וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: הגיע הזמן ל"גיבורים" חדשים

13.7.2015 / 9:35

רשת NBC חשפה הצצה מורחבת ראשונה ל"Heroes Reborn" בקומיק-קון. וגם: טענה כי השחקן קלארק גייבל אנס את השחקנית לורטה יאנג והכניס אותה להיריון, מהי מערכת היחסים המדויקת בין באטמן לסופרמן כרגע ואיך "עולם היורה" היה צריך להסתיים? לייב בלוגינג תרבותי

17:47 - טענה: השחקן קלארק גייבל אנס את השחקנית לורטה יאנג והכניס אותה להיריון

השחקנית היפהפיה והאלגנטית לורטה יאנג, מי שליוותה את הוליווד מתקופת הסרט האילם לאורך עשורים, אינה בין החיים כבר מאז שנת 2000, אולם כעת היא שבה לכותרות בגלל סיפור שליווה אותה לאורך רוב חייה - בתה המשותפת עם השחקן והכוכבי ההוליוודי קלארק גייבל.

ב-1935 שיחקו השניים בסרט "קריאת הפרא" ("Call of The Wild) והתקרבו למרות העובדה שגייבל, אז בן 34, היה נשוי באותה עת. מעט אחרי כן גילתה יאנג כי היא בהיריון ויצאה מגדרה כדי להסתיר את העובדה הזו - היא התרחקה מעין הציבור ואז חזרה עם התינוקת הקטנה, ג'ודי, אותה הציגה כבתה המאומצת, אך השמועות על רומן עם גייבל שהניב את הילדה היו עיקשות ועקביות. הלחשושים האלה קיבלו אישור סופי בביוגרפיה שכתבה בתה של הכוכבת ב-1994, שם אישרה כי אביה היה גייבל.

כעת נחשף האופן שבו נכנסה יאנג להיריון. כלתה של השחקנית המנוחה, לינדה לואיס סיפרה לבאזפיד כי במהלך צפייה משותפת בתוכנית של לארי קינג שעסקה באונס בין מכרים, date rape, שאלה יאנג בת ה-85 את כלתה מהו פירוש המושג. כאשר לואיס הסבירה לה, אמרה יאנג שזה מה שקרה בינה לבין קלארק, אולם לא רצתה לחשוף את המידע הזה כדי לא לפגוע בבתה.

ג'ודי עצמה נפטרה ב-2011 וכעת חשו לינדה לואיס ובעלה, בנה של יאנג, שהגיע הזמן לחשוף את הסיפור. על פי עדותם יאנג, שהייתה קתולית אדוקה, אמנם התאהבה קצת בגייבל במהלך תשעת השבועות שבהם צילמו את הסרט, אולם הסתפקה בפלרטוט ולא העלתה על דעתה לעשות משהו מעבר לזה. אלא שבמהלך אחת מנסיעות הרכבת מסט הצילומים בסיאטל בחזרה ללוס אנג'לס, קלארק גייבל נכנס לתאה וכפה את עצמו עליה.

הניסיון של יאנג להסתיר את האמת מבתה נמשך עד שג'ודי הייתה בת 23 ודרשה לדעת את האמת על אביה, אז גילתה לה אמה כי גייבל הוא אכן אביה.

יאנג עצמה מתה בגיל 87 מסרטן השחלות. השחקנית, שפיתחה קריירה גם בקולנוע וגם בטלוויזיה, זכתה באוסקר על תפקידה בסרט "בת החוואי", וכן בשלושה פרסי אמי על תוכנית הטלוויזיה "המופע של לורטה יאנג".

לורטה יאנג. GettyImages
לורטה יאנג בימי הזוהר/GettyImages

15:24 - טריילר ראשון ל-"Show Me a Hero"

המיני-סדרה החדשה והמדוברת של יוצר "הסמויה" דיוויד סיימון, תעלה בעוד חודש על המסכים וכעת אפשר לקבל מושג ראשון לגביה. כמו ב"הסמויה", גם הפעם מתחבר סיימון לחצר האחורית של עיר גדולה. במקרה הזה מדובר ביונקרס של 1987.

העיר, שהופרדה לשכונות של שחורים ולבנים, מייצרת מתח שמתדלק גזענות, רצח ופחד. אוסקר אייזק מגלם את ראש העיר ניק וואסיסקו, שנכנס למשרדו על רקע תוכנית לבנות מגורים למשפחות במצוקה במרכז שכונה לבנה.

14:59 - המידע הזה יכול להפוך אתכם למיליונרים

עשור שלם חלף מאז שהנעליים האדומות המקוריות, אותן נעלה ג'ולי גרלנד ב"הקוסם מארץ עוץ" ב-1939, נעלמו ממוזיאון מינסוטה מבלי שאיש יבחין בכך. במהלך העשור הזה נעשו ניסיונות רבים לברר מי מחזיק בנעליים, אולם זה לא עבד. כעת עוברים שם לאסטרטגיה חדשה.

אדם אלמוני מציע כעת מיליון דולר עבור מידע שיסייע לאתר את מיקומן הנוכחי של הנעליים. זהו גם הסכום שבו המוזיאון ביטח את הנעליים לפני שנעלמו, כאשר על פי הערכות הן שווה היום בין 2 ל-3 מיליון דולר.

מנהל המוזיאון סיפר לסוכנות הידיעות AP כי התורם המסתורי הוא מעריץ מושבע של הסרט הקלאסי. הגניבה, שאירעה באוגוסט 2005, נעשתה באמצעות מחבט בייסבול שניפץ את קופסת הזכוכית בה הוחזקו הנעליים. הגנב התמקד אך ורק בפריט האספנות ההיסטורי ולא ניסה לגנוב אף פריט אחר.

הנעליים של דורותי. AP
אם יש לכם מידע, זה הזמן/AP

12:10 - גם האפוקליפסה דלפה לרשת

אי אפשר לעצור את זה כנראה, הבלעדיות של משתתפי קומיק-קון בעידן הסמארפונים לא באמת אפשרית. אחרי "יחידת המתאבדים" ו"דדפול", הגיע גם תורו של הטריילר המורחב הראשון של "אקס-מן: אפוקליפסה" למצוא את דרכו אל הרשת.

גם הפעם מדובר במצלמה רועדת, גם הפעם לא כל הפרטים ברורים, ועדיין אפשר להבין לא מעט לגבי מה שקורה בוידאו הזה - בעיקר הנבל החדש והמאיים, אפוקליפס, המוטנט הראשון אי פעם ומי שבידיו עוצמה מספקת כדי להחריב את העולם.

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע במאי 2016.

09:58 - הדלפתם? עכשיו תיענשו

הרבה מאוד התלהבות נרשמה שלשום (שבת) כשהטריילר הראשון ל"יחידת המתאבדים" הוקרן בבכורה עולמית בקומיק-קון. כמו במקרה של "באטמן נגד סופרמן" וסרטים גדולים אחרים שנחשפו לראשונה באירוע, הציפייה היתה שהטריילר הזה ימצא עד מהרה את דרכו גם אל עמוד היוטיוב הרשמי של אולפני וורנר. זה לא קרה.

לאחר שטריילר מודלף שצולם על ידי אחד הצופים באירוע מצא את דרכו אל הרשת, החליטו בוורנר להודיע לעולם שזה הכי קרוב שנגיע לצפות ב"יחידת המתאבדים" בתקופה הקרובה. "אין לנו שום תוכניות לשחרר את הטריילר שהודלף ביום שבת", אמר נשיא תחום השיווק באולפנים בשיחה עם אתר Deadline. "זה מצער וגם מהווה פגיעה באחרים כשאדם אחד מחליט להפר את האמון ארוך השנים בינינו לבין המעריצים".

קרול הסביר עוד שהאולפנים מתכוונים להתניע קמפיין קידום מאסיבי בחודשים לקראת עלייתו של הסרט, אבל זה יכול לקחת לא מעט זמן. אחרי הכל הסרט מתוכנן לצאת רק באוגוסט הבא. בינתיים הנה שוב הטריילר המודלף עבור מי שלא הספיק לצפות בו עד כה.

09:53 - איך "עולם היורה" היה צריך להסתיים?

האמת? אם אתם ממש מעוניינים בדעתנו, היה עדיף שהוא לא היה מתחיל בכלל, אבל זה רק בינינו. עכשיו הגיע הזמן להבין איך כל העלילה הטיפשית של הסרט הזה היתה יכולה להסתיים אחרת אם מישהו רק היה טורח לבנות תעלה בין הדינוזאור הענק לשער, בונה שער יותר קטן או לא שולח אנשים בכדור זכוכית להסתובב בין טורפים פרהיסטוריים.

09:47 - אם במקרה לא הבנתם, באטמן וסופרמן ממש לא חברים

קשה היה לטעות במערכת היחסים בין באטמן וסופרמן לאחר חשיפת הטריילר המורחב של "באטמן נגד סופרמן" בקומיק-קון. אבל אתם יודעים איך זה, יש אנשים שחייבים להאכיל אותם בכפית כדי שיבינו רמזים. אז הנה, טריילר מעודכן שיבהיר מעל לכל ספק את טיב הקשר הזה.

09:39 - טריילר מורחב ראשון ל"Heroes Reborn"

כנס קומיק-קון 2015 יינעל היום אחרי סופ"ש עמוס בטריילרים, הכרזות ופאנלים. רגע לפני שסוגרים את האור במתחם בסאן דייגו, שחררה רשת NBC מבט מורחב ראשון לקאמבק של "גיבורים" למסך הטלוויזיה שלנו.

המיני-סדרה החדשה תכלול 13 פרקים שיתרחשו מספר שנים לאחר סיום הסדרה המקורית. כזכור, עם סיומה, התוודע העולם לעובדה שבני אדם עם כוחות על טבעיים חיים בקרבנו. בעקבות החשיפה, חשו אלפי אנשים שהסתירו את הסוד חופש לחשוף את עצמם, וכמובן שיש מי שידאג לנצל את זה כדי לרדוף אותם מחדש.

הטריילר הזה מעיד על כך שמרבית כוכבי הסדרה המקורית (כן, כולל הירו הנודניק) ישובו לפחות להופעת אורח בסדרה המחודשת. הכוכבים הראשיים אמורים להיות גיבורים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully