וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: נעצר כי ניגן את ההמנון האמריקאי ביום העצמאות

9.7.2015 / 11:05

גיטריסט אמריקאי למד שפטריוטיות זה נחמד, אבל עדיין צריך להתחשב בשכנים. וגם: למה באטמן כל כך כועס על סופרמן ומבזק טיילור סוויפט מורחב. לייב בלוגינג תרבותי

11:57 - האיש הזה נעצר כי הוא ניגן את ההמנון האמריקאי

איך אומרים אצלנו? תשמעו סיפור: ליין פיטמן, גיטריסט מוכשר בן 22, החליט להיכנס לרוח חגיגות ה-4 ביולי ולנגן בקולי קולות את ההמנון האמריקאי בטיילת של חוף נפטון בג'קסונוויל, פלורידה. זה נגמר כשהוא בניידת משטרה ונמצא בדרכו להארכת מעצר בגין הפרעה לסדר הציבורי.

משטרת ג'קסונוויל הסבירה כי פיטמן הוזהר דקות לפני כן להפסיק לנגן, דבר שלטענתו מעולם לא קרה. עד ראייה סיפר שהמשטרה דווקא התירה לפיטמן לנגן אך דרשה ממנו לזוז מהמקום בו ניגן בהתחלה (פינת רחוב) אל הטיילת.

"מהשיחה עם השוטרים היה לי ברור שהם בסדר עם זה שניגנתי על המדרכה. לא ציפיתי שיעצרו אותי. אני חושב שזה מטופש שהאשימו אותי בכך שעשיתי שמח ביום העצמאות ותמכתי במדינה שלי", הסביר פיטמן.

בשלב זה לא ברור האם ההאשמות כנגד פיטמן, ששוחרר בינתיים, אכן יגיעו לבית המשפט. הפרקליט המחוזי עדיין בוחן את התיק.

11:52 - קונאן רוכב כמו הרוח

קונאן אובראיין ואנדי ריכטר לקחו את תכנית הלילה שלהם לסן דייגו, לשבוע של תוכניות מיוחדות לרגל "קומיק קון". אבל קונאן הרי לא יפספס הזדמנות להפוך כל דבר לאירוע, והנסיעה הזאת על הכבישים הזועמים של קליפורניה לקוחה היישר מהדפים המטורפים של "מקס הזועם", בכיכובו של נגן הגיטרה. זה נפלא.

11:51 - תעצרו הכל ותראו את התמונה הזאת מספיישל חג המולד של "שרלוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זהו, אפשר להירגע/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:40 - למה באטמן כל כך כועס על סופרמן?

כבר הרבה חודשים שאנחנו עוסקים בהייפ סביב "באטמן נגד סופרמן", מבלי לעסוק בשאלה הקיומית: איך קרה שהם הפכו בכלל להיות אויבים? עד כה קיבלנו סוג של הסבר כללי מזאק סניידר, אבל עכשיו זהו באטמן בעצמו שמסביר. טוב נו, זה בן אפלק, אבל תזרמו עם איתנו.

"אחד הדברים שאהבתי ברעיון של זאק הוא שיש השלכות לאלימות", הסביר אפלק בריאיון ל-Entertainment Weekly. "למעשה, אחד הבניינים שנהרסו בקרב הגדול בסיום 'איש הפלדה' היה בניין של ברוס וויין. כך שהוא יודע בוודאות שיש אנשים שהוא מכיר שנהרגו בהם".

מכאן עובר אפלק לעקיצה שמשוגרת לעבר אולפני מארוול. "יש סרטי גיבורים שעושים צחוק מכך שאף אחד לא באמת נפגע. זה לא המקרה אצלנו. האם המסר צריך להיות שזה בסדר לייצר הרס בקנה מידה עצום מבלי שתהיה לכך השלכה על אף אחד?". אפלק מסכם את דבריו ש"דברים עומדים להפוך מלוכלכים" בסרט הקרוב. אנחנו מקווים אבל שמישהו יסדר בסוף. בכל זאת, לא נעים.

באטמן נגד סופרמן. Entertainment Weekly / Clay Enos, אתר רשמי
עכשיו אתה יודע למה/אתר רשמי, Entertainment Weekly / Clay Enos

11:19 - חגיגות החמישה מיליון של טיילור

36 שבועות. זה הזמן שלקח ל"1989" של טיילור סוויפט לעבור את רף המכירות של 5 מיליון עותקים. סוויפט היא המוזיקאית הראשונה שמגיעה להישג הזה מאז 2004 (אז אשר עשה זאת עם האלבום "Confessions).

ובחדשות טיילור מרגשות לא פחות, סוויפט גילתה לאחרונה את סיפורה של נעמי אוקס בת ה-11, הסובלת מלוקימיה ונדרשת לעבור אשפוז ארוך על מנת להציל את חייה. אוקס סיפרה כי בעקבות המחלה יהיה עליה להפסיד את ההופעה של סוויפט באוגוסט. היא גם הצהירה שבחרה ב"Bad Blood" כשיר המאבק הרשמי שלה במחלה. וזה היה הרגע של מלאכית הפופ להופיע.

בתור התחלה תרמה סוויפט 50 אלף דולר לעמוד גיוס הכספים שהקימה משפחתה של אוקס, כדי לסייע לה לעמוד בעלויות. "לנעמי היפהפייה והאמיצה, אני מצטערת מאוד שתאלצי להחמיץ את ההופעה", כתב סוויפט לצד התרומה, "אבל תמיד יהיו הופעות נוספות. בואי נתמקד בהחלמה שלך. אני שולחת חיבוקים ענקיים לך ולמשפחתך". את התגובה של נעמי תוכלו לראות ממש כאן.

ניגבתם את הדמעות? זה הזמן לעוד קצת טיילור אוסמונס. הפעם זה קרה אחרי ההופעה במונטריאול, כשכוכבי "אקס-מן: אפוקליפסה" ג'יימס מקאבוי וסופי טרנר, והתסריטאי סיימון קינברג, הגיעו לסלפי חגיגי. וזה סוף החדשות מטיילור ישראל. לפחות כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully