וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנקית 54: הדברים שמדליקים כוכבי פורנו

9.7.2015 / 6:27

סרטון חדש חושף מה כוכבי המבוגרים נוהגים לצפות כשהם אין דה מוד. ובנוסף: הדוגמנית שחשודה בחמישה מקרי רצח והאישה שהעמידה את דונלד טראמפ במקום. חדשות הטראש של השבוע

יופי מסוכן: הדוגמנית שחשודה בחמישה מקרי רצח

"האם יש זמן להיות מלכת יופי?"' שאל בונו בשיר "מיס סרייבו", ולמרות שהוא מדבר על מציאות במלחמה עקובה מדם, החיים של מיס בוסניה מוצאים דרך להיות אומללים גם עשרים שנה אחרי ש-U2 שיתפו פעולה עם פבארוטי. אחרי שזכתה בתחרות היופי, עברה סולובודנקה טוסיץ' בת ה-29 לסרביה השכנה והפכה לסלב בארצות הבלקן, עם השתתפות ב"הישרדות" הסרבית וצילומים ל"פלייבוי".

עכשיו היא גורשה בחזרה לבוסניה והרצגובינה, לאחר ששמה נקשר בחמישה מקרי רצח ושרשרת מעשי שוד. על פי דיווחים בתקשורת העולמית, החשדות נעוצים במערכת היחסים הרומנטית בין הדוגמנית לבין גנגסטר מקומי בשם דארקו אלז, שכבר ריצה כמה עונשי מאסר במהלך חייו. טוסיץ' נעצרה בתום חקירה חשאית שזכתה לשם הקוד "מבצע בובה". כי גם כשאת רוצחת מסוכנת (לכאורה!), ימצאו איך לחפצן אותך.

סולובודנקה טוסיץ'. פייסבוק, צילום מסך
למקרה שאצטרך לפוטו רצח/צילום מסך, פייסבוק

עיר לכולנו: כלבה מתמודדת במרוץ לראשות העיר

היה זה שבוע עמוס בממלכת החיות. הראשונה להעיד זאת תהיה כלבה בשם דיאמונד, שהצטרפה לאחרונה למרוץ לראשות העיר סקנקטדי שבמדינת ניו יורק. דיאמונד בת ה-13 לא תוכל אמנם לכהן כראשת העיר, אבל מנהלת הקמפיין שלה, בת-אנוש בשם קאת'י פיצמוריס, בטוחה שלכל הפחות היא תוסיף קצת הומור למרוץ. "זה התחיל בתור בדיחה", סיפרה לעיתונות המקומית, "רצינו להפוך את המרוץ לקליל יותר".

דיאמונד היא לא חיית המחמד הראשונה שמתמודדת לתפקיד בעיירה, קדמו לה החתולים ספארקי ורוג'ר וכלבלב בשם לופרדו. התרומות לקמפיין הבחירות של דיאמונד יועברו מיד לעמותות למען בעלי חיים, ואולי שם ישכילו לקדם מטרות כמו להפסיק למנות לחיות מחמד "מנהלי קמפיין".

אילוסטרציה. ShutterStock
המצולמים אינם פוליטקאים. עדיין/ShutterStock

קואלה תרבות: הדובה הזו ממש רוצה לביים

חיה נוספת שלא ויתרה השבוע על שאיפותיה המקצועיות היא הקואלה מיילי, שרוצה נורא להיות במאית. מיילי השתלטה לצוות שידור אוסטרלי על אחת המצלמות בזמן שידור מפארק זוחלים מקומי, ובכך סיפקה ליבשת את הרגע הטלוויזיוני המפתיע ביותר שלה מאז שהחליפו את פיפה ב"קרוב רחוק".

KOALA KAM: Watch what happened when a koala decided to give us a hand while shooting a story today!

Posted by NBN Television on Wednesday, June 24, 2015

אמריקה, פאק יה! דונאלד טראמפ מתגזען ומקבל תגובה מאמריקה פררה

למרות שכולם משתדלים שלא לקחת אותו ברצינות, צריך מדי פעם להעמיד במקום את דונאלד טראמפ, עוד איש עשיר מדי שגם הכריז על מועמדות לנשיאות ארצות הברית. כבר בתחילת דרכו במרוץ הספיק איש העסקים להרגיז אוכלוסיות שלמות, כשהתייחס למהגרים ממקסיקו ומשאר אמריקה הלטינית כפושעים וכינה אותם "אנסים". השחקנית אמריקה פררה ("בטי המכוערת") החליטה לענות לו, ועשתה זאת באמצעות מכתב שפרסמה ב"האפינגטון פוסט" ובו היא מבקשת פשוט להודות לו. פררה מסבירה לטראמפ שהערותיו הגזעניות יצליחו להוציא המוני אמריקנים ממוצא לטיני אל הקלפיות, ומה שבטוח, אף אחד מהם לא יבחר בו. "בלי הקול הלטיני", חרצה, "אין סיכוי שתנצח בבחירות האלו". לצערנו היא לא חתמה בביטוי שטראמפ עצמו הצליח להפוך לקאלט, אבל כן, היא פחות או יותר אמרה לו "אתה מפוטר!".

אמריקה פררה. GettyImages
אמריקה האז ספוקן/GettyImages

בדיוק כמונו: כוכבי וכוכבות פורנו מספרים על מה מדליק אותם

רבים פונים לסרטים פורנוגרפיים בשביל להגיע לפורקן, אבל האם עצרתם וחשבתם מה עושים השחקנים עצמם כשהם זקוקים לאותה הקלה בדיוק? בפרק הנוכחי של סדרת הרשת "שאל כוכב פורנו" נדרשים בדיוק אל הסוגיה הזו. התשובות מגוונות: ג'יימס דין פונה לסרטי חובבים כי בשאר הסרטים הוא פשוט מכיר את כל המשתתפים וזה לא תמיד נעים; מיק בלו נהנה מסרטים בהם מככבת אשתו, אניקה אולברייט, שהיתה נוהגת ליהנות בעיקר מסרטוני אנימציית הנטאי. התשובה הכי מפתיעה הגיעה מאוברי סנואו, שלא התביישה להודות שמה שעושה לה את זה הן קלטות סקס בכיכובה. שיעור נהדר לכולנו על איך מסתדרים עם מה שיש, אפילו בפנטזיות.

בלי חארות: איימי שומר רוצה להיות "הרווקה" אבל יש לה תנאים

איימי שומר אולי סירבה כשהציעו לה להחליף את ג'ון סטיוארט ב"דיילי שואו", אבל יש תכנית בה היא דווקא כן תשמח להשתתף — "הרווקה". שומר הצהירה בעבר שהיא צופה אדוקה ואף השתתפה בעונה הנוכחית והעבירה סדנת סטנד-אפ למתמודדים. בראיון לערוץ E! הסבירה שומר שתסכים לתפקיד "הרווקה", רק אם יתנו לה לעשות זאת בתנאים לה: לקבל שכר הולם, "להיות עצמה" ושההפקה תפסיק ללהק "גללים". "העיסוקים שלהם נורא מוזרים", היא אומרת. "'בנקאי השקעות לשעבר'? 'חובב פרחים'? מה אתה עושה?". התנאים אמנם לא נשמעים מוגזמים בכלל, אבל קצת קשה להאמין שהאנושות מוכנה לאשה שמתנהגת כמו עצמה ומחוזרת בידי גברים שאינם גושי חרא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא יוצאת עם קקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully