וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: זאת ציפור, זה מטוס - לא, זה טום קרוז

14.7.2015 / 9:37

כוכב "משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" נחוש להוכיח שהוא מככב בפעלולים בסרטיו. וגם: בני הזוג הנבגדים ב"הרומן" מציגים את נקודת המבט שלהם. לייב בלוגינג תרבותי

10:32 - תראו מי קפצה לבקר בהופעה של טיילור סוויפט

אם אתם מברי המזל שהצליחו לשים את ידם על כרטיס לסיבוב ההופעות של טיילור סוויפט, אתם כבר יודעים שצפויות לכם הפתעות. כמעט בכל אחד מהמופעים בחודשים האחרונים כלל הופעה של לפחות אחת מחברותיה המפורסמות של הזמרת. אתמול (שני) זה קרה שוב.

במהלך ההופעה בוושינגטון סיפרה סוויפט לקהל שהחברה המיוחדת שלה טסה 19 שעות כדי להגיע לכאן וזכתה בשיר השנה בגראמי. זה היה הרגע של לורד לעלות אל הבמה ולהצטרף ל-BFF בביצוע של "Royals". אנחנו נצטרך להסתפק בגרסה הרועדת הזאת למפגש הפסגה הזה.

10:10 - טריילר ראשון לעונה השנייה של "הרומן"

לאחר שהעונה הראשונה של "הרומן" מבית חגי לוי ושרה טרים הסתיימה בקליף-האנגר עצבני (זהירות: ספוילר - נוח נעצר באשמת רצח סקוט לוקהארט), מגיע הטריילר הרשמי לעונה השנייה ומסבך את העניינים עוד יותר. לפי הטריילר, העונה החדשה של "הרומן" תסופר מארבע נקודות מבט: גם מצד הגיבורים הבוגדים וגם מצד הגיבורים הנבגדים, וצפויה להמשיך לעקוב אחרי השלכות הרומן שריסק שתי מערכות יחסים.

09:49 - יש לכם עשרה שקלים עד באר שבע?

זה רשמי, החל מאתמול (שני) קרטיס ג'קסון, שאתם מכירים כ"50 סנט", מבקש להכריז על עצמו כפושט רגל. על פי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", חובו של הראפר המצליח בן ה-40 נאמד בסכום שנע בין 10 ל-50 מיליון דולר.

ההחלטה הדרמטית מגיעה שלושה ימים אחרי החלטת בית המשפט בתיק קלטת הסקס של הזמר. כזכור, ב-2009 הפיץ ג'קסון סרטון ובו הוא נראה מקיים יחסי מין עם אישה בשם לבוניה לוויסטון, מבלי לבקש את אישורה. בתגובה תבעה לוויסטון את ג'קסון וכעת הוא נדרש לשלם לה סכום של 5 מיליון דולר.

חיי ההוללות של ג'קסון נודעו ברבים, והוא אף נהג להתפאר בהם בשיריו. כעת נראה שהוא יצטרך להתחיל להדק את החגורה.

50 סנט. שוקה כהן
בוא נבדוק מה המצב בבנק/שוקה כהן

09:40 - טום קרוז מציג: מה קורה כשמאחרים לטיסה

יש שני דברים שחשובים מאוד לטום קרוז, בעצם שלושה אם אתם מחשיבים גם את החייזר שהוא מאמין בו. הראשון הוא שתדעו שיש לו סרט חדש, אבל חשוב לא פחות: הוא רוצה שתדעו שהפעלולים המטורפים שמוצגים שם נעשו בכיכובו, ולא באמצעות פעלולנים.

כדי להוכיח לנו את העניין הזה וגם כדי להגביר את ההייפ לקראת הסרט, חשף העמוד הרשמי של הסרט ביוטיוב קטע מתוך אחורי הקלעים של הסרט. בקטע נראה קרוז ממריאה כשהוא קשור לדלת של מטוס עצום, ומיטלטל ממנו בצורה שגורמת לנו לרעוד בכיסא.

"משימה בלתי אפשרית: אומת הנוכלים" מחזיר את טום קרוז לנעליו של אית'ן האנט. הפעם הוא יוצא להילחם בארגון טרור מתוחכם שמנסה לחקות את הארגון ולהביא להשמדתו. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-30 ביולי.

  • עוד באותו נושא:
  • טום קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully