וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיק-קון 2015: האם צפויים סרטים נוספים בסדרת "משחקי הרעב"?

11.7.2015 / 11:50

ג'וש האצ'רסון כמעט חשף משהו שמעיד על סרטים נוספים אחרי החלק השני של "עורבני חקיין". בנוסף טריילר חדש ל"באטמן נגד סופרמן", טריילרים מסעירים ל"המתים המהלכים" ולספין אוף החדש, מאחורי הקלעים של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". שלל קומיק-קון

בסן דייגו שבקליפורניה נמשך לאורך סוף השבוע כנס הקומיק-קון השנתי, וכמדי שנה מארח בו פאנלים של סדרות, סרטים וספרים מספק המון חדשות וחשיפות ראשונות. הנה כמה מהבולטות ביניהן.

קונאן אובראיין נסע לסאן דייגו כדי לשדר משם את התוכנית שלו, ובתוכנית הראשונה אירח את הקאסט של "משחקי הרעב" - ג'ניפר לורנס, ג'וש האצ'רסון וליאם המסוורת' לקראת יציאת הסרט הרביעי בסדרה. לורנס כמובן גנבה את ההצגה, שרה את "Believe" של שר, סיפרה כי היא חושבת שהגיע הזמן שקטניס תעשה סוף סוף שלישיה עם שני עמיתיה לסרט, ובקטע שכבר אינו בנמצא, ושעצם ההורדה שלו מאששת כנראה את נכונותו, חשף האצ'רסון בטעות משהו שאסור היה לו לחשוף.

קונאן אמר, "זהו הסרט האחרון בסדרה, ואולפני 'ליונסגייט' בוודאי חושבים, 'חייבת להיות דרך להמשיך את זה… האם יהיה המשך או סרט מקדים, איפה אתם עומדים מהבחינה הזו?".
לורנס התחילה לומר, "כלומר…", ואז האצ'רסון התחיל גם הוא ואמר: "יש… אוי, אני לא יכול להגיד את זה, אני לא יכול להגיד את זה, מצטער. נראה מה יקרה".
"זה השקר הכי גרוע שראיתי אי פעם", אמר קונאן בתגובה.

גם הקאסט של "המתים המהלכים" התארח אצל קונאן. השחקנים דיברו על המעריצים המטורפים והמדהימים שלהם, חושפים למה לצפות בעונה השישית וקונאן מונה עבורם את מניין הזומבים המתים עבור כל דמות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

אנשי "המתים המהלכים" גם קיימו פאנל בקומיק-קון עצמו, כמובן, וחשפו שם טריילר מלהיב במיוחד לספין אוף החדש, שעולה ב-23 באוגוסט, "Fear the Walking Dead", וגם טריילר לעונה השישית של סדרת המקור.

בפאנל של וורנר בראדרז נחשף הטריילר החדש לסרט "באטמן נגד סופרמן", שצפוי להגיע לאקרנים בקיץ 2016. בן אפלק והנרי קאביל מככבים, וגל גדות בתפקיד וונדר וומן מפציעה בטריילר לראשונה. באטמן, אגב, יזכה לסרט בפני עצמו במסגרת הגלגול החדש הזה. בן אפלק יביים ויהיה שותף לכתיבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטעים חדשים נוספים שנחשפו בפאנלים השונים: סרטון מאחורי הקלעים של "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר", כולל פוטג' שלא נחשף בעבר; אודישנים של שחקני "משחקי הכס"; טריילרים לעונה התשיעית החדשה של "דוקטור הו" ולספיישל החדש של "שרלוק" המתרחש באנגליה הוויקטוריאנית.

הכתבה עודכנה בשעה 22:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully