וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר השתיקה: מי הזמין את השודדים לבית מקאלסיטר ב"שכחו אותי בבית"?

9.7.2015 / 10:01

תיאוריה חדשה שמתפרסמת באתר Reddit מעלה את האפשרות שפרנק, דודו השנוא של קווין, החליט להיפטר ממנו. לשם כך הוא דאג לשכור את שני השודדים ולשכוח להעיר אותו בבוקר

מי שכח את קווין בבית? התעלומה של "שכחו אותי בבית" נפתרה/מערכת וואלה!

עם כל החיבה שלנו לניינטיז ולמקולי קאלקין הילד, השארנו אותו ואת "שכחו אותי בבית" מאחור וסיכמנו להיפגש בספיישלים של ה-VOD לקראת חג המולד. מזל שיש אנשים קצת יותר אובססיביים מאיתנו, שהחליטו להעמיק ולגלות: למה באמת הושאר קווין מקאליסטר בבית באותו היום.

גם הפעם התיאוריה המחודשת מגיעה מאתר Reddit וממשתמש בשם Luminescence9, שהחליט להתמקד בדוד השנוא על קווין, פרנק. בדקות הראשונות עושה הסרט הכל כדי להבהיר לנו כמה פרנק מתעב את קווין. על פי התיאוריה, קווין גילה מזימה כלשהי של פרנק (שנרמז כקמצן שמסתיר את הונו מאחרים) שעשויה להיות קשורה במרמה כלשהי שבאמצעותה השיג פרנק את הכסף.

בתגובה מחליט פרנק להוציא לפועל תוכנית שמטרתה להיפטר מבן אחיו החטטן. הוא מתחיל בקשריו בעולם התחתון ומוצא שני גנבים שיסכימו להיפטר מן הילד בנוסף לשלל. בהמשך הוא "שוכח" להעיר את קווין בבוקר הטיסה המשפחתית ומוודא שאף אחד לא יוודא שהוא נעלם עד לרגע שבו זה כבר נהיה מאוחר מדי. הבעיה היחידה שעליה פרנק לא נתן את דעתו היא שאחיינו הוא סוג של מקגייוור קטן.

נשמע מופרך? אולי, אבל הסרט אכן טורח להדגיש את האיבה ההדדית בין קווין לפרנק, מבלי שתהיה לכך השלכה אמיתית על העלילה. האם הקשר הסודי הזה הסתתר שם כל השנים לנגד עינינו? נחכה עד להקרנת חג המולד הבאה כדי לחקור את הנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully