וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: ג'וס ווידון בוחר את הדמות הגדולה ביותר שיצר

12.7.2015 / 11:03

מלך החנונים הלא רשמי הופיע בכנס קומיק-קון וחשף מי מהדמויות שלו היא האהובה עליו ביותר. וגם: הטריילר המדובר של "יחידת המתאבדים" דלף לרשת והתחפושת הכי טובה של קומיק-קון. לייב בלוגינג תרבותי

14:38 - וגם זה חם מקומיק-קון: טריילר מורחב ל"שם קוד מ.ל.א.ך."

באנגלית קוראים לזה "The man from U.N.C.L.E", בעברית ובכן כבר קראתם, אבל למרות השם המסובך זה בהחלט יכול להתגלות כסרט מפתיע וכיפי, בעיקר בקיץ שחון כמו זה. הסרט למעשה מבוסס על סדרת טלוויזיה משנות ה-60 שעוסקת בשני סוכנים חשאיים, מהק.ג.ב ומהסי.איי.איי, שנאלצים לשתף פעולה למרות התיעוב והיריבות ההדדית בין שתי המעצמות, במטרה לעצור ארגון טרור בינלאומי מסוכן שנמצא על סף פיתוח של נשק גרעיני.

ארמי האמר ("הרשת החברתית") והנרי קאוויל ("איש הפלדה") יככבו בסרט החדש של גאי ריצ'י, כשלצדם אהובתנו אליסיה ויקנדר, יו גרנט, ג'ארד האריס ("מד מן") ואפילו הופעת אורח של דיוויד בקהאם. הסרט יגיע לישראל ב-13 באוגוסט.

14:28 - למי תתקשרו? אליהן

אחרי החליפות והמכונית, הגיע הזמן לחשוף סוף סוף את ארבע הגיבורות שייקחו את "מכסחי השדים" לעידן הנשי המחודש שלו. מליסה מקארתי, קריסטן וויג, לזלי ג'ונס וקייט מקינון דופקות כאן פוזה בתמונה שצולמה על ידי הבמאי פול פיג. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ביולי 2016.

14:19 - ועכשיו גם הטריילר הראשון של "דדפול" מגיע לרשת

זה עומד להיות הסרט שיגאל את ריאן ריינולדס מהסטיגמה של "גרין לנטרן" (חכו לעקיצה בתחילת הטריילר) ויהפוך אותו לאחד מגיבורי העל היותר מגניבים שצצו על המסך. ולו בגלל שבניגוד לכל חבריו, הוא לא באמת גיבור, לא שומר על הפה וממש לא מתכוון לשמור על אווירה לכל המשפחה.

"דדפול" הוא הסרט הראשון בתולדות ז'אנר הגיבורים של מארוול שמכוון לדירוג R (כניסה לילדים מתחת לגיל 17 בליווי הורים), ולא רק שהוא מכוון לזה - הוא גם דואג שכל העולם יידע. הטריילרים הציגו את דדפול משתעשע על הריאיונות הגנריים של שחקנים שמגלמים גיבורים ומחפשים להיות מודל לחיקוי. דדפול לא מצפה מאף אחד שיחקה אותו.

כמו במקרה של "יחידת המתאבדים", גם כאן מדובר בגרסה רועדת ומאוד לא איכותית. ועדיין, אפשר להתרשם מאווירת הפה המלוכלך של דדפול עד שהגרסה הרשמית תגיע לרשת. "דדפול" יגיע למסכים בישראל ב-12 בפברואר.

13:38 - פוסטר ראשון ל"אקס-מן: אפוקליפסה"

הסרט הבא בסדרת "אקס-מן" לא רק צפוי לסגור את הטרילוגיה המצליחה שהתחילה ב"אקס-מן: ההתחלה" (2011), אלא גם לשנות דרמטית את תמונת הגיבורים שיקחו את עלילות המוטנטים בעתיד. אנחנו כבר יודעים שיו ג'קמן לא יחזור לגלם את וולברין, וגם שג'ניפר לורנס תגיד שלום בפעם האחרונה למיסטיק.

כל זה מציב את "אפוקליפסה" במוקד תשומת הלב, עוד לפני שדיברנו על שרשרת הליהוקים החדשים המרגשת לקבוצת המוטנטים. כי המוקד, כפי שהפוסטר החדש והקודר של הסרט מציג, הוא הנבל. אפוקליפס (אוסקר אייזק) הוא אל רב עוצמה בן יותר מ-5,000 שנים, שמגוון כוחותיו כל כך עצום עד שבראיין סינגר - במאי הסרט, הגדיר את ההרס שהוא מטיל כ"סרט האסונות הראשון בז'אנר גיבורי העל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפוקליפס על רקע ההרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

ואם כבר הזכרנו את המגוייסים החדשים לשורות המוטנטים, אחת הבולטות שבהן היא אוליביה מאן שתגלם את פסיילוק. רק לפני כמה ימים הצגנו בפניכם את הביצועים שלה עם כלי נשק, אבל עכשיו הגיע הזמן לוידוי על רגעים חשובים לא פחות.

במהלך הפאנל של חברי הקאסט אצל קונאן אובראיין בקומיק-קון, סיפרה מאן על התהליך שנדרש כדי לדחוס אותה לחליפת הלטקס הצמודה של דמותה. "הם משמנים אותי ואת החליפה שלי בחומר סיכה ואז דוחסים אותי פנימה", סיפרה מאן לעיני קונאן ההמום, רגע לפני שסיפרה על ה"תאונה" שהתרחשה ביום הראשון לצילומים.

12:39 - טריילר ראשון ל"Outcast" 'הסדרה החדשה של רוברט קירקמן

רוברט קירקמן, יוצר הקומיקס של "המתים המהלכים", עליו מבוססת הסדרה הכי מצליחה בכבלים כיום, מחפש דרך להמציא את עצמו מחדש מחוץ לז'אנר הזומבים עם פרויקט חדש ברשת Cinemax (רשת הבת של HBO).

הסדרה החדשה בכיכובו של פטריק פיוג'יט ("כמעט מפורסמים") מגוללת את סיפורו של אדם צעיר שנרדף כל חייו בחזיונות על טבעיים, ומחפש תשובות שחושפות אמת מטרידה.

12:15 - הפרט המצמרר שלא שמתם לב אליו בליל הכלולות של סאנסה

לא נשאל אתכם אם אתם זוכרים את ליל הכלולות של סאנסה סטארק לאחר החתונה לרמזי סנואו. אם ראיתם את זה הצלקת בנפשכם לא תגליד לעולם, ואם לא - ובכן, שלא תדעו צער.

משתמש עירני ב-Tumblr שצפה בפרק שם לב לנקודה קריפית במיוחד. תיאון גרייג'וי, שנאלץ לעמוד ולצפות בסאנסה נאנסת על ידי רמזי, לבש בגדים דומים מאוד לאלו שלבש רוב סטארק ב"חתונה האדומה". נשמע מופרך? ובכן מסתבר שלא.

סופי טרנר, הלא היא סאנסה סטארק, אישרה במהלך הפאנל של "משחקי הכס" בקומיק-קון שאכן, יוצרי הפרק יצרו ריפרור מכוון ללילה זוועתי אחר בתולדות בית סטארק.

ואם כבר "משחקי הכס", כוכבי הסדרה השתתפו בשני פאנלים נפרדים במהלך הכנס. אחד "רגיל" ואחד באולפן של קונאן אובראיין. מאף אחד מהפאנלים האלה לא יצאה השנה כותרת חשובה, אבל עדיין יצאו משם כמה סיפורים משעשעים. למשל, הפעם שבה ג'ון בראדלי (סאם) פגש מעריץ שניסה להבין למה הוא לא מצליח להרזות בסדרה.

11:56 - המופע של קוונטין

אמנם זה לא בדיוק גיק מטיריאל, אבל קוונטין טרנטינו הוא מוזמן מבורך לכל מסיבה באשר היא. לסן דייגו הוא הגיע כדי לקדם את "שמונת הנתעבים" (The Hateful eight), המערבון החדש והמדובר שלו, שעשוי להפוך לשחקן משמעותי במרוץ האוסקר הקרוב.

כמו תמיד גם הפעם טרנטינו היה מלא בהצהרות מפוצצות, שגם אם לא באמת יתרחשו הן עדיין מייצרות כותרות נהדרות. "זאת לא תעשיית הקולנוע שאני מכיר", סיפר הבמאי בהתייחסות לאימוץ המוחלט של טכנולוגיית הצילום הדיגיטלי. "אני לא אוהד של הטכנולוגיה הזאת. זה כמו להפוך את HBO לערוץ ציבורי. אם זאת המטרה, אולי אעבור לטלוויזיה ואוותר על המתווכים". מיד לאחר מכן הוא מיהר להבהיר לכל מי שחשש שהוא עדיין מעדיף להמשיך ולעבוד ב"מקום שמאפשר לסיפורים שלי להיות ארוכים בדיוק כפי שהם צריכים להיות".

מאוחר יותר הוא חזר בו מההצהרה לפיה יסיים את קריירת הבימוי שלו אחרי עשרה סרטים ("אולי אמשיך עד ל-15) והתייחס גם לאפשרות של סרט שלישי בסדרת "להרוג את ביל" ("אומה מאוד רוצה לעשות את זה. אנחנו מדברים על זה מדי כמה זמן. אנחנו חושבים על זה").

את הדובדבן שמר טרנטינו לסוף. אניו מוריקונה, מגדולי המלחינים בהיסטוריה של הקולנוע ("היו זמנים באמריקה", "הטוב, הרע והמכוער", "היו זמנים במערב", "הבלתי משוחדים ועוד רבים) ומועמד ל-5 פרסי אוסקר, ישוב להלחין מערבון לראשונה מזה 40 שנה. כבר שנים ארוכות שטרנטינו רודף אחרי מוריקונה בניסיון לשכנע אותו להלחין את סרטיו, שידועים בדגש המוזיקלי הנרחב שניתן להם. כעת הוא סוף סוף הגשים את החלום, כך שסרטו החדש לא רק אמור להיראות נפלא אלא גם להישמע נהדר.

אניו מוריקונה. GettyImages
אניו מוריקונה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסטר הרשמי של הסרט שנחשף לראשונה בפאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:50 - הכי הרבה גיבורים שאפשר לדחוס לתמונה אחת

אין מקום אחר על פני הגלקסיה שאליו מתקבצים יותר גיבורי על מאשר קומיק-קון. הם מתחלקים לעשרות פאנלים וסשנים של שאלות ותשובות, לעיתים עשרות מטרים בודדים זה מזה. הכתבים של Nerdist החליטו לעשות את היוזמה הפשוטה אך מגניבה כל כך, ולבקש מכולם להתקבץ לסלפי עצום אחד. סטן לי, אם חששתם לשנייה אחת, כמובן היה נוכח.

11:38 - ג'וס ווידון מכריז מהי הדמות הכי אהובה שיצר אי פעם

בכל הקשור לקומיק-קון, כמעט כל פאנל מציג סוג של אליל המונים. ועדיין, ג'וס ווידון הוא ללא ספק אחד מיקירי החנונים של כל הזמנים ומהדמויות הכי נחשקות בכנס מדי שנה. הפעם לשם שינוי הגיע ווידון כשאף סרט גיבורים גדול בבימויו לא נמצא באופק. זה הותיר זמן לדבר סוף סוף גם על דברים שלא קשורים בטייטס, כוחות על ואבנים עם אנרגיה.

בשלב השאלות מהקהל נשאל ווידון מיהי הדמות הכי אהובה שיצאה תחת ידיו. "התשובה שלי כנראה משתנה מדי יום", השיב ווידון, האיש מאחורי "בית הבובות", "פיירפליי", "דוקטור הוריבל" ובערך כל גיבור על ממארוול בעשור האחרון. "אם תדחוק אותי לפינה, איך אוכל להשיב משהו שהוא לא באפי? היא התמצית המוחלטת לכל מה שאני לחלוטין לא, אבל הכי רוצה בעולם להיות או לפחות להיות בחברתה. היא הלב הפועם של כל דבר שאי פעם עשיתי או אעשה. מגיע לה הכבוד הזה".

באפי. צילום מסך, getty images, עיבוד תמונה
לא יכולנו לבקש בחירה טובה יותר/עיבוד תמונה, צילום מסך, getty images

11:35 - והתחפושת המנצחת של קומיק-קון הולכת ל...

אם היינו צריכים לתמצת לכם את החוויה של קומיק-קון ב-Vine אחד, כל מה שצריך לעשות הוא להפנות אתכם לתחפושת הזאת של שלושת האנשים האלה שהסתובבו בסן דייגו בימים האחרונים. אם צפיתם בעונה האחרונה של "משחקי הכס" זה חייב להעלות על פניכם חיוך. אם לא, אז אל תתרגשו. מה שקורה פה זה סתם שלושה אנשים רנדומליים ופעמון.

11:20 - הטריילר המרשים ביותר של קומיק-קון דולף לרשת

עם כל הכבוד (ויש, הרבה) להופעת הבכורה של וונדר וומן בטריילר של "באטמן נגד סופרמן", הטריילר המרשים ביותר מהפאנל של אולפני וורנר אתמול (שבת) היה דווקא מסרט גיבורים אחר, או שמא צריך לקרוא לו דווקא "סרט נבלים".

"יחידת המתאבדים" לא רק מנפץ לראשונה את ז'אנר חבורות הגיבורים, הוא גם מחזיר את אחד הנבלים הכי גדולים בקולנוע למסך לראשונה מאז "האביר האפל" ב-2008. הג'וקר של ג'ארד לטו נראה כאן קריפי, רצחני ומפחיד לא פחות מהגרסה של הית' לדג'ר, וזה עוד כשהוא בכלל לא הכוכב של הטריילר. התואר הזה שייך להארלי קווין (מרגו רובי), שמסתמנת כהפתעה הגדולה של הסרט.

האיכות ירודה והרבה מאוד פרטים לא ברורים, אבל נצטרך להסתפק בזה עד שאולפני וורנר ישחררו את הטריילר המלא. הסרט יגיע לקולנוע באוגוסט 2016.

יחידת המתאבדים. GettyImages
פתאום הוא כינור שלישי. וויל סמית עם מרגו רובי וויולה דייויס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully