וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשך יבוא: המשכונים לגיטימיים לסרטים שאהבנו

13.7.2015 / 6:59

"עולם היורה", "מכסחי השדים", "שליחות קטלנית ג'נסיס", "גרמלינס" - בהוליווד מתעקשים לאחרונה למחזר קלאסיקות מילדותנו בדגש על גדול יותר, מופרע יותר, מבדר יותר. אבל זה לא הכול: הנה עוד המשכונים מודרניים שצפויים לסרטים האהובים עליכם

אי.טי. ללא מעצורים

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

סרט האייטיז הקטן והעדין הזה מקבל סוף סוף את השדרוג שהוא ראוי לו. שלושים שנה אחרי שאי.טי נחת בביתו של אליוט, מגיע האחיין של החייזר לכדור הארץ. הפעם מדובר במפגש הרבה יותר גדול, מלהיב ומושקע: האחיין של אי.טי הוא חייזר ענק בגובה שלושים מטרים שיודע לעוף, לשנות צורה ולנסוע בזמן; במקום להתיידד עם שלושה ילדים הוא מתיידד עם 3,221 ילדים בפנימיית ענק המעוצבת בטכנולוגיית CGI; במקום למלמל שברי מילים בקול תינוקי הוא נואם להם מונולוגים ממושכים על חשיבות הגדרות הפרטיות בפייסבוק; ובסוף הסרט הוא נלחם עם רובוטריק-לטאה ענקי ומציל את כדור הארץ מהתנגשות אסטרואיד. והכול בתלת ממד!

עם: כריס פראט, ג'ייק ג'ונסון, טום הארדי, שרליז ת'רון, פול ראד, ליאם ניסן, אמנדה סייפריד, קלייב אואן, צ'נינג טייטום, רואן אטקינסון, ג'סי אייזנברג, ריס ווית'רספון, ג'סיקה אלבה, מארק וולברג, אליזבת בנקס, סיימון פג, מארק רופאלו, קרי ראסל, מתיו פרי, ג'ון האם, לייק בייל, סטלאן סקארסגארד, סקרלט ג'והנסון, ג'ניפר אניסטון, בן אפלק, דניאל רדקליף, הלן האנט, פנלופה קרוז, כריס אוונס, שרה היילנד, קווין הארט, אמיליה קלארק, ג'רארד באטלר, אשלי ג'אד, חאוויר בארדם.

נהג מונית החגיגה נמשכת

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

הדרמה האפלה חוזרת בגרסה מבדרת לכל החבר'ה! אנו פוגשים את ג'וש, הבן של טרוויס מהסרט הראשון. ג'וש הוא בחור חרמן ושובב ולא ממש ממהר להתמסד. הוא מתחיל לעבוד כנהג ב-UBER כדי להכיר בחורות, ולוקח על עצמו לנקות את כל העיר הזאת מבתולות. אל תחמיצו את סצנת הסקס המדוברת עם מילה קוניס, שמגלה שג'וש אולי רק נהג מונית אבל הוא בהחלט לא צריך WAZE כדי למצוא את הדרך ללב שלה...

עם: מייקל סרה, מילה קוניס והופעת אורח משעשעת ובלתי נשכחת של רוברט דה נירו כטרוויס המקורי, שמגלה שהוא אולי רצח שלושה אנשים בצעירותו, אבל הבן שלו הורג אותנו... מצחוק!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בחזרה לעתיד 4: ההתחלה

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

הם נסעו לעבר, ואז נסעו לעתיד, ואז לעוד-יותר-עבר – ומכיוון שאין עוד הרבה ואריאציות שאפשר לעשות על הנסיעה בזמן הזאת, הפעם מרטי ודוק מייצרים קו עלילה של מציאות מקבילה לסיפור שכבר הכרנו. הסיפור פשוט מאוד: אנו פוגשים את השניים באותה נקודת זמן של הסרט הראשון, עם הנסיעה לשנות החמישים, אלא שהפעם מרטי מגיע לעבר ומגלה שאימא שלו כבר יודעת שהוא אמור להגיע כי בעתיד הוא נוסע לעבר היותר מוקדם שבו היא יותר צעירה ואומר לה מה יקרה בהווה מה שמשנה את ציר הזמן של העתיד הנוכחי ועכשיו צומת הזמנים מתרחש 10 שנים אחרי המפגש המקורי שקרה לפני העתיד של הסרט השני שם האימא מהעתיד יודעת מה קורה בהווה אבל לא בעבר של ציר הזמן השני והיא אומרת את זה למרטי מההווה שמגיע מהעבר אבל הוא לא יכול להגיע לעתיד כי העבר כבר השתנה ועכשיו כלומר בעבר העתידי של ציר הזמן השני צריך לעצור את מכונת הזמן מלהיווצר בנקודת זמן מוקדמת יותר אחרת היא תשנה את העתיד באופן כזה שהעבר לא יהיה קיים לפני שמרטי נולד לתוך הווה אלטרנטיבי שממנו מתפצל העתיד מה שיאפשר למערכת ווינדוס להיבנות וכל המין האנושי ייכחד. האם יצליחו?

עם: כריס פראט בתור מרטי ומייקל ג'יי פוקס בתור דוק.

סמול

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

ההמשכון המטורף של "ביג"! אחרי שבסרט הראשון ילד הפך למבוגר בן 30, כאן בחור בן 20 הופך לתינוק בן שנה – מה שמייצר שלל סצנות מצחיקות עד דמעות, בהן הוא מנסה להתחיל עם בחורות בבר, להשיג עבודה בהייטק ולהשתתף בטריאתלון. עד סוף הסרט הוא יגלה שזה לא כל כך קל להיות תינוק כמו שחשב תמיד, ושהדבר הכי חשוב הוא להיות חבר אמת. אל תחמיצו את סצנת הסקס המדהימה של התינוק עם מילה קוניס, שמגלה שבמקרה שלו – הגודל דווקא לא קובע...

עם: בוב סאגט בתור קולו של התינוק.

ספיד 3

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

סרט האקשן האהוב מהניינטיז חוזר – ובגדול! במשטרת לוס אנג'לס מתקבל יום אחד טלפון מטרוריסט מסתורי. מתברר שאי שם בכביש דוהר רכב-ללא-נהג של גוגל, מאוכלס ב-30 בני ערובה, וברגע שהוא יעצור – יחוסלו כל חשבונות הגוגל פלוס של יושביו. שוטר אמיץ יוצא לאתר את מיקומו של הרכב בעזרת גלישה בגוגל סטריט ויו, כשהוא מצוייד רק בקורקינט ממונע במהירות של 30 קמ"ש בשטח בנוי ואחריו רודפת קבוצת הורים של מתנגדי אופניים חשמליים מביצרון. האם יצליח השוטר לעצור את הרכב המשתולל לפני שיהיה מאוחר מדי? הוא עומד לגלות שכלי התחבורה המסוכן ביותר... הוא אהבת אמת.

עם: צ'נינג טייטום, גל גדות.

אישה עוד יותר יפה

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

25 שנה אחרי שנפגשו והתאהבו, איש העסקים אדוארד זורק את ויויאן הזונה לשעבר כי היא כבר התבגרה והתכערה, ולוקח זונה חדשה צעירה ועוד יותר יפה, וכן הלאה עד הסבב הבא.

עם: קלואי מורץ, ריצ'רד גיר.

חומות של תקווה 2: בחזרה לכלא

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

20 שנה אחרי שנפרדנו מהם מחוץ לחומות הכלא, אנו חוזרים לאנדי ורד שמנהלים להנאתם מלון במקסיקו. אלא שאז מגיעים אליהם סוכנים ממשלתיים ודורשים מהם לעזור להם במבצע פדרלי מיוחד, במהלכו הם יוחזרו לכלא כסוכנים חשאיים במסווה של אסירים מהמניין כדי להפליל סוחרי סמים. אנדי ורד, הזוג המוזר שלא תמיד מסתדר, עומד לגלות שזה לא כל כך פשוט לחזור לכלא אחרי כל כך הרבה שנים... הם מסתבכים במרדפים מצחיקים, סצנות אונס אלימות ומשולש אהבה אחד בלתי אפשרי עם לא אחרת מאשר מילה קוניס.

עם: צ'נינג טייטום, ג'ונה היל.

המסכה נגד פלאבר

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

אחרי "פרדי נגד ג'ייסון" ו"הנוסע השמיני נגד הטורף", הגיע תורם של עוד שני גיבורי ניינטיז להילחם ביניהם בקרוסאובר היסטורי. שניהם ירוקים, שניהם משוגעים, שניהם נותנים לך כוחות אלסטיים ואת שניהם הערצתם בכיתה ז' – מי מהם ינצח בקרב האפל הזה?

עם: ביל היידר.

מותק, הילדים עוד יותר התכווצו

אילוסטרציה. רחלי רוטנר
אילוסטרציה/רחלי רוטנר

כמו ב"עולם היורה", גם כאן הסרט שאהבנו כילדים הופך קיצוני ומלהיב יותר – אם בסרט הראשון הילדים התכווצו לגודל של חצי סנטימטר ונלחמו בחרקים ובטיפות מים, בסרט החדש הם מתכווצים עוד יותר ונלחמים בפרוטונים ונייטרונים ושאר חלקיקים תת-אטומיים מפלצתיים שרודפים אחריהם במעגלים בתוך אטום. אל תחמיצו את סצנת הסקס של מילה קוניס עם אלקטרון, שמגלה שלמרות שהמטען שלו שלילי – במיטה המטען שלו בהחלט חיובי...

עם: דקוטה ג'ונסון, כריס פראט, צ'נינג טייטום, מילה קוניס.

סייע בהכנת הכתבה: אריאל ויסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully