וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: מה זה צהוב בחוץ ושובר קופות בפנים?

12.7.2015 / 9:24

"המיניונים" מצליח להרוס את הדואופול של "עולם היורה" ו"הקול בראש", "שליחות קטלנית: ג'נסיס" מתרסק בקופות. דורון פישלר מסכם את הוויקאנד בקולנוע בארה"ב

יח"צ - חד פעמי

השבוע בקופות, המיניונים, כצפוי, שולטים. סרטי "גנוב על הירח" הם סדרת סרטי האנימציה המצליחה ביותר בשנים האחרונות: הסרט הראשון פתח עם הכנסות של 56 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון שלו ב-2010; "גנוב על המיניונים", שלוש שנים אחר כך פתח עם 83 מיליון דולר. ועכשיו כשבסרט השלישי המיניונים מקבלים את הבמה לעצמם, הם גדלו עוד יותר: בסוף השבוע הראשון בארצות הברית הסרט הכניס כ-115 מיליון דולר.

זאת הפתיחה השנייה בגודלה אי פעם עבור סרט אנימציה: במקום הראשון מחזיק סרט שלישי בסדרה אחרת – "שרק 3", שפתח עם 121 מיליון דולר בשנת 2007. ארה"ב לא היתה המקום הראשון שבו הסרט יצא לאקרנים, ובשבוע שעבר הסרט כבר הספיק להכניס 141 מיליון דולר בשאר העולם. לא יהיה מסוכן לנחש ש"המיניונים" יתעלה על הכנסותיו הכוללות של "גנוב על המיניונים" – 970 מיליון דולר בכל העולם – ויצטרף גם הוא למועדון המיליארד, ההולך ומתארך השנה.

המיניונים הפרידו מהצמרת, לראשונה מזה חודש, את הצמד "עולם היורה" ו"הקול בראש". "עולם היורה", הסרט הגדול של הקיץ, נמצא השבוע במקום השני עם הכנסות של כ-17 מיליון דולר. הכנסותיו הכוללות בארצות הברית בלבד הגיעו ל-588 מיליון דולר. בעולם כולו, ההכנסות שלו עומדות על יותר מ-1.4 מיליארד. כרגע הוא מדורג בטבלת כל הזמנים במקום החמישי, מאחורי "מהיר ועצבני 7". במקום השלישי בטבלה השבועית, "הקול בראש" עם כ-15 מיליון דולר, ו-282 מיליון בהכנסות כוללות.

העניינים משמחים פחות במורד הטבלה. "שליחות קטלנית: ג'נסיס", שבמקום הרביעי, צנח בעקבות הפתיחה הגרועה ממילא שלו, והכניס השבוע כ-12 מיליון דולר. ההכנסות הכוללות שלו בארצות הברית הן 66 מיליון דולר. שני סרטים חדשים נוספים לא הצליחו להשאיר חותם של ממש על הטבלה. "הגרדום", סרט אימה בסגנון פאונד-פוטג', נשחט על ידי הביקורות והגיע למקום החמישי, עם 10 מיליון דולר. "חי פעמיים", סרט מדע בידיוני עם ריאן ריינולדס, קיבל גם הוא יחס פושר ומטה מהביקורות, והכניס כ-5 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully