וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבאזז ואיש השלג: המתנה שכל אישה חולמת (לא) לקבל

15.7.2015 / 9:20

מרגו רובי קיבלה מג'ארד לטו, בן זוגה ב"יחידת המתאבדים", עכברוש במתנה והחליטה לשמור אותו. וגם: הצצה ראשונה לסרט החדש של טינה פיי ואיימי פוהלר, בנו של ניק קייב נהרג, מישהו חישב כמה עולה ללמוד בהוגוורטס, שיר חדש ללנה דל ריי ועוד. לייב בלוגינג תרבותי

16:21 - טריילר ראשון ל"Joy" עם ג'ניפר לורנס

אחרי שנה שבה נתנה הזדמנות לשחקניות אחרות ליהנות מאור הזרקורים, חוזרת ג'ניפר לורנס להסתער על הפרסים החשובים של הוליווד. דיוויד או. ראסל, בראדלי קופר ורוברט דה נירו, החבורה הרגילה שלה, כולם כאן כדי לסייע לזה לקרות ועכשיו יש גם טריילר ראשון.

Joy מגולל את סיפורה האמיתי של ג'וי מנגואנו, אם חד הורית ענייה מבוסטון שהמציאה את "מגב הפלא" (שמאפשר לנקות את הרצפה מבלי לגעת בסמרטוט בידיים), והופכת לבעלת אימפריה כלכלית עצומה.

הסרט צפוי לצאת ב-24 דצמבר, שיאה של עונת הפרסים בהוליווד.

16:15 - במיטה עם איימי שומר, R2D2 ו-C3PO

שנת הפריצה המדהימה של איימי שומר לתודעה העולמית מגיעה בימים אלה לשיאה עם "אסון מהלך", הסרט החדש בכיכובה. שומר נמצאת בימים אלה במסע לקידום הסרט החדש, כולל מערכון קורע עם ה-Fine Brothers מיוטיוב וגם סט תמונות שער קורע במיוחד במגזין GQ. בואו נגיד ש-R2D2 ו-C3PO לא נהנו ככה מאז הימים של פלקון המילניום.

איימי שומר על השער של GQ. GQ,
עם כוח גדול באה... חרמנות גדולה/GQ
איימי שומר על השער של GQ. GQ,
הסיגרה שאחרי/GQ
איימי שומר על השער של GQ. GQ,
הנסיכה איימי/GQ

16:30 - בנו בן ה-15 של ניק קייב נהרג מנפילה מצוק

בנו של הזמר האוסטרלי האוסטרלי ניק קייב, ארתור בן ה-15, נהרג אתמול (שלישי) אחרי שנפל מצוק בסמוך לברייטון, אנגליה. אזרחים מצאו אותו אחרי הנפילה במצב קשה וסיפקו לו עזרה ראשונה, ולאחר מכן נלקח אל בית חולים מקומי ושם מת מפצעיו. ארתור היה אחד מארבעה בנים של ניק קייב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניק קייב/מערכת וואלה!, צילום מסך

14:39 - חינוך זה יקר: כמה יעלה לכם ללמוד בהוגוורטס?

לשחק קווידיץ', ללמוד כוחות נגד הגנת האופל, לגדל עם האגריד יצורים קסומים ולשנוא את שיעור שיקויים ביחד - מתברר שכל היופי הזה עולה הרבה מאוד כסף. כמה בדיוק? מזל שיש מי שעושה בשבילנו את המתמטיקה.

קווין או'קיף מאתר MIC נרתם למשימה הסבוכה שהחלה בהתבטאות עבר של ג'יי קיי רולינג. הסופרת חשפה אז כי אונייה (המטבע יקר הערך בעולם הקוסמים - באנגלית Galleon) שוות ערך ל-7 דולרים. מכאן פנה או'קיף לרשימת הקניות שנשלחה אל הארי לקראת השנה הראשונה בבית הספר, ותרגם את המטבע הדמיוני למטבע אמיתי.

בין היתר מדובר בשלושה סטים של בגדים (468 דולר) כפפות (118 דולר), שבעה ספרי לימוד (503 דולר) ושכר לימוד שנתי המוערך בכ-40,000 דולר. מאחר ורולינג ציינה כי הוגוורטס הוא בין 25 בתי הספר היוקרתיים ביותר בעולם. ממוצע של שכר הלימוד בבתי הספר האלה הביא את או'קיף לסכום הלימוד השנתי.

בסך הכל נדרש כל תלמיד בהוגוורטס לשלם 42,280 דולר רק בשביל הזכות לעלות על הרכבת ברציף 9 ושלושה רבעים.

מאחורי הקלעים: הארי פוטר ומסדר עוף החול. yes
לא כולל בירצפת/yes

12:44 - נדב לפיד ישפוט בפסטיבל לוקרנו

הבמאי הישראלי נדב לפיד נבחר לצוות השופטים בתחרות הבינלאומית של פסטיבל הסרטים בלוקרנו. הפסטיבל שנערך בעיר מאז 1946 ייפתח עם הסרט "Ricki and the Flash" בכיבובה של מריל סטריפ ב-5 באוגוסט.

בנוסף, סרטו של פיני עדן "קמטי צחוק", התקבל למסגרת הקולנוע העולמי בפסטיבל מונטריאול. הסרט, בכיכובם של דניאל עדן (בתו של הבמאי), ליא קניג ויוסף כרמון, הוא קומדיה על יחסיה של צעירה עם הסבא והסבתא המיוחדים שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך למונטריאול. "קמטי צחוק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:39 - העונה השישית של "משחקי הכס" תחזור למקום הולדתו של ג'ון שלג

הממ...מוזר. כבר שבועות שכל מי שקשור להפקת "משחקי הכס" נשבע בכל מה שרק אפשר שג'ון שלג מת כמו ידית של דלת. מת כמו קריירת המשחק של שיה לה באף. מת כמו הדומקרטיה הישראלית. ובכל זאת, אתרי הצילום לעונה הבאה חשפו את מקום הולדתו של ג'ון שלג.

זה הזמן לחזור אחורה לתיאוריית הקונספירציה הכי מוכרת בקרב מעריצי "משחקי הכס": L+R=J. אם לא הכרתם את זה עד עכשיו, נספר בקצרה: ליאנה, אחותו של נד סטארק, לא נחטפה ונרצחה על ידי רייגהאר טארגאריין, כפי שרבים מאמינים. על פי התיאוריה השניים היו מאוהבים עד מעל הראש, וברחו יחד.

ליאנה ילדה בן כתוצאה מהרומן הזה, אך מתה במהלך הלידה. נד, שחיפש את השניים, מצא את הילד בטירה נטושה ליד גופתה של אחותו והחליט לאמץ אותו תחת הטענה כי הוא בנו הממזר. כל זאת כדי שאף אחד לא יגלה את זהותו של הילד וינסה להרוג אותו. כך נוצר השילוב היוקרתי בין אש (טארגאריין) לקרח (סטארק) שאמור לייצג את הסדרה כולה.

קאט חזרה לטירת Castillo de Zafra בספרד, שתופיע בעונה הבאה. איזו סיבה יש להציג אותה אם ג'ון מת? מוזר, כבר אמרנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי תתוודה כבר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:23 - להקת סיאם תתאחד לחימום המופע של סווייד בישראל

להקת סיאם תתאחד לחימום המופע של סווייד בישראל

סיאם, מלהקות הרוק המוערכות בישראל, מתאחדת למופע חד פעמי עם מיטב הלהיטים, שיפתח את הופעתה של סווייד בישראל. את הלהקה הקימו הדר גולדמן וג'ף שפירו יחד עם דני מקוב ובהמשך הצטרף יוסי פיין. היא החלה את דרכה ב-1984 במועדון הפינגווין בתל אביב ובמהרה גיבשה את סגנונה האוונגרדי שכבש את העיר. חברי הלהקה סיגלו לעצמם מראה שונה וחדשני על הבמה: בתספורות, באיפור הכבד ובלבוש והיו בזמנם פורצי דרך בתרבות המוזיקלית הישראלית. לאחר שחיממה את "סוזי אנד דה באנשיז" בהופעה בקולנוע דן, הוזמנו גולדמן ושפירו - הגרעין הקשה של סיאם - לחמם את סוזי במופע הופעות אירופי. חברים הלכו ובאו, וסיאם המשיכה להופיע באירופה וב-86' אף הקליטה בלונדון אלבום הופעה חיה. הלהקה התפרקה ב-1990 והפסיקה את הופעותיה. ב-2011 היה מופע אחד ויחיד שלהם במועדון ההוואנה.

חברי הלהקה פנו לכיוונים שונים - הדר גולדמן מבעלי משרד הפרסום מהמצליחים בישראל, לפני כחודשיים רכש גולדמן את ביתו של סולן להקת ג'וי דיוויז'ן, איאן קרטיס, והודיע כי הוא מעוניין לשפץ את הבית ולהפכו למוזיאון. דני מקוב ויוסי פיין הם מוזיקאים פעילים בהרכבים שונים, וג'ף שפירו שמתגורר באנגליה וממשיך לעשות מוזיקה בהרכבים שונים, גם עם גולדמן וגם עם להקות בריטיות. כעת מתאגד ההרכב המקורי לאיחוד היסטורי ומרגש במיוחד עם מיטב הלהיטים הקלאסיים שלו, 30 ביולי בהיכל יד אליהו.

11:15 - סיפור האהבה של ברק ומישל אובמה - עכשיו הסרט

ברק אובמה נכנס לספרי ההיסטוריה ב-2008 כשהפך לנשיא השחור הראשון בתולדות ארה"ב. מאז עברו הרבה משברים, יוזמות ונאומים בבית הלבן, אבל העולם התעניין בזוגיות של אובמה עם רעייתו מישל, לא פחות מאשר בהתנהלותו כנשיא.

כעת, שנה לפני שהשניים יעזבו את הבית הלבן לטובת חיי הפנסיה, ינסה סרט חדש לתעד את פגישתם הראשונה. בני הזוג תיארו את הפגישה בריאיון זוגי שהעניקו ב-2012, אז חשף אובמה כי החליט לקחת את מישל לסרט "עשה את הדבר הנכון" של ספייק לי ב-1989.

"הוא ניסה להראות לי את הצד המתוחכם שלו בכך שלקח אותי לקחת סרט של במאי עצמאי", סיפרה מישל, "ובסופו של דבר זה היה סרט באמת נהדר". אובמה עצמו הודה אישית לספייק לי, במאי הסרט, בהקדשה שהקליט לרגל 25 שנים ליציאת הסרט.

השחקן פטריק סויירס יגלם את אובמה, כשטיקה סאמפטר תגלם את אשתו לעתיד. הסרט "Southside With You" יבויים על ידי ריצ'רד טאן וצפוי לצאת במהלך 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפגשנו כך/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:00 - פוסטר רשמי ל"Suffragette", מהמועמדים הבכירים לאוסקר

הסרט הזה עומד לנגן חזק, מאוד חזק, על תחושות הקיפוח והאפלייה (המוצדקות) של נשים בהוליווד, עם קאסט מפואר שכולל את מריל סטריפ, קארי מוליגן והלנה בונהאם-קרטר (השלישייה הזאת מחזיקה יחד בלא פחות מ-22 מועמדויות לאוסקר.

"Suffragette" עוסק בימיה הראשונים של התנועה הפמיניסטית, ובעיקר במאבק הראשון וההיסטורי כנגד הממסד הגברי להקניית זכות ההצבעה לנשים.

הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-30 באוקטובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך אל האוסקר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

10:58 - לנה דל ריי משחררת שיר ראשון מתוך אלבומה השלישי

הזמרת העגמומית של דורנו מגיעה עם שיר עגמומי נוסף, טעימה ראשונה מתוך אלבומה השלישי שצפוי להגיע בספטמבר. הוא נשמע כמו משהו מאותו פס ייצור, שיר אהבה איטי, מלנכולי, עמוס כלי קשת ומאזכר סיגליות ושושנים.

"הנה הוא, שיר הנושא הראשון של האלבום שלי, 'Honeymoon'", כתבה דל ריי באינסטגרם. "במובנים מסוימים התחושה היא שכאן האלבום מתחיל ונגמר... ישנם כל כך הרבה שירים אחרים באלבום, 13 שירים אם לדייק - חלקם עם אנרגיה של מלכודת בוצית וחלקם מושפעים מהנגיות ליליות עם מיילס דיוויס ברקע... אבל אני אוהבת את השיר הזה כי הוא מתמצת את את כל הדברים שבאים לי בטבעיות".

ניכר. האזינו כאן לשיר.

10:52 - טריילר חדש (וכנראה אחרון) ל"ארבעה מופלאים"

אל תתנו לתווית של מארוול להטעות אתכם. "ארבעה מופלאים" הוא אמנם מותג של ענקית הקומיקס, אבל הזכויות הקולנועיות שלו שייכים לאולפני פוקס, ולפחות לפי הטריילרים הם כנראה לא עומדים לגאול את המותג הזה בריבוט החדש.

יש משהו מאוד גנרי וצפוי, לפחות באופן שבו הטריילר הזה בנוי. הלוואי שהסרט עצמו יהיה טוב יותר כי מגיע לקאסט הנהדר הזה סרט טוב, ובכל זאת זה לא נראה ככה כרגע.

09:43 - טריילר ראשון לסרט החדש של טינה פיי ואיימי פוהלר

אין הרבה שילובים קומיים מלהיבים יותר מאיימי פוהלר ואיימי שומר. עכשיו, אחרי שסיימו שלוש שנים רצופות של הנחיית גלובוס הזהב, הן מתפנות לחלוק זמן מסך בקומדיה החדשה "Sisters".

השתיים יגלמו בסרט אחיות רחוקות שנפגשות ימים ספורים לפני מכירת בית ילדותן. רגע לפני שהן מאבדות את הזיכרונות האחרונים משנותיהן היפות, הן מחליטות לקיים מסיבה ענקית אחרונה, שכמובן מסתבכת בכל מובן אפשרי.

הסרט ייצא לבתי הקולנוע ב-18 במרץ. ואם כבר טינה ואיימי, אז הנה גם הביקור שלהם אצל ג'ימי פאלון, שם השתתפו במשחק החקירות המפורסם.

09:31 - ספלינטר: ההתחלה

יהלומים הם אולי חבריה הטובים ביותר של האישה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה לייצר חברויות עם דברים פשוטים הרבה יותר, כמו עכברוש למשל.

במסגרת מערכת היחסים הקריפית בין הארלי קווין, דמותה של מרגו רובי ב"יחידת המתאבדים", לבין הג'וקר של ג'ארד לטו, העניק לה האחרון כמתנת אהבה עכברוש בוגר. רובי היתה יכולה באופן לגיטמי לחלוטין לברוח בצרחות, אבל היא החליטה לזרום עם המחווה ולהשאיר את העכברוש כחיית מחמד.

"קראתי לו Rat-Rat", סיפרה רובי בריאיון למגזין Elle. "חלק מחברי הקאסט הציעו לי להרוג אותו, אבל חשבתי שאם הארלי היתה מקבלת מתנה כזאת מהג'וקר, זה היה עבורה סימן לחיבה ולכן היא היתה שומרת אותו".

מרגו רובי. אינסטגרם, אתר רשמי
מי בא לאמא?/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully