינטראוב הולך לעולמו בגיל 77 ו-"Bad Blood" של טיילור סוויפט זוכה לגרסת כיסוי משודרגת. לייב בלוגינג תרבותי

22:08 - הארי שירר חוזר ל"משפחת סימפסון"

הקול מאחורי מר ברנז, נד פלנרז, סמית'רס ועוד דמויות צהובות אהובות רבות, ישוב לתוכנית בה עבד ברציפות במשך כל אחת מ-26 עונותיה. ה-Entertainment Weekly מדווח כי שירר חתם על חוזה חדש לשתי עונות עם אופציה לשתיים נוספות (כלומר עד העונה ה-30). העונה הקרובה כבר החלה להצטלם וחלק מהפרקים כבר הושלמו, ללא דמויתיו של שירר. שובו עשוי להוביל לכך שהן ייעדרו מהפרקים הראשונים של העונה.

כזכור, שירר הודיע במאי האחרון על עזיבתו את הסדרה כתוצאה מאי הסכמות בנושאי שכרו. כעת נראה שהמחלוקות בינו לבין מנהלי התוכנית לובנו והמשפחה הצהובה שוב בהרכב מלא.

מר ברנז. באדיבות yes,
הקול של מר ברנז חוזר/באדיבות yes

16:35 - פסק דין תקדימי: סבלתם בהופעה? כספכם יוחזר

העובדה שהופעות מוזיקה בישראל מתומחרות בצורה מוגזמת כבר למדנו לקבל, אבל מה קורה כששילמתם ממיטב כספכם וההופעה לא ענתה על הציפות (אנחנו מסתכלים עלייך ריהאנה)? ובכן, מתברר שאפשר לעשות לא מעט.

פסק דין תקדימי שפורסם בפינלנד אחרי פנייה למועצה המקומית לצרכנות, קבע כי מעריצים שרכשו כרטיסים להופעה של צ'אק ברי ב-2013 יהיו זכאים להחזר כספי מלא. כל זאת מפני שברי, שסבל משפעת ביום ההופעה, נשמע רע במהלך ההופעה ואף התנצל בפני הקהל שהגיע להופעה.

על פי קביעת המועצה, במקרה שבו שרמת ההופעה היא באופן מובהק מתחת לציפיה הממוצעת - יהיו זכאים רוכשי הכרטיסים לקבל את הכסף חזרה.

ריהאנה בהופעה בפארק הירקון. נמרוד סונדרס
את שמעת את זה, ריהאנה?/נמרוד סונדרס

13:51 - השחקנית אמנדה פיטרסן הלכה לעולמה בגיל 45

אמנדה פיטרסן , הזכורה בעיקר בזכות סרט הנעורים "Can't Buy Me Love" מ-1987, הלכה לעולמה. הסרט, ששמו מתכתב עם הלהיט של הביטלס, עסק בתלמיד לא פופולרי שמשלם לאחת הבחורות הפופולריות בתיכון להתחזות לחברתו, על מנת שיוכל ליצור קשרים חברתיים. הסרט, בבימוי של סטיב ראש, נחשב לאחד מסמלי שנות ה-80 והושווה פעמים רבות לסרטי ההתבגרות של ג'ון יוז.

על פי דיווח בסוכנות הידיעות AP פיטרסן נמצאה ללא רוח חיים בביתה שבקולורדו. במהלך הקריירה הקצרה שלה הספיקה להופיע גם ב"אנני". סרטה האחרון היה "Windrunner" ב-1994. מאז שפרשה מעסקי השעשועים נישאה פעמיים. היא הותירה אחריה בעל ושני ילדים.

12:44 - כך נעשה הקרב הגדול ביותר של העונה ב"משחקי הכס"

זוכרים את הקרב בהארדהום? איזו שאלה, ברור שאתם זוכרים! זאת היתה הסצנה הכי מסעירה וסוחפת בעונה החמישית של "משחקי הכס" (שבגדול לא ממש היתה מסעירה וסוחפת), וכללה עבודת אפקטים מרשימה במיוחד. חברת El Ranchtio הספרדית, שמתמחה באפקטים, שיחררה וידאו מפורט במיוחד שמתאר את כל השכבות שנוספו כדי לייצר את התמננה הסופית.

11:41 - האם יוצרי "משחקי הכס" חשפו את גורלו של ג'ון שלג עוד בתחילת העונה?

נדמה שהעולם כולו עוסק כבר חודש שלם בגורלו של ג'ון שלג, בייחוד בשאלה האם מותו היה סופי ומוחלט או שמא מדובר רק בתכסיס לקראת שובו המפתיע בעונה השישית. אלא שכעת מתברר שיוצרי הסדרה התייחסו לשאלת גורלו של ג'ון כבר בתחילת העונה החמישית, ואפילו התייחסו ישירות לאחת התיאוריות שהתפתחו לאחרונה.

במהלך סשן שאלות ותשובות שנערך באוניברסיטת אוקספורד, נשאל קית הרינגטון מה הכי היה לגלם בתוכנית מלבד תפקידו. "הייתי רוצה להיות ווארג", השיב הרינגטון, "אני רוצה לחיות בתוך זאב". כזכור, ווארגים בעולם "משחקי הכס" הם אנשים שמסוגלים להיכנס אל תוך תודעתם של בעלי חיים. במקרה הנוכחי התיאוריה היא שרגע לפני מותו, ג'ון העביר את תודעתו אל זאב הבלהות שלו "אוב", ובכך המשיך להתקיים באמצעותו.

כשדיוויד בניוף, יוצר הסדרה שנכח אף הוא בפאנל, שמע את הדברים הוא השיב להרינגטון: "יש לי שתי מילים בשבילך: עונה שש". האם מדובר היה בהלצה בלבד או שמא ברמז מכוון? לפחות למעריצים יש עוד קמצוץ של תקווה להיאחז בה.

11:36 - טיזר-טריילר נוסף לספין אוף של "המתים המהלכים"

הטיזרים לקראת "Fear of The Waking Dead" עדיין לא חושפים שום דבר לגבי העלילה או הגיבורים החדשים, אבל הם בהחלט חזקים ביצירת אווירה. אחרי האיש שנמלט כל עוד נפשו בו מדמות בלתי מזוהה, אנחנו מקבלים הפעם אווירה "פסטורלית" קצת יותר. עד שמגיעים לסוף לפחות.

11:31 - פוסטרים חדשים ל"משחקי הרעב: עורבני חקיין - חלק ב'"

קטניס אוורדין ואנשי מחוז 13 כבר מוכנים להנחית את המהלומה הסופית על הקפיטול, ואם עדיין לא השתכנעתם אז הפוסטרים החדשים לקראת הסרט יעשו את העבודה. ג'ניפר לורנס והחברים נראים צבועים בצבעי מלחמה עם הכיתוב "המהפכה נוגעת לכולנו". הסרט הרביעי והאחרון בסדרה ייצא ב-20 בנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:15 - עשרים ביצועים שונים לשיר "Bad Blood"

הלהיט האחרון של טיילור סוויפט זוכה לשדרוג: אנתוני וינסנט, שמעלה באופן קבוע גרסאות כיסוי ליוטיוב, בחר לבצע את "Bad Blood" של סוויפט בעשרים דרכים שונות.

כתוצאה מהעיבוד של וינסנט, הלהיט הפופי של סוויפט הפך להיות גם להיט רוק בביצוע הרולינג סטונס ולהיט R&B בביצוע להקת TLC.

צפו בביצוע המרשים:

10:01 - המפיק ג'רי ויינטראוב מת בגיל 77

ג'רי ויינטראוב, האיש שעמד מאחורי סרטים כמו "אושן 11", "חיי עם ליברצ'ה" ו"קראטה קיד", הלך לעולמו בגיל 77 בביתו בקליפורניה. סוכנו של ויינטראוב מסר לתקשורת כי המפיק מת כתוצאה מדום לב.

"בימים הקרובים יהיו הרבה מחוות על חברנו, ג'רי ויינטראוב. נצחק מסיפוריו הגדולים ונריע להישגיו. בשנים הבאות הסיפורים וההישגים ישתבחו עם הזמן, בדיוק כמו שג'רי רצה. אבל לא היום, היום חברנו מת", אמר השחקן ג'ורג' קלוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully